Viedoklis: Kā restorāns izvēlas, kādu kafiju piedāvāt saviem klientiem?

Ir zināms, ka pasaulē ir daudz kafijas šķirņu. To dažādība ir mērāma rūgtumā, smaržā, garšā un pat krāsā. Arī tas, ka daudzu latviešu ikdiena nav iedomājama bez labas kafijas tasītes, ir zināms. Travelnews.lv vēlējās noskaidrot, kā Latvijas restorāni izvēlas, kādu kafiju pasniegt klientiem, un kur viņi to iegūst.

Restorāna vadītāja Lāsma Krastiņa, Gutenbergs

Pats galvenais, uz ko mēs raugāmies, ir, lai zīmols ir Latvijā atpazīstams un uzticams. Vēl ir svarīgi, lai tas piedāvā ne vien kafiju, bet arī citus papildus pakalpojumus. Piemēram, ja nepieciešams, nodrošina kafijas automāta remontu, apgādā ar kafijas dzirnaviņām, krūzītēm, mazajām šokolādītēm. Manuprāt, to restorānu, kas speciāli brauc uz ārzemēm meklēt īpašu un izsmalcinātu kafiju, ir maz. Daudzi pirmajā vietā liek ērtu pakalpojuma pieejamību. Cilvēki arī īpaši nejautā par mūsu restorāna kafijas izcelsmi. Taču, protams, ir vietas, kur viesmīļi paši par to pastāsta, ja tas ir interesanti un neierasti. Es vispār domāju, ka kafija ir tāds dzēriens, ko var baudīt jebkurā dienas laikā. Tas ir kā punkts uz "i" katras maltītes beigās.

Restorāna "Konvents" vadītājs un šefpavārs Māris Pastars, Hotel Kolonna

Mūsu restorāns kafiju izvēlas tāpat kā vīnus – pēc garšas, smaržas un patikas. Nav gan tā, ka to novērtē un izvēlas daudzu cilvēku grupa. Galējo lēmumu pieņem restorāna vadītājs. Neesmu arī novērojis, ka klienti interesētos par to, kas tā ir par kafiju, un no kurienes nāk. Mums ir viena konkrēta kafijas šķirne, kuru piegādā firma Latvijā. Droši vien es varētu piekrist apgalvojumam, ka latvieši ir kafijas dzērāju tauta. Ir pat grūti teikt, kurā dienas laikā pieprasījums pēc kafijas ir lielāks, jo šķiet, ka visu laiku tas ir diezgan vienlīdzīgs. Vienīgi vēlos vakaros mazāks.

Restorāna pārvaldnieks un bāra menedžeris Edgars Ungurs, Key to Riga 

Mūsu restorānā kafijas šķirne nav mainījusies jau aptuveni desmit gadus. Sadarbojamies ar uzņēmumu Latvijā, jo pasūtīt ārzemēs nav nemaz viegli. Esam to pētījuši un sapratuši, ka vieglāk ir palikt pie vietējiem pakalpojumu sniedzējiem. Un nav jau tā, ka kvalitātes ziņā kaut kas diži atšķirtos. Galvenais, lai cena un garša apmierina. Tad arī klienti atgriežas un labprāt kafiju bauda atkārtoti. Tas, kāda ir restorāna piedāvātā kafija, parāda arī to, kāds ir pats restorāns. Tā ir kā vizītkarte. Esmu ievērojis, ka pēdējo gadu laikā kafijas dzeršana ir kļuvusi īpaši populāra. To var redzēt pilsētas ielās – visi staigā apkārt ar papīra krūzītēm rokās. 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Lubānas mitrāja putnu vērošanas pastaiga Madonas TIC
Lubāna mitrājs un tā apkārtne var lepoties ar dažādām putniem un citām pievilcīgām dzīvotnēm. Aicinām braucienā uz Īdeņas un Kvāpānu zivju | Skatīt vairāk
Latvija
Skolēnu pavasara ceļvedis Jelgavas reģionālais tūrisma centrs
Noderīgs materiāls skolēniem un ģimenēn plānojot pavasara atpūtu Jelgavas pusē. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 28.03.2024 - 31.03.2024 Jautrās LIELDIENAS Kandavā Tukuma TIC
31.martā Kandavas Promenādē tiks svinētas Lieldienas ar muzikālu izrādi "Pasaku sargi" pulksten 12:00, pūkaino mīluļu parādi, putnu būrīšu | Skatīt vairāk
Zemgales pastalu izstāde Jelgavas reģionālais tūrisma centrs
No 19. marta līdz 30. aprīlim Dzīvesziņas un arodu sētā, Vecpilsētas ielā 2 skatāma Zemgales pastalu izstāde. | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Latvia Tours
,


Kaļķu vārti
,


Grand Palace Hotel
,


Baltic Beach Hotel & SPA
,

Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.78650999sec.