69% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā lasa komentārus sociālajos portālos

Ceturtā daļa (25%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem raksta komentārus pie sociālajos portālos publicētajiem rakstiem, ziņām, attēliem. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu ''900 sekundes'' martā veiktais pētījums.

Lielākā daļa (72%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā neraksta komentārus pie sociālajos portālos publicētajiem rakstiem, ziņām, attēliem.

Lielākā daļa (69%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem lasa komentārus, ko citi lasītāji ir atstājuši zem sociālajos portālos publicētajiem rakstiem, ziņām, attēliem (17% - noteikti jā; 52% - drīzāk jā).

30% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā nelasa komentārus, ko citi lasītāji ir atstājuši zem sociālajos portālos publicētajiem rakstiem, ziņām, attēliem (25% - drīzāk nē; 5% - noteikti nē).

30% to Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri lasa citu lasītāju atstātos komentārus, ņem vērā šajos komentāros pausto viedokli (3% - noteikti jā; 27% - drīzāk jā).

Tomēr lielākā daļa (63%) to Latvijas iedzīvotāju, kuri lasa komentārus, neņem vērā šajos komentāros pausto viedokli (49% - drīzāk nē; 14% - noteikti nē).

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu ''900 sekundes'', laikā no 2015.gada 24. marta līdz 26. martam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Glika dienas Alūksnē Alūksnes TIC
Godinot Bībeles tulkotāju Ernstu Gliku 370. gadskārtā un svinot Bībeles tulkojumam 330 gadus, Alūksne aicina uz “Glika dienām”! | Skatīt vairāk
Latvija
Uz Tukumu pēc literatūras! Tukuma TIC
Pagājušajā gadā Tukums tika iekļauts UNESCO radošo pilsētu tīklā kā literatūras pilsēta. Esam lepni par iegūto statusu un aicinām uz pasākumiem. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 11.04.2024 - 30.04.2024 Īpašs piedāvājums ģimenēm  Gulbenes novada TIC
Izglītojošais un interaktīvais centrs “Dzelzceļš un Tvaiks” Gulbenē iepriecinās apmeklētājus, dāvājot iespēju piedalīties brīnišķīgā | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 21.04.2024 - 28.04.2024 Dubultā virdžināla skanējums Bauskas pilī! Bauskas TIC
Esi aicināts uz Bauskas pili, lai bez maksas baudītu 17. gadsimta mūzikas instrumenta, dubultā virdžināla, skanējumu. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::3.31112313sec.