INTERVIJAS & PADOMI | Fakti

Izlasi 7 etiķetes normas, esot lidmašīnā

200 cilvēki vienā šaurā trubā - jā, arī tā varētu raksturot ceļojumu lidmašīnā. Nevienam jau nav noslēpums, ka ceļošana (īpaši ekonomiskajā klasē) nekāds izcilais piedzīvojums jau nav - lidojums ir tikai transporta veids, kā mēs dodamies uz piedzīvojumu iegūšanu. Tomēr arī lidošana var nebūt tik slikts piedzīvojums, ja vien visi lidojuma dalībnieki ievēro pāris etiķetes normas.

Iepazīsti pāris ieteikumus, kā arī jūs varat padarīt lidojumu labāku gan sev, gan citiem:

1. Kustieties pēc iespējas mazāk

Ja lidojums ir pāris stundu garš, tad taču varat šīs 2-4 stundas pavadīt savā vietā. Aizejiet uz tualeti lidostā, paēdiet pirms lidojuma (ja vien lidojumā nav paredzēts bezmaksas ēdiens - kā gan varētu atteikties no kā tāda?) un parūpējaties, lai viss nepieciešamais jau būtu jums pa rokai, nevis pēc tā būtu jādodas meklēt savu bagāžu.

2. Neizmantojiet priekšā esošo sēdekli, lai pieceltos

Ja vien neesat sniegpārsliņa, katru reizi, kad celsieties, parausiet atpakaļ arī priekšsēdētaja krēslu - un ja cilvēks būs iesnaudies, tas noteikti viņu pamodinās!  Izmantojiet roku balstus, lai pieceltos no savas vietas.

3. Pirms sēdekļa atzveltnes nolaišanas noteikti atskatieties atpakaļ

Protams, ka tās ir jūsu tiesības - atlaist savu krēslu cik tālu vien var. Tomēr neslēpsim, ka tad, kad to dara priekšā sēdošais, tas rada diskomfortu un nereti pat niknumu. Pirms nolaižat atzveltni, der palūkoties, ko dara aizmugurē sēdošais. Protams, par sliktu nenāktu arī pajautāt, vai jūsu rīcība svešiniekam netraucēs un varbūt krēslu nenolaist "līdz galam".

4. Atturieties no pārāk aromātiska ēdiena un nedzeriet daudz

Pat tad, ja tunča sviestmaizes, jūsuprāt, ir perfektā maltīte 10 kilometru augstumā, pārējiem pasažieriem tā var nešķist. Cieniet citus ceļotājus un lidojuma laikā izvēlieties baudīt ko mazāk aromātisku. Līdzīgi ir arī ar dzērienu - katrā trešajā lidojumā ir kāds pasažieris, kas domā, ka "pašaut vaļā" lidojuma laikā ir ļoti vēlams.

5. Elementāras pieklājības normas ar blakussēdošajiem

Būtu ieteicams vismaz vienkārši sasveicināties ar blakussēdētāju. Ja saruna "panesas", droši turpinat to, bet ja ne - būsiet nodibinājis vismaz elementāras cieņas pilnu kontaktu. Tā taču dara inteliģenti cilvēki! Ja blakussēdošais izskatās nervozs, piedāvājat savu palīdzību - varbūt tam ir bail lidot un saruna palīdzēs.

6. Sagaidiet, pirms izkāpj priekšā sēdošie

Lai gan šāda rīcība šķiet pašsaprotama, arī lidmašīnā allaž uzrodas kāds "skrējējs", kurš dara visu iespējamo, lai no gaisa kuģa izkļūtu pirmais – pat tad, ja viņš sēž salona pašās beigās. Velti piebilst, ka spraukšanās garām citiem pasažieriem ir gana nepieklājīga, tādēļ gadījumā, ja jums tomēr ļoti jāsteidzas, vienkārši palūdziet, lai citi jūs palaiž garām.

7. Gaidot rindā uz tualeti, nestāviet ejas vidū

Gaisa kuģa salonā jau tā valda saspiestība, un, domājams, neviens nevēlas sev cieši blakus sajust citus pasažierus, kuri gaida rindā uz tualeti. Tādēļ ieteicams palikt sava vietā, līdz tualete atbrīvojas, vai savu kārtu gaidīt, nostājoties tuvāk lidmašīnas virtuvei, nevis berzējoties gar salona ejas malās sēdošajiem pasažieriem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Visi Lidojumi - AvioKases.lv  AvioKases.lv
Visi Galamērķi. Visas Vietas. Lidojumu Cenu Eksperti. Ryanair, Wizzair, easyJet, Norwegian aviobiļetes. | Skatīt vairāk
Latvija no 23 EUR Visi Lidojumi
Īpašais pavasara piedāvājums! Bellevue Park Hotel Riga
Šajā speciālajā piedāvājumā iekļauts: • 1 nakts divvietīgā Standard klases numuriņā • Bagātīga brokastu bufete • Šefpavāra īpašais | Skatīt vairāk
79 EUR
 Dikļu pils Sajūtu festivāls Valmieras TIC
14.jūlijā no plkst. 16:00 līdz 01:00 Dikļu pilī notiks izcils muzikālais un gastronomiskais baudījums – Sajūtu festivāls. | Skatīt vairāk
JĒKABPILS PILSĒTAS SVĒTKI “RADI JĒKABPILĪ” Jēkabpils TIC
Jēkabpils pilsētas svētki norisināsies 13., 15. un 16. jūnijā. | Skatīt vairāk

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2018 www.turismabizness.de | Design & maintenance © 2000 - 2018 1st-studio.com

 
Total Timed::0.71765089sec.