Kā būt informētam par sava lidojuma atiešanas laiku?

Pieaugot aviosatiksmes intensitātei, jārēķinās arī ar to, ka arvien biežāk var nākties piedzīvot situācijas, kad lidojums kavējas. Lidostas un skrejceļi ir noslogotāki un ir grūtāk atrast brīdi, kurā lidmašīnai pacelties, ja tā nokavējusi savu izlidošanas laiku, kas aizkavē lidojumu vēl vairāk (īpaši lielās lidostās, piemēram Ķīnā). Tas, savukārt, rada "ķēdes efektu" - ja viens lidojums kavējas, kavēties var arī nākamie, kas jāveic ar šo pašu lidojumu, jo lidmašīnu trūkuma dēļ katrai lidsabiedrībai grafikos ir ierēķināti minimāli dīkstāves periodi un nav citas lidmašīnas/apkalpes ar kuru veikt lidojumus.

Arī komunikācija starp lidostām un aviosabiedrībām ir dažāda - kādreiz tā norit maksimāli raiti, citos brīžos ne tik raiti. Un lidostas informāciju par lidojuma statusiem publicē tikai un vienīgi tad, kad tā ir saņēmusi apstiprinājumu no lidsabiedrības. Ja tā laikus nepaziņo, ka lidojums kavēsies, arī uz lidostas tablo informācija par lidojuma kavēšanos nerādīsies, kas nozīmē, ka cilvēki jau 20 minūtes pirms paredzētās iekāpšanas jeb "boarding" sākšanas jau sāks drūzmēties pie vārtiem.

Tomēr patiesība ir tāda, ka lidmašīna ar ko būtu jāveic jūsu lidojums, vēl arvien varētu pat būt, piemēram, Francijā vai vismaz Lietuvā un drūzmēšanās ir pilnīgi lieka...

Lai uzzinātu kur atrodas lidmašīna, kam jūs jānogādā galamērķī, visērtāk ir izmantot Flightradar24.com. Šajā vietnē ieejot un ierakstot sava lidojuma kodu (piemēram FR1727, BT152, TK1775) redzēsiet savu lidojumu kā "ieplānotu". Taču turpat rādīsies arī lidmašīnas numurs, ar kuru ieplānots veikt šo lidojumu (ja vien aviosabiedrība nav noslinkojusi un nav nodrošinājusi datus), kuram uzspiežot varēsiet redzēt kur fiziski atrodas jūsu lidmašīna. Ja tā atroadas vēl virs Polijas, droši varat mierīgi sēdēt - vēl vismaz 30 minūtes paies kamēr tā atlidos, nosēdīsies un pasažieri tiks izlaisti no tās. Un kamēr pasažieri nav izlaisti, neviens jau tāpat iekšā netiks.

Mājaslapā arī var sekot līdzi lidojumam un uz izlidošanas vārtiem iet tikai tad, kad lidmašīna nosēžas lidostā, no kuras grasāties izlidot. Bet ieteicams arī sekot līdzi informācijai uz lidostas tablo - vienā no 500 gadījumiem lidsabiedrība var mainīt lidmašīnas ar ko tās plāno lidot.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
VELOMARŠRUTS NR. 35 “DAUGAVAS LOKI”  TAKA
Izzinošs maršruts, kas ietver sevī gan arhitektūras pērles, gan unikālas dabas ainavas Daugavas augštecē, dabas parka "Daugavas loki teritorijā" | Skatīt vairāk
Latvija
Autobusu noma - Setra S 416 (50 sēdvietas) AP SAULI
Ietilpīgs un ērts autobuss ar 50 sēdvietām, lieliem logiem un panorāmas skata jumtu. | Skatīt vairāk
Autobusu noma - MB Sprinter (19 sēdvietas) AP SAULI
Piedāvājam nomāt mūsu jauno luksus klases mikroautobusu - Mercedes Benz Sprinter ar 19 sēdvietām! Ideāls mazām ceļotāju grupām, kas augsti vērtē | Skatīt vairāk
Autobusu noma -  MB 1317 (33 sēdvietas) AP SAULI
Neliels autobuss ar lielu dvēseli un ievērojamu komfortu. Lieliski piemērots vidēja lieluma grupām gan tuviem, gan tāliem galamērķiem. | Skatīt vairāk

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::1.45414901sec.