Kā pareizi izvēlēties pārtiku karstajā vasaras laikā

Pārtikas un veterinārais dienests karstajā laikā turpina pārbaudes un pastiprināti kontrolē pārtikas produktu realizāciju tirdzniecības un ēdināšanas uzņēmumos. Dienesta inspektori pārbaudēs dodas arī svētku dienās un brīvdienās, veicot pārbaudes masu pasākumos (koncerti, Zāļu tirgi, bērnu vasaras nometnes un citi pasākumi un gadatirgi, kā arī ielu tirdzniecības vietās, īpašu uzmanību pievēršot produktu uzglabāšanas apstākļiem – temperatūrai, produktu saderībai, produktu derīguma termiņiem.

PVD ieteikumi patērētājiem:

- Iegādājieties pārtiku tikai drošās tirdzniecības vietās! Neiegādājieties un nelietojiet uzturā nezināmas izcelsmes pārtiku!

- Uzdodiet papildus jautājumus tirgotājiem, lai precizētu produkta izcelsmi un pārliecinieties par tā svaigumu!

- Pievērsiet uzmanību pārtikas produktu tirdzniecības apstākļiem, īpaši uzglabāšanas temperatūrai! Augsta riska pārtiku – svaigu gaļu un gaļas produktus, zivis un zivju produktus, pienu un piena produktus, kūkas ar krēma pildījumu, pudiņus un saldējumu jāuzglabā tikai un vienīgi aukstumā – temperatūrā, kādu ražotājs norādījis uz preces iepakojuma, kas galvenokārt ir 0 līdz +6°C.

- Iepērkoties obligāti aplūkojiet pārtikas produktu marķējumu, lai noskaidrotu, kāds ir produkta derīguma termiņš, uzglabāšanas temperatūra.

- Saglabājiet pirkuma čeku, jo tas būs pierādījums, kur pārtiku esat iegādājušies!

- Atgriežoties mājās neaizmirstiet iegādātos produktus nekavējoties ievietot ledusskapī!

- Produktus, piemēram, gaļu, zivis, olas uzglabājiet un apstrādājiet atsevišķi no citiem pārtikas produktiem.

- Pārtiku, kas pirms lietošanas uzturā netiek termiski apstrādāta (jauktie salāti, aukstās uzkodas, saldie ēdieni, konditorejas izstrādājumi ar krēmu u.c.) neuzglabājiet ilgstoši istabas temperatūrā!

- Dārzeņus un augļus, pirms lietošanas uzturā, rūpīgi nomazgājiet!

PVD aicina patērētājus pēc iepirkšanās saglabāt pirkuma čeku līdz produkta patērēšanas brīdim, lai gadījumā, ja tiek konstatēts, ka iegādātais pārtikas produkts nav kvalitatīvs, tam ir beidzies derīguma termiņš, pircējs varētu veikalā apmainīt bojāto preci pret kvalitatīvu vai saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Tāpat par konstatēto var informēt sava reģiona Pārtikas un veterinārā dienesta pārvaldi vai izklāstīt sūdzību, zvanot uz PVD uzticības tālruni – automātisko atbildētāju – 67027402. Piezvanot uz uzticības tālruni un izstāstot sūdzības būtību, sniedziet precīzu informāciju par iegādāto produktu (preces nosaukums, ražotājs) un iegādāšanās vietu (veikala nosaukums, pilsēta, iela).

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Sezonas atklāšanas Grill ballīte pludmalē Baltic Beach Hotel & SPA
18. maijā, atklājot sezonu, aicinām visus uz garšīgu un smaržīgu Grill ballīti pludmalē. Plašs grilēdienu klāsts, muzikāli priekšnesumi un | Skatīt vairāk
Larnaka, Kipra. Aviobiļetes Estravel Latvia
Lidojums Rīga - Larnaka - Rīga // 1 x nedēļā // 7 naktis Kiprā // Pēdējā brīža cenas meklējiet ŠEIT | Skatīt vairāk
no 199 EUR
Atlaides auto nomai Ungārijā Europcar
Nomā auto ar Europcar Budapeštā un saņem atlaidi! Izbaudi Budapeštas daudzveidību. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 29.03.2024 - 30.04.2024 Atlaides auto nomai Reunion salā Europcar
Izmanto 15% atlaidi savai auto nomai 2024. gada JŪNIJĀ Reunion salā! | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Dome Hotel
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::5.27158284sec.