Ko var mācīties no milleniāļu ceļošanas paradumiem un kāpēc?

Jaunā paaudze, kura izaugusi interneta laikmetā, līdz ar datoriem un mobilajiem telefoniem, šobrīd ceļo apkārt pasaulei tā, kā nevienai citai paaudzei pirms viņiem nav sapņos rādījies.

Tehnoloģiju attīstība, jaunu iespēju pavēršanās un ceļošanas pieejamības uzlabošanās ir devušas iespējas, kādas agrāk nebija. Eksperti norāda, ka milleniāļi uzrāda ārkārtīgi augstu potenciālu piedzīvojumu ceļošanai. Šai paaudzei ir ierasts, ka tai ir iespējas un tā vēlas šīs iespējas īstenot – arī ceļošanā. "Vēlme vienkārši redzēt ko jaunu un neredzētu ir ārkārtīgi spēcīgs dzinulis šai paaudzei ceļot un izvēlēties vēl nebijušu galamērķi," pauž Brandijs Raigts, kurš pētījis ceļotāju tendences.

Lūk pāris svarīgas lietas kuras var mācīties no milleniāļu paaudzes attieksmes pret ceļošanu, lai dzīvē gūtu jaunas un unikālas pieredzes:

Nebaidāties ņemt rokā mobilo telefonu gan ceļojuma laikā, gan pirms un pēc tā

Šobrīd ir pieejami miljoniem telefona aplikāciju, kas kalpo teju ikvienam ceļošanas mērķim. Tieši tāpēc jaunā paaudze raugās tieši viedtālruņu virzienā, kad meklē palīdzību ceļošanā.

Eksperti saka, ka 43% milleniāļu savus ceļojumus vai kādu ceļojuma detaļu (piemēram, viesnīcu vai hosteli) rezervējuši telefonā. Tas ir gandrīz trīs reizes vairāk nekā gados vecāki ceļotāji. Tāpat ceļojot, iespējams izmantot tās pašas aplikācijas kā "Uber", "Lyft" un citas – kas gan atvieglo ceļošanu, gan arī samazina izmaksas. Youtube mākslinieks Devins Greiems paudis, ka regulāri ceļojot izmanto "Google maps", kā arī "Sun Scout" (latviski - "Saules meklētājs") aplikāciju. Šī aplikācija parāda kur un kad saule ausīs un kad rietēs – tādējādi iespējams sagatavoties īpaši skaistiem skatiem.

Ceļojat uz jauniem galamērķiem

Jaunas pieredzes un galamērķi ir galvenais iemesls kāpēc jaunā paaudze vispār dodas ceļojumos, kā arī teju vienmēr gatavi kaut kur doties. Reti kurš jaunietis uz vienu un to pašu vietu gatavs ceļot atkārtoti (ja ir izvēles iespēja), pretstatā vecākiem ceļotājiem, kuri vēlas doties jau zināmākās vietās, ja pieredze tur bijusi laba.

Milleniāļi vēlas redzēt visu pasauli savas dzīves laikā. Kultūršoks ir spēcīgs dzinulis šai paaudzei – viņa to vēlas piedzīvot atkal un atkal. Viņu vēlme redzēt jaunas vietas ir spēcīgāka nekā vecāku ceļotāju vēlme vienkārši aizceļot kaut kur un atpūsties. Tāpat novērots, ka jaunā paaudze daudz aktīvāk pieņem lēmumus par ceļošanu, balstoties uz sociālo mediju ierakstiem. Piemēram, ieraugot kāda drauga ceļojumu, tiek pieņemts lēmums arī doties ceļojumā. Arī blogu ieraksti un vienkārši ieraudzīta reklāma daudz vairāk iedarbojas uz jauno paaudzi, kura gatava pieņemt spontānus lēmumus.

Novērojams arī, ka milleniāļi ir gatavi riskēt – un doties uz vēl neizpētītām vietām un apmešanās vietām.

Kļūstat vizuāli sociāls

Novērots, ka jaunā paaudze arvien aktīvāk izmanto vizuālās komunikācijas rīkus, lai socializētos – arvien populārāki kļūst tādi sociālie mediji kā Instagram, Snapchat un Pinterest. Tajā pašā laikā Twitter, Facebook un cita veida, rakstošie sociālie tīkli, nedaudz zaudē savu lomu – lai arī vecāka gadu gājuma cilvēki tikai šobrīd sāk ar tiem iepazīties un adaptēties. Tāpat arvien populārāki kļūst, piemēram, tiešsaistes video. Ko iesaka eksperti – arī vecāka gadu gājuma cilvēkiem pievienot bildes Instagramā, tādējādi esot sociāliem. Jau minējām par to, ka lielu daļu motivācijas saviem ceļojumiem jaunā paaudze gūst, ieraugot savus draugus un paziņas ceļojot un daloties ar bildēm - šādā veidā arī vecāka gadugājuma cilvēkiem iespējams ieraudzīt, ka "kaimiņu Jānis" aizceļojis, piemēram, uz Grieķiju - un saprast, ka "ja jau viņš varēja, tad varbūt arī es varu".

Meklē izdevīgākos piedāvājumus

Jaunā paaudze vienmēr meklē iespējas ietaupīt – viņi gatavi ilgāku laiku meklēt izdevīgāku piedāvājumu, viesnīcas un citas akcijas. Tāpat viņi gatavi palikt lētās naktsmājās, lai tikai ietaupītu naudu – un, iespējams, drīzāk dotos vēl kādā ceļojumā uz pāris dienām, nevis visu gadu krātu naudu, lai reizi gadā dotos uz Vidusjūras pludmalēm. Ko atgādina eksperti – ceļojuma emocijas radām mēs paši un ja mājās dzīvojam lieliskos apstākļos, tad, iespējams, aizbraucot un paliekot reizi kādā siena gubā vai kādā līdzīgā vietā, iespējams gūt daudz spilgtākas emocijas un atmiņas, nekā paliekot 5 zvaigžņu viesnīcā, kas līdzinās mūsu mājoklim.

Izaicini un izbaudi negaidīto

Lai arī nav iespēju ceļot nepareizi (ceļot vienmēr ir forši), jauniešiem ceļojot, īpaši budžeta ietvaros, ik pa laikam kaut kas "noiet greizi". Tomēr šādas lietas nebūt nav kas slikts, bet gan veids kā piedzīvot ko jaunu, negaidītu un iegūt jaunas, spilgtas emocijas! Eksperti norāda, ka doties ceļojumā vienmēr rada apgrūtinājumus – vieglāk ir palikt vienkārši mājās, taču šis lēmums ir tāds pats kā jebkurā citā dzīves jomā – ieguvumi no šāda lēmuma vienmēr pārtrumpo zaudēto. Tieši tāpēc neviens neatceras par to, ka ceļojums izmaksājis, piemēram, viena mēneša īres maksu, bet gan atceras savus piedzīvojumus tajā. Tāpat jauno paaudzi no gados vecākiem ceļotājiem īpaši atšķir fakts, ka tie gatavi ceļojumā doties vieni. Tieši ceļošana vienatnē arī nereti dod īpašas emocijas, kas ļauj iepazīt gan sevi, gan apkārtējo vidi savādāk.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Pusdienu piedāvājums Rīgas centrā SemaraH Hotel Metropole
Katru darba dienu no 12:00 līdz 17:00 Salāti/zupa, pamatēdiens, deserts EUR 10 – divi ēdieni EUR 12 – trīs ēdieni | Skatīt vairāk
Latvija no 10 EUR
Rubenes ciema svētki Valmieras TIC
No 28.– 29. jūlijam norisināsies jau ikgadējie Rubenes ciema svētki, kuros daudzveidīga un interesanta programma tiks piedāvāta ikvienam viesim un | Skatīt vairāk
Apsolītā zeme Izraēla Jēkaba Ceļojumi
Daba apveltījusi Izraēlu ar krāšņām bagātībām - rāmas upes, cēlas kalnu virsotnes, zelta tuksneši, auglīgi lauki un četru jūru krasti. Izbaudi | Skatīt vairāk
1699 EUR
Mjanma jeb senā Birma Jēkaba Ceļojumi
Budistu mūki rītausmā mazgā zelta Budas statujas, bet rīsa laukos gluži kā tālā senatnē salīkuši nemainīgā ritmā rosās cilvēki. Te viss | Skatīt vairāk
2780 EUR

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2017 www.turismabizness.de | Design & maintenance © 2000 - 2017 1st-studio.com

 
Total Timed::0.12198305sec.