Viedoklis: Kā viesnīcas risina neparedzētas situācijas, kuras ir izveidojušās ar klientiem?

Nesen aptaujājām uzņēmējus tūrisma un viesmīlības industrijā par neparedzētiem gadījumiem veicot rezervāciju. Vēlējāmies uzzināt, kā pašas viesnīcas risina neparedzētas situācijas un problēmas, kuras rodas viesnīcu klientiem.

Laura Zone, vadītāja Kolonna Hotel Riga

Jebkuras nestandarta situācijas procesā mēs vienmēr nākam pretī mūsu klientiem. Mēs izdomājam labāko piedāvājumu, kā apmierināt klienta vēlmes, ja ir radusies kāda neparedzēta situācija. Ir bijuši dažādi gadījumi, kuri ir radušies vairāku iemeslu dēļ, taču vienmēr risinām situāciju. Esam arī mājdzīvniekiem draudzīga viesnīca un vislabāk būtu, ja klients iepriekš piesaka to, ka viņš ņems līdz mājdzīvnieku, taču nāksim pretī arī tad, ja to būs aizmirsts izdarīt. Arī tad, ja rezervēts uz nepareizu datumu, situāciju varam atrisināt. Ir bijusi situācija, kad viesnīcas istabu rezervē uz nākamo gadu, taču atbrauc aktuālajā gadā. Tad, attiecīgi pēc noslogojuma un brīvo naktsmītņu skaita, nākam pretī klientam. Pat tad, ja viss ir pilns, mēs attiecīgi palīdzam klientam atrisināt radušos situāciju.

Dana Zinovatna, Vadītāja Astor Rīga Hotel

Vienmēr var rasties klientam kāda neparedzēta situācija. Ja pie mums kāds viesis, piemēram, iebrauc ātrāk, nekā paredzēts, vienmēr labprāt uzņemam. Ir gan jāskatās pēc noslogojuma, jo ne vienmēr varam uzreiz piedāvāt jaunu istabiņu, visbiezāk tūrisma sezonas vidū. Taču arī tādās situācijās palīdzam viesim atrast citu viesnīcu. Nesen pat bija gadījums, ka klients rezervējis viesnīcu uz vasaru, taču ieradās pie mums tagad, februārī. Cilvēki arī zina, ka pie mums nevar ar mājdzīvniekiem braukt un attiecīgi respektē šo lūgumu. Arī uzturoties pie mums, droši varam izpildīt dažādus klientu lūgumus. Ja būsiet norādījuši divguļamo gultu, taču atbraucot izdomājat, ka gribat divvietīgu gultu, noteikti nāksim pretī. Esam atvērti dažādām situācijām un vienmēr laipni gaidām ciemos mūsu viesus!

Ilze Kikste – Zandere, Vadītāja Mama Boutique Hotel

Mēs, Mama Boutique Hotel, vienmēr uz vietas risinām radušos situāciju. Der minēt, ka neparedzētas situācijas rodas ļoti reti, taču ir bijuši tādi gadījumi. Piemēram, ja klients ir veicis rezervāciju uz nepareizu datumu un ir ieradies par agru vai par vēlu, vienmēr cenšamies palīdzēt un atrisināt situāciju. Der minēt, ka esam maza viesnīca, tikai ar septiņiem numuriem, tādēļ ir jāskatās pēc noslogotības. Taču, kā jau minēju, šādas problēmas rodas ļoti reti, visbiežāk tikai tad, ja viesnīcu rezervējis tūroperators. Daudzi no tūrisma aģentiem paši nav apskatījuši viesnīcu un attiecīgi dažreiz potenciāli sniedz nepatiesu informāciju, kas rada klientos apmulsumu, viņiem ierodoties mūsu viesnīcā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Anitas Celmas izstāde Valmieras muzejā Valmieras TIC
No 2024. gada 6. aprīļa līdz 29. maijam Valmieras muzeja Izstāžu namā skatāma tekstilmākslinieces Anitas Celmas personālizstāde “Atgriešanās”. | Skatīt vairāk
 Jāņa Šipkēvica koncerts Valmieras TIC
3. maijā, 22:00 ielūdzam uz SHIPSEA | Jāņa Šipkēvica koncertu balsij, klavierēm un neredzamam korim. | Skatīt vairāk
25 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 17.04.2024 - 30.04.2024 TUNISIJA no 295 EUR/pers!  Latvia Tours
Aprīļa beigas un maijs Tunisijā - laiks SPA un talasoterapijas procedūrām, siltiem saules stariem, pastaigām un ekskursijām! | Skatīt vairāk
no 295 EUR
Plāno kāzas Bauskas novadā! Bauskas TIC
Iedvesmojies populārākajām laulību slēgšanas vietām Bauskas novadā! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.12160993sec.