Kāpēc pasažieri lido ar aviokompānijām, kas pret tiem attiecas slikti? [1]

Vēl nesen Amerikas Savienotajās Valstīs bija novērojami vairāki incidenti, kuros aviosabiedrības slikti apgājās ar saviem klientiem. Arī Latvijas lidsabiedrība "AirBaltic" ik pa laikam nonāk mediju redzeslokā ar savu attieksmi pret klientiem – piemēram, kad tā pārrezervē lidojumu un nespēj nodrošināt normālu klientu servisu cilvēkam, kas palicis "aiz borta".

Šādi atgadījumi notiek – un liekas, ka ikreiz, kad kas tāds tiek piedzīvots, vajadzētu būtiski kristies pieprasījumam pēc šīs lidsabiedrības pakalpojumiem. Tā taču būtu loģiski, vai ne?

Tomēr ceļojumu statistika pierāda, ka, lai arī šādi incidenti nereti nozīmē kompānijas vērtības krišanos dažādos akciju tirgos, tas nebūt nenozīmē, ka aviokompāniju tiešie klienti – pasažieri, izvēlēsies protestēt pret lidsabiedrības rīcību, atsakoties lidot ar to.

Tas saistīts ar daudziem faktoriem – kā piemēram, to, ka galvenokārt, cilvēka izvēli nosaka biļešu cena un lidojumu pieejamība. Respektīvi – ja ir iespēja izvēlēties alternatīvu, bet maksāt par to 20 eiro vairāk – vai tiešām 20 eiro ir tā vērti, lai paustu savu viedokli pret to, ka lidsabiedrība kādu svešu cilvēku nav apkalpojusi labākajos standartos? Vairumam cilvēku nav vērti.. Tad arī lidojumu pieejamība – vai iespēja gaidīt stundu ir vērta to pašu, ko 20 eiro? Arī šeit, vairumā gadījumu nav.

Un pats pēdējais faktors – cilvēka zemapziņā ir iedzīvojusies pārliecība par to, ka sliktām kompānijām ar sliktu servisu vajadzētu arī uzrādīt sliktus rezultātus. Respektīvi, ja mēs lidojam tukšā lidmašīnā, saprotam, ka kaut kas nav kārtībā. Ja redzam, ka lidsabiedrības peļņa krītas, tad secinām – kaut kas nav labi. Līdz ar to, mēs cenšamies izvairīties no šīs lidsabiedrības. Bet, kamēr lidsabiedrībai rezultāti ir labi, lidmašīnas ir pilnas – tad jau viņi vairumu lietu dara pareizi, vai ne? Šis fenomens apstiprinās arī ar Ryanair lidojumiem – jo teju visi lidojumi Ryanair ir pilni, lai arī šai lidsabiedrībai klientu serviss nepastāv teju vispār (uz ko arī iespējams ietaupīt un piedāvāt lētākas biļetes). Visos gadījumos – gan ASV, gan Airbaltic gadījumos, lidsabiedrības pēdējā laikā ir ne tikai pārvadājušas vairāk pasažieru, bet arī piedzīvo gana strauju peļņas pieaugumu.

Tikai 0,7% no aptaujātajiem cilvēkiem, norādījuši, ka viņu ceļojumu plānus ietekmē tādas lietas kā lidsabiedrību slikta attieksme pret citiem klientiem. Tomēr 7,8% norādījuši, ka šādā gadījumā apsver iespēju izvēlēties citu lidsabiedrību – ja tas vispār ir iespējams.

Kamēr vien pasažieri nebūs gatavi maksāt vairāk par labu servisu, arī sliktās lidsabiedrības, kas pievērš daudz mazāku uzmanību saviem pasažieriem, turpinās attīstīties, pelnīt un augt.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 kārlis 08/09/2017 11:23 No Air baltic izvairos cik vien varu. Šauras lidmašīnas, serviss nekāds un biļetes ar salīdzinoši dārgas. Kad aizkavējās pārsēšanās lidmašīna tad Aeroflot pēc 2 stundu gaidīšanas iedeva ēšanas kuponus, bet kad pārcēļa reisu pēc 4 stundām iedeva viesnīcas numuriņu pārnakšņošanai. AirBaltic pēc 9 stundām vēl vilcinājās iedot ēšanas kuponu.


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
DVĒSELES UN ĶERMEŅA ATPŪTA Light House Jurmala
Izmēģiniet Mindfulness un Relaxing SPA piedāvājumus, lai atgūtu možumu un enerģiju. | Skatīt vairāk
Latvija
Pusdienu piedāvājums Rīgas centrā SemaraH Hotel Metropole
Katru darba dienu no 12:00 līdz 17:00 Salāti/zupa, pamatēdiens, deserts EUR 10 – divi ēdieni EUR 12 – trīs ēdieni | Skatīt vairāk
no 10 EUR
Valmieras rudens Restorānu nedēļa Valmieras TIC
Apmeklētājus iepriecinās ar seno garšu piedāvājumu mūsdienīgā izpildījumā. Restorānu nedēļa šoruden notiks no 6. līdz 12.novembrim. | Skatīt vairāk
Zaļā sala ragas mazā grupā Jēkaba Ceļojumi
Kaboverde jeb Zaļā Raga salas atrodas aptuveni 800 km uz rietumiem no Āfrikas kontinenta un vidusceļā starp Portugāli un Brazīliju! Apceļo šo unikālo | Skatīt vairāk
1585 EUR

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2017 www.turismabizness.de | Design & maintenance © 2000 - 2017 1st-studio.com

 
Total Timed::0.09409404sec.