Autors: Ilze Salna
Avots: BalticTravelnews.com/Web.de
Kādreiz no atvaļinājuma vietas sūtītās pastkartes
radus un draugus sasniedza vien tad, kad pats sūtītājs jau sen atgriezies
mājās. Šodien komentārus par laikapstākļiem, viesnīcas numuriņa iekārtojumu un
brokastu kafijas garšu sociālajos tīklos iespējams lasīt gandrīz uzreiz pēc
tam, kad tūrists sasniedzis ceļamērķi. Sociālie tīkli pārņēmuši kādreizējās
pastkartes funkcijas.
Par masu fenomenu kļuvusi arī atvaļinājuma
fotogrāfiju ievietošana sociālajos portālos: nereti vēl atvaļinājuma laikā
tūristi ar draugiem dalās vairākos simtos svaigi uzņemtu kadru. Komunikācija
par atvaļinājumu sociālajos tīklos, kamēr tas vēl nav beidzies, daudziem pieder
pie ceļošanas standarta, ko vēl vairāk pastiprina daudzu viesnīcu un citu
tūrisma objektu nodrošinātais bezmaksas interneta pieslēgums.
Reklāma
Sociālie tīkli, pārliecināti tūrisma eksperti,
ieņēmuši svarīgu vietu visās ceļošanas fāzēs, sākot jau ar izvēli, kurp vispār
doties. Pietiekami kritiski pieejot interneta komentāriem, sociālajos tīklos
iespējams atrast arī daudz noderīgas informācijas un atsauksmes par izvēlēto
atvaļinājuma pavadīšanas vietu, viesnīcas piedāvāto servisu un
interesantākajiem apskates objektiem.
Psihologi gan aicina atcerēties, ka svarīga,
daloties iespaidos ar mājās palicējiem, ir gan pati komunikācijas kvalitāte,
gan fakts, ka alkstot nekavējoties dalīties iespaidos ar cilvēkiem, kas nav
klāt, izmantojot interneta starpniecību, mēs esam atrauti no paša atvaļinājuma,
„šeit un tagad” mirkļa baudīšanas.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.