Autors: Jānis Kļaviņš
Avots: HotelBergs.lv
Ja Jūs esat:
Atvērta, ar lielu atbildības sajūtu apveltīta personība, kam patīk kontaktēties ar cilvēkiem, kurš nebaidās pieņemt lēmumus, rast risinājumus visdažādākajās situācijās un izprot augsta līmeņa servisa prasības.
Reklāma
Ja jūs spējat:
• jau sarunas gaitā ar klientu saprast klienta vēlmes un veikt atbilstoši šīm prasībām rezervācijas viesnīcā, restorānā, utt;
• neatkarīgi no sava garastāvokļa ar smaidu uz lūpām veikt viesu reģistrēšanu atbilstoši visaugstākajiem viesnīcas standartiem, liekot klientam sajusties īpašam;
• kontrolēt viesu rēķinu apmaksas kārtību;
• aktīvi pārdot viesnīcas piedāvātos pakalpojumus;
• pat visneparastākajām klienta prasībām rast risinājumu;
• vārdu „nē”, „nevaru”, „nemāku”, „nav iespējams” vietā atbildēt ar citu pozitīvu risinājumu;
• rūpēties par viesu labklājību, apmierinātību un vēlmju izpildi pēc visaugstākajiem servisa standartiem.
Ja Jums ir:
• veiksmīga iepriekšējā darba pieredze klientu augsta līmeņa apkalpošanā viesnīcās;
• vēlme strādāt arī naktsmaiņās, brīvdienās, un svētku dienās;
• augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība, izglītība viesnīcu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
• ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas, citas valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
• izpratne par izcilu servisu;
• izpratne par tūrisma, atpūtas industriju;
• izcilas komunikācijas prasmes.
Piedāvāsim:
• jaukus kolēģus un darba atmosfēru;
• iespēju strādāt un gūt pieredzi augstas klases viesnīcā;
• stabilu un cienīgu atalgojumu.
Ja esat ieinteresēti piedāvātajā vakancē, lūgums sūtīt CV un motivācijas vēstuli Viesu uzņemšanas nodaļas vadītājai Ingrīdai Turjanskai uz e-pastu: [email protected]
Sazināsimies ar kandidātiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām!
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.