TŪRISMA BIZNESS | Bizness

Banku Augstskolas studenti izstrādā inovatīvas idejas Ķemeru Nacionālā parka popularizēšanai

Sadarbojoties ar Dabas aizsardzības pārvaldes (Pārvaldes) Pierīgas reģionālo administrāciju, Banku Augstskolas (BA) un 13 partneraugstskolu studenti biznesa nedēļā izstrādājuši vairākus inovatīvus mārketinga risinājumus Ķemeru Nacionālā parka (ĶNP) tūrisma attīstībai.

Starptautiskā biznesa nedēļa norisinājās no 19. līdz 23. martam un tajā piedalījās studenti no Latvijas, Austrijas, Beļģijas, Čehijas, Dānijas, Gruzijas, Nīderlandes, Vācijas un Apvienotās Karalistes.

Lai iepazītos ar esošo situāciju un izprastu galvenos izaicinājumus, kā arī aplūkotu galvenos ĶNP tūrisma objektus, nedēļas sākumā, 20. martā, studenti viesojās dabas izglītības centrā “Meža māja”, bet pēcāk devās ekskursijā pa Dumbrāja laipu, tad uz Lielo Ķemeru tīreli un jūras piekrasti Ragaciemā. Savukārt nedēļas noslēgumā jaunieši savas mārketinga idejas ĶNP tūrisma attīstībai prezentēja starptautiskai žūrijai, kuru pārstāvēja arī Pārvaldes Pierīgas reģionālās administrācijas darbinieki.

Šī bija jau otrā reize, kad Pārvalde sadarbojās ar Banku Augstskolu un uzticēja studentiem ļoti būtisku uzdevumu – izstrādāt inovatīvus risinājumus Ķemeru Nacionālā parka popularizēšanai. Šoreiz uzdevums bija jau krietni sarežģītāks un konkrētāks – studentiem, izmantojot jau esošu mārketinga pasākumu – Ceļotāju dienu – bija jāpiedāvā savi risinājumi parka teritorijas popularizēšanai divu īpašu mērķauditoriju – senioru un jauno ģimeņu – vidū.

“Uzdevums nebūt nebija viegls, taču esam patiesi gandarīti par studentu veikumu, piedāvātajām inovatīvajām idejām un daudzajiem labajiem ieteikumiem, kas nākotnē palīdzēs plānot mārketinga aktivitātes un tādejādi veiksmīgāk nacionālajā parkā attīstīt tūrismu,” pēc studentu prezentācijām pauda Pārvaldes Pierīgas reģionālās administrācijas direktors Andris Širovs.

Jaunieši piedāvāja risinājumus veiksmīgākai sociālo tīklu izmantošanai Ceļotāju dienas popularizēšanā, aicināja ĶNP tūrismu popularizēt, izmantojot mobilās aplikācijas, kā arī piedāvāja dažādas citas inovatīvas idejas gan parka teritorijas, gan konkrētā pasākuma popularizēšanai, izmantojot plakātus, flaierus, atraktīvas spēles, fotokonkursus, ekskursijas u.tml.. Jaunieši bija īpaši domājuši arī par veidiem, kā par nacionālā parka pasākumiem visefektīvāk informēt gan bērnu un jauniešu auditoriju, gan seniorus.

Starptautisko biznesa nedēļu Banku Augstskola šogad organizēja jau 10. gadu. Šis bija otrais sadarbības gads, kad studenti idejas piedāvāja ne vien biznesa, bet arī valsts sektoram.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Uz Tukumu pēc literatūras! Tukuma TIC
Pagājušajā gadā Tukums tika iekļauts UNESCO radošo pilsētu tīklā kā literatūras pilsēta. Esam lepni par iegūto statusu un aicinām uz pasākumiem. | Skatīt vairāk
Latvija
Glika dienas Alūksnē Alūksnes TIC
Godinot Bībeles tulkotāju Ernstu Gliku 370. gadskārtā un svinot Bībeles tulkojumam 330 gadus, Alūksne aicina uz “Glika dienām”! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 24.04.2024 - 29.04.2024 Biznesa pusdienu piedāvājums Hercogs Mārupe
Restorāns Hercogs Mārupē, Vītiņu ielā 4A aicina jūs uz biznesa pusdienām darba dienās no plkst. 11:30-15:00! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 11.04.2024 - 30.04.2024 Īpašs piedāvājums ģimenēm  Gulbenes novada TIC
Izglītojošais un interaktīvais centrs “Dzelzceļš un Tvaiks” Gulbenē iepriecinās apmeklētājus, dāvājot iespēju piedalīties brīnišķīgā | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.54185987sec.