PTAC atkārtoti brīdina par interneta vietni www.happyfly.lv

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) arī šogad saņemtas vairākas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu www.happyfly.lv, kurā piedāvā iegādāties aviobiļetes par izdevīgām cenām. Jau 2013.gada janvārī tika izplatīts brīdinājums par interneta vietni www.happyfly.lv, kurā komersants patērētājiem pēc pirkuma vietnē lūdzis veikt papildu iemaksas, norādot uz biļetes cenas pieaugumu. Tāpat ziņots par gadījumiem, kad iegādātā aviobiļete bijusi nederīga lidojumam. Savukārt jaunākās patērētāju sūdzības liecina, ka komersants problēmu gadījumā nereaģē uz klientu sūdzībām. PTAC atkārtoti aicina patērētājus būt uzmanīgiem un rūpīgi izvērtēt pastāvošos riskus, iegādājoties aviobiļetes minētajā interneta vietnē.

2014.gada sākumā PTAC atsācis saņemt iedzīvotāju sūdzības par problēmām pēc tam, kad interneta vietnē www.happyfly.lv iegādātas aviobiļetes. Patērētāju sūdzībās sniegtās ziņas liecina, ka komersants mēdz neizpildīt pasūtījumu un neatmaksā patērētājiem par iegādātajām aviobiļetēm iemaksāto naudas summu. Uz interneta vietnē norādīto tālruni komersantu nav iespējams sasniegt, kā arī nav reakcijas uz cita veida informācijas pieprasījumiem un sūdzībām.

Ja iepriekš interneta vietnē www.happyfly.lv kā pakalpojuma sniedzējs tika norādīts Lietuvā reģistrēts komersants, tad jaunākās patērētāju sūdzības un vietnē sniegtā informācija liecina, ka pašreiz pakalpojumu nodrošina Latvijā reģistrēts komersants SIA "HAPPY TRAVEL LV".

PTAC aicina patērētājus būt uzmanīgiem un izvērtēt riskus, izvēloties aviobiļešu pirkšanas vietnes internetā. Tāpat pirms pirkuma veikšanas iesakām izvērtēt arī citu personu sniegtās atsauksmes par komersantu un uzraudzības iestāžu sniegtās ziņas.

Jau 2013.gada sākumā tika ziņots, ka PTAC Eiropas Patērētāju informēšanas centrā saņemtas astoņas patērētāju sūdzības par problēmām, kas radušās pēc aviobiļešu iegādes interneta vietnē www.happyfly.lv. Pēc situācijas izpētes tika konstatēts, ka komersants, kas piedāvāja konkrētajā vietnē iegādāties pakalpojumus, bija Lietuvā reģistrētais komersants "HappyTravel LT", un informācija par konkrētā komersanta praksi tika nodota kompetentajai iestādei Lietuvā.

Lietuvas Patērētāju tiesību aizsardzības pārvaldēlietas ietvaros tika saņemtas sūdzības par šī komersanta darbībām ne tikai no Latvijas, bet arī no Lietuvas un Igaunijas patērētājiem. Lietuvas Patērētāju tiesību aizsardzības pārvalde, ņemot vērā 33 patērētāju sūdzības par "HappyTravel LT" darbībām, aizliegusi komersantam īstenot negodīgu komercpraksi un piemērojusi sodu 8000 litu (~2322 euro) apmērā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
MOSTIES DABĀ Cēsu novadā! Cēsu TIC
Brīvdienu ceļevdis līdz ar pavasara ienākšanu dabā palīdzēs arī Tev mosties no ziemas miega un baudpilni tvert neskaitāmās iespējas, ko piedāvā | Skatīt vairāk
Latvija
Rīko konferences un seminārus Bauskā! Bauskas TIC
Iepazīsties ar Bauskas novada konferenču un semināra telpu piedāvājumu! | Skatīt vairāk
Uz Tukumu pēc literatūras! Tukuma TIC
Pagājušajā gadā Tukums tika iekļauts UNESCO radošo pilsētu tīklā kā literatūras pilsēta. Esam lepni par iegūto statusu un aicinām uz pasākumiem. | Skatīt vairāk
KANDAVAS PILSĒTAS SVĒTKI - KARNEVĀLS Tukuma TIC
No 24. līdz 25. maijam tiekamies Kandavas pilsētas svētkos "Karnevāls Kandavā"! Būs gan pilsētas modināšana, gan svētku gājiens, amatnieku | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.6598289sec.