«Ryanair» komercdirektors: Par neērtībām sūdzas tikai tie, kas nav lidojuši ar «Ryanair»

Jaunās Īrijas lidsabiedrības «Ryanair» politikas - kā piemēram, lūgums rokassomas nodot kā nododamo bagāžu bez maksas, kā arī pasažieru izsēdināšana, ir tikai pašu klientu interesēs un par tām sūdzas tikai cilvēki, kas ar «Ryanair» nekad nav lidojuši, situāciju raksturoja «Ryanair» komercdirektors Deivids O'Braiens.

"Viss patiesībā ir ļoti vienkārši - ikviens mūsu pasažieris drīkst lidmašīnā ienest divas rokas bagāžas vienības, ja ir iegādājies "Priority" pakalpojumu. Ja nav, tad lidaparātā var ienest vienu - mazāko - rokas bagāžu. Otra, lielākā bagāžas vienība tad tiek ievietota lidmašīnas bagāžas nodalījumā bez maksas. Es uzsveru - bez maksas. Rokas bagāžas nodošana bagāžas nodalījumā nozīmē, ka lidmašīnas salons nav pārbāzts ar bagāžu, kā arī to, ka lidaparāts pacelsies tam paredzētajā laikā, jo nebūs jāpavada papildu minūtes, domājot kur nolikt lieko bagāžu. Lidmašīnas salons pavisam vienkārši nav būvēts tā, lai tajā varētu ievietot 180 pasažieru somas. Tas nav fiziski iespējams. Un ja to mēģina, tad lidaparāta pacelšanās tiek aizkavēta, jo jāmeklē vietas pēdējām somām," sacīja Deivids O'Braiens.

Viņš arī atgādināja, ka Ungārijas zemo cenu lidsabiedrība "Wizzair" agrāk prasīja maksu par lielās rokassomas pārvadāšanu lidaparātā - līdz pat 20 eiro.

Atbildot uz travelnews.lv repliku, ka "Wizzair" nu savu politiku ir mainījis un lielo rokas bagāžu ļauj pārvadāt bez maksas, "Ryanair" komercdirektors atbildēja, ka "Wizzair" šādu soli spēris, lai līdzinātos "Ryanair".

"Mēs uzskatām, ka mūsu politika ir pavisam godīga. Mēs neprasām papildu samaksu par somas pārvadāšanu. Es arī neticu, ka cilvēki, kas ar "Ryanair" ir lidojuši, par mūsu politikām sūdzas. Tie, kam ir ļoti svarīgi lidot ar savu somu salonā, to vēl arvien var darīt - par to samaksājot pāris eiro vairāk. Tas ir gadījumos, kad cilvēks vēlas izkļūt no lidmašīnas pirmais vai vēlas paturēt savu somu acīs. Bet es gan vēlos atgādināt, ka ļoti bieži bagāža līdz bagāžas saņemšanas vietai nonāk pat ātrāk nekā pats pasažieris. Cilvēki, kas lido ar "Ryanair", to zina un viņi par mums nesūdzas," sacīja O'Braiens.

Savukārt par nejauši piešķirto vietu sistēmu, Īrijas lidsabiedrības pārstāvis sacīja, ka aviokompānijai jānodrošina iespēja tiem pasažieriem, kas vēlas sēdēt kopā, iespēju sēdēt kopā. Tāpēc algoritms cilvēkus parasti izsēdina pa vienam, lai viņiem blakus būtu divas vietas.

"Tāpat vēlos atgādināt, ka cilvēkiem ir iespēja iegādāties sēdvietas kuras vēlas. Ir skaidri noteikta sistēma un nosacījumi".

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Autobusu noma - NEOPLAN LUX (57 sēdvietas) AP SAULI
Lielām grupām iesakām mūsu divstāvīgo skaistuli ar 57 sēdvietām. Ietilpība, komforts un stabilitāte uz ceļa! | Skatīt vairāk
Latvija
Oranžās brīvdienas koncerts Padures muiža
Sestdien, 18.maijā plkst. 19:00 – 20:30 Muižā vēl nebijis koncerts. Uzstāsies grupa Oranžās Brīvdienas, kuras saknes meklējamas Padurē. | Skatīt vairāk
no 7 EUR
Īpašais pavasara piedāvājums! Bellevue Park Hotel Riga
Īpašais Pavasara piedāvājums! Tikai 85 Eiro! Šajā speciālajā piedāvājumā iekļauts: • 1 nakts divvietīgā Standard klases numuriņā; • | Skatīt vairāk
no 85 EUR
Valmieras Restorānu nedēļa Valmieras TIC
No 8. līdz 14.aprīlim Valmieras restorānos uzplauks pavasaris, jo norisināsies gardēžu iecienītā Valmieras Restorānu nedēļa. | Skatīt vairāk

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 www.turismabizness.de | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.21679211sec.