INTERVIJAS & PADOMI | Fakti

5 viesu ieradumi, kas visbiežāk nokaitina restorāna personālu

Ja pēc garas darba dienas gadās satikties ar kādu, kurš strādā restorānā, tad var būt tā, ka visu vakaru nāksies dzirdēt par dažādiem apmeklētāju izgājieniem, kas nokaitinājuši ne vien tavu sarunu biedru, bet arī visu restorāna personālu.

Un tā kā par dažādiem restorānu klientu untumiem ne vienmēr tiek runāts skaļi, vietne citylab.com pavadīja vairākas nedēļas sarunājoties ar dažādu ASV restorānu pārstāvjiem, lai uzzinātu šo restorānu viesu kaitinošākos ieradumus.

Neīstas alerģijas pret produktiem

Lielai daļai ASV iedzīvotāju ir alerģijas pret dažādiem produktiem. Kāda no šīm alerģijām var būt arī nāvējoša, tāpēc lielākoties restorāni ēdienkartēs mēdz ievietot ēdiena sastāvu vai arī savus viesus par to informē pirms pasūtījuma veikšanas. Taču tā kā šobrīd vairāk kā 18 miljoni ASV iedzīvotāju apgalvo, ka tiem ir alerģija pret glutēnu, restorāni aizvien ciniskāk nolūkojas uz viesiem, kas apgalvo, ka viņiem ir šī alerģija. It īpaši spilgti tas izpaužas tad, kad kāds alerģisks viesis viesmīlim jautā vai ēdienā ir rīsi, kartupeļi vai cukurs – produkti, kuros jau no paša sākuma gludens nav bijis.

Ēdienkartes pārrakstīšana

Vairāku restorānu viesiem ļoti bieži ir vēlme aizstāt kādu ēdiena sastāvdaļu ar kaut ko citu, pasūtīt kaut ko, kas ēdienkartē nemaz nav, vai arī jau esošos ēdienu pielāgot savām vēlmēm. Reizēm viesi ar sava ēdiena pārveidošanu aizraujas tā, ka varētu šķist, ka ēdienkartes nemaz nav bijis, un restorānu šefpavāriem šāda rīcība ir tiešām liels aizvainojums.

Nav nekādas cieņas pret rezervācijām

"Zazie" restorānā San Francisko 30% no rezervēto galdiņu pasūtītājiem tā arī neuzrodas, bet vēl aptuveni 20% ierodas ar nokavēšanos. Tas, ko viesi ne vienmēr apzinās ir tas, ka šādas tā arī neaizpildītas vai nokavētas rezervācijas restorānu atstāj zaudējumos, jo kamēr galdiņš ir rezervēts kādam, kurš pēc tam nemaz neatnāk, restorāns šo galdiņu nevar piedāvāt kādam citam.

Iepriekš neizpētītas cenas

Vēl viena lietas, kas restorāna personālu patiešām var nokaitināt, ir viesu vēlme pēc lētām maltītēm vai bezmaksas piedevām. Tāpēc, pirms doties uz restorānu, labāk vispirms izpētīt tā ēdienkarti un cenas. Ja zini, ka nevari atļauties maltīti par restorāna piedāvātajām cenām, tas uz turieni labāk nemaz nedoties.

Elementāra pieklājība pret personālu un pārējiem viesiem

Kaut gan restorāni dara visu, lai liktu viesiem justies, cik vien labi iespējams, paši viesi reizēm mēdz aizmirst visparastākās pieklājības normas. Atrodoties restorānā vai jebkurā citā publiskā vietā, jāatceras, ka tu esi tikai viesis un tev apkārt uzturas arī citi cilvēki, tāpēc nav ieteicams pārāk skaļi sarunāties vai, piemēram, sākt filmēt citus restorāna viesus. Kā arī, jāatceras, ka pret apkalpojošo personālu jāizturas tikpat pieklājīgi cik pret jebkuru citu cilvēku. Jo laipnāk attieksies pret savu viesmīli, jo labāks būs tavs pavadītais laiks šajā restorānā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Koncertuzvedums "Svētki kora pilī" Valmieras Tūrisma informācijas centrs
28. decembrī plkst. 12:00 Valmieras Kultūras centrā norisināsies muzikāls koncertuzvedums pirmskolas un sākumskolas vecuma bērniem "Svētki kora pilī". | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 04.12.2019 - 15.12.2019 Ziemassvētku tirdziņš Valmierā Valmieras Tūrisma informācijas centrs
14. decembrī no plkst. 10:00 līdz 15:00 Valmieras Rātslaukumā norsināsies tradicionālais Ziemassvētku tirdziņš. | Skatīt vairāk
Tūrisma piedāvājums Daugavpilī TAKA
Daugavpils ir pievilcīgs un daudzveidīgs tūrisma galamērķis, kas savus viesus sagaida un iepriecina ar plašu tūrisma piedāvājumu klāstu. | Skatīt vairāk
Komplekss pasākumu organizēšanai TAKA
Lieliska vieta dažādu sporta un korporatīvo pasākumu, nometņu, treniņu, koncertu, festivālu, baļļu, svētku un citu pasākumu organizēšanai. | Skatīt vairāk

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.389534sec.