TRANSPORTS | Auto | Auto & Moto

«Volkswagen» prezentē unikālo ID. šasiju jaunajai elektrisko automobiļu sērijai

Volkswagen prezentējis jaunajai elektrisko modeļu sērijai ID. īpaši izstrādāto šasiju, kā arī sniedzis ieskatu uzņēmuma unikālajā elektrisko automobiļu stratēģijā, kuru zīmols izmantos, lai realitātē īstenotu vīziju Electric for all, kura iemieso ideju padarīt elektroauto pieejamus ikvienam. Modulārā elektriskā balstiekārta (MEB), kas kalpo par pamatu ID. šasijai, ir pilnībā unikāls Volkswagen produkts. Tas apliecina uzņēmuma apņemšanos kļūt par līderi elektriskās mobilitātes jomā.

Pretēji ierastajai tirgus praksei, ID. šasija nav modificēta platforma, kas sākotnēji tika izstrādāta iekšdedzes dzinējiem. Tā izveidota no jauna, koncentrējoties tikai uz elektrisko mobilitāti. Tādējādi Volkswagen spēj optimāli izmantot tās tehnoloģisko potenciālu. Turklāt dizains un automašīnas koncepts ir elastīgāks kā vēl nekad – modeļu klāstu būs iespējams variēt no kompaktklases automašīnām līdz pat vieglajiem apvidus automobiļiem un mikroautobusiem.

"ID. ir tehnoloģiskās attīstības pavērsiena punkts. Tas būs pirmais ar internetu pilnībā savienots, funkcionāls elektriskais automobilis, ko varēs atļauties miljoniem cilvēku," norāda Volkswagen e-mobilitātes produktu līnijas vadītājs Kristians Zengers (Christian Senger).

Avangarda dizaina ID. paaudzes automašīnas, kuras neradīs kaitīgos izmešus, pārsteigs klientus, spējot veikt teju tādu pašu braukšanas distanci, kādu šodien mēro ar iekšdedzes dzinēju aprīkotie automobiļi. ID. pirmais saimes loceklis tirdzniecībā nonāks 2020. gadā – ar internetu pilnībā savienots četru durvju kompaktauto, kura cena būs līdzīga Golf dīzeļa modelim. ID. interjera izmēri un pielāgošanas iespējas nojauks šajā klasē esošos ierobežojumus. Neskatoties uz kompaktajiem izmēriem, autovadītājs un pasažieri varēs baudīt unikālu telpas komfortu, gluži tādā pašā līmenī kā augstākas klases automašīnās. Tas viss iespējams, pateicoties izteikti pagarinātai riteņu bāzei un īsajām pārkarēm. Iekšdedzes dzinējs nav nepieciešams, tādējādi asis iespējams novietot tālu uz ārpusi.

Aplūkojot ID. šasiju, skatam paveras elektriskais dzinējs, kas iestrādāts aizmugurējā asī, bet akumulators novietots automašīnas grīdā. Tas nodrošina optimālu svara sadalījumu maksimālai braukšanas baudai, vienlaikus sniedzot pasažieriem komfortabli augstu sēdēšanas pozīciju. Dzinēja jauda aizmugurējai asij tiek novadīta ar viena ātruma pārnesumkārbu. Iegādājoties automašīnu, klients varēs izvēlēties katra ID. modeļa nobraukšanas distanci individuāli, sākot no 330 līdz pat 550 kilometriem (WLTP mērījums). Ātrās uzlādes sistēma ar 125 kWh nodrošinās ievērojami īsāku gaidīšanas laiku un spēs tukšu akumulatoru no 0% līdz

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
VELOMARŠRUTS NR. 35 “DAUGAVAS LOKI”  TAKA
Izzinošs maršruts, kas ietver sevī gan arhitektūras pērles, gan unikālas dabas ainavas Daugavas augštecē, dabas parka "Daugavas loki teritorijā" | Skatīt vairāk
Latvija
Dodies ar laivu pa Gaujas Nacionālo parku Siguldas novada TIC
Smelies idejas un dodies aizraujošā ceļojumā pa Gaujas Nacionālo parku ar laivu, lai iepazītu tā gleznaino ainavu un daudzveidīgo dabu. | Skatīt vairāk
Autostāvvieta Rīgas, Kauņas,Viļņas lidostā Astra Tūre Daugavpils
Rezervē iepriekš, ar atlaidi, autostāvvietu Rīgas, Kauņas vai Viļņas lidostā. | Skatīt vairāk
no 1.40 EUR
VELOMARŠRUTS NR. 35 “DAUGAVAS LOKI”  TAKA
Izzinošs maršruts, kas ietver sevī gan arhitektūras pērles, gan unikālas dabas ainavas Daugavas augštecē, dabas parka "Daugavas loki teritorijā" | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.14651608sec.