«Carlson Rezidor Hotel Group» pārtop par «Radisson Hotel Group»

Zīmola jaunais nosaukums un uzņēmuma vīzija iezīmē aizraujošas ēras sākumu arī Latvijas viesnīcās – Radisson Blu Latvija Conference & SPA Hotel, Radisson Elizabete Hotel, Radisson Blu Ridzene Hotel, Radisson Blu Daugava, kā arī abās Park Inn by Radisson.

„Carlson Rezidor Hotel Group”, kurā ietilpst visas Latvijas „Radisson Blu” zīmola viesnīcas, paziņo par zīmola maiņu – sākot ar šī gada 5. martu kompānijas jaunais nosaukums ir „Radisson Hotel Group”, kas tika izsludināts Starptautiskajā viesnīcu investīciju forumā (IHIF) Berlīnē.

Jaunā uzņēmuma identitāte atspoguļo „Radisson” spēcīgo un starptautisko vārdu, kas turpmāk sekmēs atpazīstamības un mārketinga aktivitāšu efektivitāti. „Every moment matters” – tā skan jaunā devīze, kas turpmāk būs viesnīcu zīmolu filozofijas pamatā, lai piedāvātu arvien jaunus iespaidus viesiem, īpašniekiem un talantīgiem darbiniekiem.

“Šis ir aizraujošas ēras sākums, ko vieno mūsu jaunais zīmols un ilgtermiņa vīzija, kuras mērķis ir izvirzīt kompāniju pasaules viesnīcu pirmajā trijniekā,” tā Federiko Dž. Gonsaless (Federico J. González), “Rezidor Hotel Group” prezidents un ģenerāldirektors, “Radisson Hotel Group” direktoru padomes priekšsēdētājs. “Mūsu piecu gadu operatīvais plāns ietver iniciatīvas, kuras ir vērstas uz mūsu vērtību pārformulēšanu, portfolio optimizēšanu, operatīvo procesu sakārtošanu, līdzekļu investēšanu jaunajās tehnoloģijās un darbinieku saliedēšanu mūsu devīzes – „Every moment matters” – īstenošanai. Šie vārdi raksturo to, kā „Radisson Hotel Group” veido biznesu, un kādi esam pēc būtības – visiem, visur un vienmēr. Rebrendings – tas ir tikai sākums.”

„Radisson Hotel Group” izveidošana ir mūsu ilgtermiņa sadarbības ar “Rezidor Hotel Group” attīstības rezultāts. Mēs kopā strādājam pie jaunā zīmola arhitektūras, lai radītu vēl lielāku vērtību mūsu viesiem un īpašniekiem,” atzīmēja Džons M. Kids (John M. Kidd), “Radisson Hospitality, Inc.” galvenais izpilddirektors. “Šobrīd ir piemērots brīdis saskaņot mūsu stratēģiskos un operatīvos plānus, lai ienāktu tirgū kā vienots un saliedēts spēlētājs.”

Pašlaik “Radisson Hotel Group” ir 11. lielākā viesnīcu ķēde pasaulē, kas ietver astoņus dažādus zīmolus un vairāk nekā 1400 viesnīcas, kas jau darbojas vai vēl tiek būvētas. Jaunā identitāte ir nozīmīgs pagrieziena punkts kompānijas turpmāko piecu gadu biznesa attīstības plānā, kas vērsts uz to, lai uzņēmums kļūtu par prioritāro izvēli arī investoriem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Nobriedis Vakars ar Jāni Rozīti Valmieras TIC
2019. gada 13. februārī, plkst.19.00 Valmieras koncertzālē notiks pirmais izklaidējošs vakara šovs - ''Nobriedis Vakars ar Jāni Rozīti''. | Skatīt vairāk
Latvija
Īpašais ziemas piedāvājums! Bellevue Park Hotel Riga
Šajā speciālajā piedāvājumā iekļauts: • 1 nakts divvietīgā Standard klases numuriņā; • Bagātīga brokastu bufete; • Šefpavāra īpašais | Skatīt vairāk
85 EUR
Pasākums ''Vasarai ziemā būt'' Valmieras TIC
Lieliskas mūzikas pavadībā pasākuma apmeklētājiem iespējams atpūsties vairākās vasarīgās noskaņās iekārtotās atpūtas zonās un baudīt | Skatīt vairāk
Ģimenes atpūta Jūrmalā Lielupe by SemaraH Hotels
Atpūta ģimenei: izmitināšana, brokastis, Wellness centra un Kids Club apmeklējums, vakariņas | Skatīt vairāk
102 EUR
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
load
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 www.turismabizness.de | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.10218096sec.