Autors: Ilanda Brežinska
Avots: BalticTravelnews.com
Mūsdienās jau par pašsaprotamu tiek uzskatīts tas, ka, nakšņojot kādā viesnīcā, par vannasistabas piederumiem nav jāsatraucas, jo viesnīca tos nodrošina. Lai uzzinātu Latvijas viesnīcu pieredzi par kopjošo līdzekļu izvēli, Travelnews.lv redakcija sazinājās ar viesnīcu pārstāvjiem.
Vēsturiskās Jaunmoku pils klientu pasākumu organizatore Vita Zimerte pastāstīja, ka vannasistabas produktus izvēlas no attiecīgo organizāciju piedāvājuma. Jau vairākus gadus izvēle ir bijusi nemainīga. Visās istabās piedāvājums ir vienāds, taču, ja kādu neapmierina tur esošie produkti, tad recepcijā ir iespējams izvēlēties kādu citu. "Protams, ka tiek ņemti vērā arī klientu ieteikumi," skaidro Vita Zimerte.
Reklāma
Jana Priedīte, viesu uzņemšanas speciāliste jūgendstila viesnīcā Hotel Viktorija, atklāj, ka viesnīcas piedāvātie vannasistabas piederumi nav mainījušies jau kopš viesnīcas atvēršanas. Sūdzības par konkrētajiem produktiem neesot bijušas, tāpēc arī nav iemesla kaut ko mainīt. Tiem, kuri ir apmetušies Hotel Viktorija, brīvi pieejams šampūns, dušas želeja un ziepes.
Savukārt greznās viesnīcas Hotel ROMA pārdošanas speciāliste Līga Ploriņa uzsver, ka viesnīca, izvēloties produktus, ņem vērā viesu ieteikumus un vēlmes, kā arī pēc sajūtām - praktisku apsvērumu un konkrētā brīža vēlmēm. Viesnīcā tiek izmantota divu zīmolu kosmētika. "Kā neliels plusiņš ir iepakojuma dizains, kas sasaucas ar viesnīcas mazliet Vintage tipa numuriņu iekārtojumu," atklāj Līga Ploriņa.
Četrzvaigžņu viesnīcas Radi un Draugi vadītāja Margarita Platace portālam pastāstīja, ka šī brīža vannasistabas piederumi tiek izmantoti jau ilgāku laiku. Izvēlēti kvalitatīvi produkti, kas atbilst viesnīcai. Klientiem tiek piedāvāta dušas želeja, šampūns, matu kondicionieris, ziepes un ķermeņa losjons. "Tas, ka klients šos produktus paņem līdzi, ir laba zīme, jo tātad izvēlētā produkcija viņam patīk," uzsver Margarita Platace.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.