LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie «Latvia Tours» direktores Ievas Keišas

LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie «Latvia Tours» direktores Ievas Keišas

Tūrisma aģentūras «Latvia Tours» direktore Ieva Keiša pamazām paplašina uzņēmumu, darbinieku skaits pārsniedz 60, tiek paplašinātas biroja telpas, izveidota tirdzniecības vieta jaunajā iepirkšanās un izklaides centrā Akropole.

BalticTravelnews.com: Kāda šī vasara būs ceļotājiem no Latvijas? Kā zināms, ir ienākuši jauni tūrisma operatori. Ko tas mainīs?

Ieva Keiša: Tirgus izskatās labi, jo jebkurš jauns spēlētājs paplašina patērētāju iespējas. Galamērķu klāsts nav būtiski palielinājies, tomēr daži ir nākuši klāt. Salīdzinājumā ar iepriekšējo vasaru, vērā ņemamas cenu izmaiņas pagaidām nav novērojamas, bet ir vasaras sezonas pats sākums, un iespējams, ka "cenu karš" īsti vēl nav sācies.

Visdrīzāk jaunie spēlētāji pielietos arī cenu pazemināšanas metodi, lai iekarotu savu vietu Latvijas tirgū, un tirgus kapacitāte, kā zināms, mums ir ierobežota. Ceļotāji jebkurā gadījumā būs ieguvēji, ceļojumu aģentūrām savukārt būs jāiegulda lielāks darbs un izdoma, lai nopelnītu tikpat, cik iepriekš.

BalticTravelnews.com: Vai, ienākot pasaulē zināmajam TUI, Polijas Itaka, tiek ienestas arī jaunas inovācijas - pārdošanas stratēģijas utml., kas uzlabotu ceļojumu aģentūru darbu?

Ieva Keiša: Ja tā ir, tad man šādi uzlabojumi nav zināmi. Mēs būtu priecīgi sagaidīt kādus instrumentus vai inovatīvu pieeju, kas pavērtu jaunas iespējas, bet pagaidām neesmu dzirdējusi, ka jaunie operatori ko tādu piedāvātu. Tajā pašā laikā jāpiemin, ka ceļojumu konsultanti ir labi apmācīti, prezentācijas un semināri notiek bieži, un saturs ir kvalitatīvs. Tā ka sezonai esam gatavi un ar interesi gaidam, kāda tā būs.

BalticTravelnews.com: Iespējams, šie tūrisma operatori ir vilinoša darbavieta, lai jaunie speciālisti iegūtu labu ierakstu CV un startētu tālāk pasaulē?

Ieva Keiša: Jaunajiem darbiniekiem ir pietiekami liela ieinteresētība strādāt arī pie mums, jo darbs vai prakse Latvia Tours pēc tam paver plašas iespējas atrast darbu Latvijas tūrisma nozarē. Ja darbinieks strādā pie tūrisma operatora, tad viņš tomēr specializējas šaurāk. Ceļojumu aģentūrā strādājošam konsultantam ir jāzina neticami daudz - gan dažādas programmas utt., gan ģeogrāfija. Tāpat jāspēj ieinteresēt klientus un labi jāpārdod produktus. Jā, tūrisma operatori - jaunpienācēji ir pazīstami zīmoli, bet, manuprāt, ienākšana Latvijā notika samērā klusi un atpazīstamības kārts netika pietiekami izspēlēta.

Domāju, ka Latvijā strādājošie tūrisma operatori, tāpat kā mēs, aizturētu elpu gaidīja jaunos, bet viss notika bez lieka furora. Grūti pateikt - tas labi, vai slikti. Laiks rādīs.

BalticTravelnews.com: Ja Jūs būtu patērētājs, kurš pienāktu pie Latvia Tours stenda ar vēlmi nopirkt ceļojumu, lai būtu gan labs piedāvājums, gan izdevīga cena - uz kādu galamērķi dotos?

Ieva Keiša: Maijā nemainīgi izdevīgi un labi ir aizbraukt atpūsties uz Turciju. Ar šo galamērķi cenas, kvalitātes un attāluma ziņā jau gadiem nekas nevar konkurēt. Tomēr es pati došos iepazīt vienu no Latvijā vēl maz zināmiem galamērķiem - Albāniju. Man personīgi jau ir samērā liela ceļotājas, arī kūrortu pieredze, un jāatzīst, ka esmu nonākusi pie secinājuma, ka kūrorti visur ir līdzīgi. Viss atkarīgs no lidojuma garuma un izvēlētās viesnīcas kategorijas, kā arī, protams, jāizvēlas kūrorts ar atbilstošiem laika apstākļiem.

Viens no jaunajiem galamērķiem, ko piedāvā jaunpienācējs - tūrisma operators ITAKA - ir Madagaskara. Pirmo reizi Latvijas tirgum tiek piedāvāta iespēja ar tiešo reisu doties uz eksotisku galamērķi, tomēr pieprasījums varētu būt augstāks. Iespējams, pie vainas ir ceļojuma datumi, kas izvēlēti maijā, kad Latvijas daba plaukst un zeļ, un nav īsti iemesla un vēlmes doties 12 stundu garā lidojumā uz eksotisku zemi. Eksotiskie galamērķi ir vairāk pieprasīti rudenī un ziemā, kad Latvijā ir vēsi.

Mūsu ceļotāji ļoti ņem vērā Latvijas laikapstākļus, lai izvēlētos doties vai nedoties atpūtā uz ārzemēm. Iespējams, tas ir saistīts ar jūras pieejamību un skaistajām balto smilšu pludmalēm tepat Latvijā. To redzējām aizvadītajā vasarā, kad laikapstākļi bija eksotiski karsti, un spontānie ceļojumu pirkumi uz siltajiem kūrortiem gandrīz pilnībā apstājās. Lai gan atpūta jau nav tikai laikapstākļi - tā ir arī iespēja atpūsties no ikdienas, gūt iespaidus, izbaudīt viesnīcu un kūrortu piedāvātās izklaides iespējas.

BalticTravelnews.com: Ja Jūs vēlreiz pieietu pie Latvia Tours stenda - šoreiz iegādāties interesantu, lai arī dārgu ceļojumu. Uz kurieni tas būtu?

Ieva Keiša: Protams, Madagaskara. Gan kolēģiem, gan klientiem stāstu, ka šī ir lieliska iespēja, jo no Rīgas pirmo reizi ir tiešais lidojums uz eksotisku galamērķi. Tur ir brīnišķīga daba, dzīvo lemuri, un kas tik vēl ne. Tāpat es labprāt dotos uz jebkuru no ClubMed piedāvātajiem eksotiskajiem virzieniem, jo ClubMed kvalitāte ir pārbaudīta un nemainīgi laba.

BalticTravelnews.com: Šrilankā ilgus gadus bija pilnīgs miers, bet pēdējie notikumi - terorakti - atkal faktiski apturējuši vēlmi turp doties. Kā Jūs skatāties uz šāda veida notikumiem? Vai ir vietas, kuras varat nosaukt par tūristiem drošām?

Ieva Keiša: Terorisma viens no galvenajiem mērķiem noteikti ir radīt cilvēkos bailes, un lielākoties tas arī izdodas - ar šādu sajūtu, ka nekur nav 100% droši, mēs dzīvojam jau daudzus gadus. Klientiem, diemžēl, nevaram ieteikt vietu, kur ir garantēti droši, jo pasaule ir kļuvusi par bīstamu un neprognozējamu vietu. Šrilanka daudzus gadus bija mierīgs ājurvēda kūrorts, un nesen notikušais ir briesmīga traģēdija. Lasot ziņu, cik daudzi cilvēki, tai skaitā tūristi, ir gājuši bojā, sirds sažņaudzas, tomēr tā ir realitāte, ar kuru mums šajā laikmetā ir jāiemācas rēķināties.

Korporatīvo klientu apkalpošanā palīdz sadarbība ar American Express Global Network, kas nepārtraukti monitorē situāciju pasaulē, lai nekavējoties informētu par iespējamiem draudiem. Domāju, ka mēs visi jutāmies apjukuši, redzot kā sadeg Parīzes Dievmātes katedrāle - celtne, kas gadu gadiem ir bijusi Parīzes ikona un pārdzīvojusi karus. Redzam, ka nekas nav mūžīgs un viss mainās... Tomēr cilvēku tieksme apskatīt pasauli arī ir nemainīgi spēcīga, turklāt - ar pieaugošu tendenci.

BalticTravelnews.com: Kādi ir Jūsu novērojumi - vai Latvia Tours klienti labprātīgi iegādājas ceļojumu apdrošināšanu?

Ieva Keiša: Noteikti. Pat vēl vairāk - klienti kļūst arvien atbildīgāki un piereģistrējas Ārlietu ministrijas Kosulārajā dienestā, tā atzīmējot savu prombūtni un iespējamo atrašanās vietu. Piemēram, ja kaut kur pasaulē notiek terorakts, dabas katastrofa, Latvijas institūcijas uzreiz var redzēt, vai šajā punktā atrodas kāds Latvijas valstspiederīgais. Tas var paātrināt palīdzības sniegšanu. Reģistrēšanās īpaši būtu svarīga vientuļajiem ceļotājiem, kuri reizēm neinformē par savu aizbraukšanu ne radus, ne draugus.

Ir reizes, kad Latvia Tours lojālajiem klientiem apdrošināšanu piedāvājam kā bonusu, jo klientu drošība ir mūsu prioritāte. Ceļojumu konsultanti sniedz profesionālas konsultācijas, kāda līmeņa apdrošināšanu labāk iegādāties. Lidojumam uz Briseli noteikti pietiks ar standarta apdrošināšanu, savukārt ceļojums uz kādu no Āfrikas valstīm jau prasīs jaudīgāku polisi.

BalticTravelnews.com: Mobilo telefonu operatori zina, kur mēs ceļojam, kur mēs atrodamies. Varbūt lietderīgāk sekot tehnoloģiju attīstībai, un ar šo mobilo datu starpniecību risināt atrašanās vietas noteikšanu, piemēram, katram pašam dodot iespēju atzīmēties pie sava mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja, dodoties ceļojumā.

Ieva Keiša: Jā, bet šaubos vai iespējams izmanot šo informāciju, iepriekš nesaskaņojot ar ceļotāju, jo jāņem vērā Personas datu aizsardzības regulas prasības utt.

BalticTravelnews.com: To ieviesa aptuveni pirms gada. Ko tā mainīja Jūsu vadītā uzņēmuma dzīvē? Vai varat nosaukt kādu labu un kādu ne tik veiksmīgu lietu, ko nesusi šī Datu aizsardzības regula?

Ieva Keiša: Netrūka arī komisku situāciju, kamēr ieviesa šo Datu aizsardzības regulu. Kā dzirdējā atbildīgo amatpersonu izteiktos piemērus, ka sākotnēji pat bija situācijas - klients pasūta preci interneta veikalā, bet atsakās uzrādīt piegādes adresi! Cilvēki bija apjukuši no informācijas daudzuma un haotiskā pasniegšanas veida publiskajā telpā. Domāju, ka regulas ieviešana ļāva labi nopelnīt jaunizceptiem Datu aizsardzības konsultantiem, cita starpā netrūka arī sliktu konsultāciju sniedzēju. Uzņēmēji bija informēti, ka soda naudas ir iekļautas budžetā, bet nebija skaidrības, par ko īsti sodu iekasēs.

Paldies ALTA, kas ātri reaģēja un noorganizēja tūrisma profesionāļiem semināru, kurā varējām saņemt būtiskāko informāciju. Mums regulas ieviešana deva iespēju sakārtot un aprakstīt procedūras, tādējādi optimizējot jauno darbinieku instruktāžu, kā arī ļāva sakārtot līgumattiecības gan ar klientiem, gan partneriem. Dokuments ir dokuments, tajā viss skaidri norādīts, kā tiek glabāti līgumi, ka darbinieku pases netiek kopētas utt. Sistēma tika labi izrevidēta, bet kā jau parasti - patiesība ir kaut kur pa vidu, un jāmēģina prasības ieviest, nekļūstot par burta kalpiem.

BalticTravelnews.com: Nesen Jūs ievēlēja Latvijas Tūrisma Aģentu un Operatoru Asociācijas (ALTA) valdē. Pastāstiet par šīs organizācijas nozīmi un ko vēlaties paveikt?

Ieva Keiša: ALTA ir svarīgākā organizācija tūrisma profesionāļiem - ceļojuma aģentūrām un tūrisma operatoriem. Ja kāds no minētajiem tūrisma pakalpojumu sniedzējiem ir ALTA biedrs, tad tas ir papildus drošības un kvalitātes garants ceļotājam, kas pie šiem biedriem iegādājas ceļojumu. Ir noteiktas prasības tiem, kuri vēlas iestāties ALTA. Zinu, ka jaunie tūrisma operatori interesējās par šādu iespēju, bet pagaidām ir par agru, jānogaida, kad būs pierādīts, ka ceļotājiem tiek sniegti kvalitatīvi un droši pakalpojumi. ALTA biedri piederību šai organizācijai parasti norāda mājaslapā internetā, mārketinga materiālos, jo tas ir kā kvalitātes garants.

Šī nav pirmā reize, kad strādāju ALTA valdē. To darīju arī pirms vairākiem gadiem, taču iepriekšējā termiņā savu kandidatūru valdei netiku izvirzījusi. Novērtēju pieredzējušo kolēģu devumu un atzīstu, ka bez šīs pieredzes ALTA nevarētu kvalitatīvi darboties, tomēr vienmēr esmu uzskatījusi, ka valdes sastāvam ir veselīgas nelielas izmaiņas, ļaujot darboties jauniem un aktīviem spēlētājiem. Tas arī ir iemesls, kāpēc izvēlos nekandidēt katrās vēlēšanās. Ja tūrisma uzņēmuma vadītājs, sajūt sevī spēku un idejas, ka var dot savu pienesumu tūrisma nozares kopējām interesēm, tad tas noteikti ir atbalstāmi.

Kad iepriekš biju trīs gadus nostrādājusi, sapratu, ka tobrīd man vairs nebija tik daudz iespēju un ideju ko no sevis ieguldīt, bet tagad esmu atgriezusies un gatava strādāt. ALTA sapulcē jau minēju, ka, manuprāt, biedriem nozīmīga ir informācijas aprite. Valdes locekļi dara ļoti labu darbu, bet ALTA ierindas biedri ikdienā to neredz, tāpēc nevar dot savu redzējumu un vērtējumu.

BalticTravelnews.com: Aizvien valsts institūciju ceļojumu iepirkumu konkursos tiek norādīta pakalpojuma cena - 0 EUR. Kāds ir Jūsu viedoklis šajā jautājumā?

Ieva Keiša: Man joprojām nav skaidrs, kādēļ ierēdnim nav atļauts pieņemt dārgas dāvanas no uzņēmējiem, bet Valsts institūcijām ir atļauts slēgt līgumu, kas paredz 0 EUR cenu par sniegto pakalpojumu.  

Sistēma būtu jāmaina, un šis ir jautājums, ar ko ALTA cīnās gadiem ilgiem. Līdz šim izstrādātie dokumenti, priekšlikumi nav guvuši pietiekamu rezonansi, tāpēc pagaidām jautājums ir atklāts. Viena lieta, kas jāņem vērā, ka risinājumu varam panākt tikai sadarbojoties visām iesaistītajām pusēm - uzņēmējiem un valsts sektoram.

Manis vadītais uzņēmums ir mēģinājis stāvēt malā, nepiedaloties iepirkumu konkursos, kuros pakalpojuma maksa ir 0 EUR, tomēr, ja sistēma nemainās, tad vienīgais rezultāts no tā ir pazaudēti klienti. Svarīgi būtu sakārtot arī valsts iepirkumu konkursu nolikumu izstrādes procesu, lai tie tiktu izstrādāti pēc vienotas sistēmas un saturētu prasības, kas pēc būtības nepieciešamas, lai tiktu saņemts kvalitatīvs tūrisma pakalpojums. Diemžēl bieži redzam, ka prasības ir neloģiskas un nepamatotas. Piekrītu, ka iespējams viens nolikums nevar derēt visām valsts iestādēm, tomēr uzskatu, ka ir iespējams optimizēt procesus, izstrādājot standartizētus moduļus, tādējādi ietaupot gan valsts, gan uzņēmēju resursus.

BalticTravelnews.com: Kā vērtējat situāciju, ka Jūrmala tik aktīvi soda tos, kuri iebrauc pilsētā aktīvās tūrisma sezonas laikā bez apmaksas, turklāt sodus izsūta ilgu laiku pēc brauciena? Vai pilsētai vajadzētu ņemt maksu par tās apmeklējumu?

Ieva Keiša: Sodu sistēmu vienmēr var uzlabot, un tai jābūt audzinošai, nevis tikai sodošai. Manuprāt, mēs visi vēlamies redzēt zaļu Jūrmalu, elpot svaigu gaisu, baudīt priežu smaržu, un tas ir normāli, ja ar nelielu iebraukšanas maksu satiksmes intensitāte kūrortpilsētā tiek regulēta. Protams, ja sāk parādīties pazīmes, ka sodu sistēma ir izveidota, lai iekasētu miljonus, nevis uzlabotu vidi, tad motīvs vairs neliekas tik saprotams.

BalticTravelnews.com: Jau pieminējāt ceļošanas tendences, bet kādi ir Latvia Tours darbības jaunumi?

Ieva Keiša: Nesen atvērām Latvia Tours ceļojumu tirdzniecības vietu jaunajā tirdzniecības centrā Akropole. Tajā strādā divi ceļojumu konsultanti, kuri piedāvās pēdējā brīža ceļojumus, atpūtas braucienus čartera lidojumus - standarta produktus. Tādējādi piedāvāsim iespēju klientiem iegādāties ceļojumus arī brīvdienās un svētku dienās, un gūsim jaunu pieredzi par darbu tirdniecības centrā.

Vēl šobrīd procesā ir Latvia Tours Korporatīvās apkalpošanas birojs Rīgas centrā, pretī viesnīcai Kempinski. Kā zināms, tūrisma nozarē visdārgākais un vērtīgākais resurss ir darbinieki, tāpēc nemitīgi domājam par to, lai dažādi uzlabotu darba apstākļus mūsu birojos.

Latvia Tours 95% no darbiniecēm ir māmiņas ar bērniem, tādēļ esam izlēmuši izveidot speciālu istabu bērniem. Mazākie bērni varēs spēlēties, lielākie mācīties pēc skolas, kāda mamma vienmēr viņiem būs tuvumā un pieskatīs. Bērnu apmeklējuma intensitāti nevaram plānot, tāpēc auklīte gan bērniem nebūs, bet, kas zina, varbūt nonāksim arī līdz tam.

BalticTravelnews.com: Vai Jūsu darbinieki strādā arī attālināti?

Ieva Keiša: Jā, mēs ļaujam elastīgi plānot darba laiku. Piemēram, viena darbiniece ģimenes apstākļu dēļ pārcēlās uz Valmieru un mēs viņai noorganizējām mājas biroju. Citādi mums būtu jāzaudē ļoti vērtīgs un lojāls cilvēks. Spēja vai nespēja strādāt no mājām ir atkarīga no katra cilvēka rakstura iezīmēm. Jāatzīst, ka lielais vairums mūsu cilvēku spēj strādāt attālināti tikpat labā līmenī. Protams, ir  jābūt saprātīgai proporcijai starp attālinātu darbu un darbu no biroja, lielai daļai darbinieku, īpaši korporatīvo klientu konsultantiem, jāatrodas centrālajā birojā, jo notiek savstarpēja dalīšanās ar informāciju un pieredzi, kas, vienatnē strādājot, izpaliek.

BalticTravelnews.com: Kā Jūs skatāties uz jauno paaudzi? Viņi tomēr strādā savādāk, citādāk izprot vadības vēlmes un norādes, gados vecākie vadītāji līdz ar to bieži vien nezina, kā labāk rīkoties, kā vadīt kolektīvu.

Ieva Keiša: Es daudz apmeklēju seminārus par milleniāļu ienākšanu darba tirgū utt., cenšos izprast viņu uztveri, daudz ko mācos no jauna. Kolektīvā strādā dažāda vecuma cilvēki, kas ir labi, jo vecākie nekļūst senili, un arī jaunajiem ir no mums ko mācīties, jo ir pieredze, kurā varam dalīties. Vienam otru akceptējot, rodas ļoti laba simbioze.

Man ļoti patīk, kādu dzīvību birojā ienes šie gados jaunie darbinieki. Adventes laikā tiek organizēta slepena apdāvināšanās, vienreiz atnācu uz darbu, un man bija īpaši izrotātas kabineta durvis - tādi mazi pārsteigumi ikdienas darba dzīvē. Jaunajiem cilvēkiem darbs vairs nav tikai vieta, kur pilnībā atdot sevi visu. Viņi grib dzīvot pilnasinīgu dzīvi arī darba vietā - strādāt un atpūsties, paveikt darbu īsākā laikā, lai ļautos piedzīvojumiem.

Vērojumi liecina, ka ļoti maz jauno cilvēku - studentu savu tālāko darba dzīvi plāno birojā, kur vajadzētu atrasties katru dienu no pulksten 9.00-18.00. Nauda nav vienīgais jauno cilvēku mērķis, viņi grib dzīvot jēgpilni un justies labi. Visbiežāk šiem gados jaunajiem darbiniekiem atgriezenisko saiti no vadītāja vajag katru dienu, jo viņi dzīvo sociālo tīklu laikmetā, kur katra darbība tiek atlagota ar atgriezenisko saiti "like" formātā.  Tie ir noteikumi, kurus nav sarežģīti ievērot, ja esam par tiem informēti.

BalticTravelnews.com: Jūs nesen devāties kruīzā ar kuģi. Pastāstiet, kā šajā ceļojumā nokļuvāt, kādu pieredzi guvāt un, vai iesakāt šo ceļojumu arī citiem?

Ieva Keiša: Šo ceļojumu var nosaukt par mūsu darba skaisto pusi, jo daļēji tas bija saistīts arī ar darba pienākumiem, ne tikai atpūtu. Pirms kādiem sešiem gadiem es devos Vidusjūras kruīzā, kas manī radija sajūtu, ka kruīzs kā atpūtas veids nav mans formāts - man ne visai patika ierobežotais laiks ostās, stress, lai laikā paspētu atdot nomas auto un nokļūtu atpakaļ uz kuģa u.tt. Dažreiz gadās, ka varu apsolīt piedalīties kādā braucienā, ja tas ir tālu uz priekšu, sevišķi neanalizējot plusus un mīnusus. Tā arī šoreiz ļāvos Baltic GSA un Aeroflot vilinājumam, un apstiprināju dalību septiņu dienu Karību kruīzā no Maiami. Jo tuvāk nāca izbraukšanas laiks, jo lielākas bija šaubas, tomēr ar prieku atzīstu, ka mani stereotipi izkūpēja gaisā jau pirmajās divās dienās, kad es pamazām iepazinu kruīza kuģa piedāvātās iespējas.

Sajutu, cik kruīzs ir ekskluzīva iespēja dzīvot vienā ritmā ar sauli, kura dabiski lec un riet turpat acu priekšā, elpot okeāna gaisu, vērot zvaigžņotas debesis un tajā pašā laikā baudīt lielisku ēdienu, dzērienus un kuģa piedāvātās izklaides iespējas - sporta zāli, neskaitāmus restorānus, bibliotēku, kazino, dažādas izrādes.

Tas šķiet neticami, ka 5000 cilvēkiem ir iespējams pasniegt nemainīgi augstas kvalitātes ēdienu nedēļas garumā okeāna vidū. Katram kruīza dalībniekam tiek izsniegta magnētiskā aproce, kura satur informāciju par pieejamajiem pakalpojumiem, un nav jāraizējas par kredītkartes klātesamību - var brīvi pārvietoties un baudīt plašās iespējas.

Brīvības sajūta ir neaptverama, kad vienā dienā izkāp krastā Hondurasā, bet jau nākamajā staigā par Maiju drupām Meksikā. Protams, ka kruīzs nav īstais ceļojuma veids, lai pilnībā iepazītu galamērķus, tomēr tas ir kā īsais ieskats, lai vēlāk apsvērtu iespēju atgriezties vietās, kuras likās interesantas. Es noteikti gribētu atgriezties Meksikā un mazliet žēl, ka nepiestājām Kubā. Bija jocīga sajūta - redzēt Kubas siluetu un krastu, bet nepiestāt, tomēr visu apskatīt 7 dienās vienkārši nav iespējams.

Visādā ziņā šis kruīzs mani iedvesmoja un ceru, ka šo iedvesmu nodošu tālāk gan klientiem, gan kolēģiem. 

BalticTravelnews.com: Lai kāptu uz kuģa, Jūs vispirms lidojāt. Kāds bija šis pārlidojums?

Ieva Keiša: Lidoju ar Krievijas aviokompānijas Aeroflot lidmašīnu līdz Maskavai un tālāk - uz Maiami. Biju laimīga izmantot Aeroflot biznesa klases piedāvātās priekšrocības. Bija patiešām komfortabli - iespēja nolaist krēslu pilnīgi horizontāli ir liela prieksrocība garajos lidojumos. Mani patīkami pārsteidza arī Šerementjevas lidostas biznesa klases zona, kurā bija plašs iespēju klāsts ar masāžām un dažādām relaksācijas iespējām, lai atgūtos pēc garā lidojuma. Arī apkalpošana lidojuma laikā bija laba un īsti krieviski sirsnīga.

UZZIŅA

  • Latvia Tours strādā vairāk nekā 60 darbinieki.

  • Latvia Tours ir tūrisma tirgus līderis ar vairāk nekā 27 gadu pieredzi.

  • Latvia Tours ir pilna servisa tūrisma aģentūra, kas darbojas gan izejošā, gan ienākoša tūrisma sfērā, kā arī kongresu un pasākumu organizēšanas jomā zem zīmola Con-Ex.

  • Latvia Tours pieder viena no Latvijā pirmajām tiešsaistes aviobiļešu rezervēšanas vietnēm Lidot.lv, kā arī interneta vidē populārais zīmols "Ceļojumu mednieks".

EKSPRESS JAUTĀJUMI & ATBILDES

Esmu dzimusi un izaugusi...

Ainažos un augusi Valmierā

Viena no manām jaunākajām atziņām ir...

tas, ko Tu redzi ir atkarīgs no tā, kā Tu redzi

Mans iecienītākais restorāns (-ni)...

"Kolonāde. Mūsu stāsti". Tas atrodas ļoti tuvu manai darbavietai, un piedāvā ne tikai labu ēdienu, bet arī lielisku skatu

Būt patiesam...

vissvarīgākais un grūtākais ir būt patiesam pašam pret sevi

Kad kļūšu pietiekami drosmīgs, es...

man nenāk prātā neviena lieta, kurai man pietrūktu drosmes

Trīs lietas, kuras es šovasar paveikšu...

plānus labāk paturēt pie sevis, tad iespēja, ka tie īstenosies, ir lielāka :)

Ja nolemju rīkot svinības, tad...

vislabprātāk daru to savā lauku mājā

Enerģiju atjaunoju...

dabā

Vislabākās zāles ir...

pagaidām nezinu, bet tā runā, ka laiks

No kultūras dzīves šogad baudīšu...

ceru apmeklēt Stinga koncertu

Sporta notikums Nr.1 man šogad būs...

Tet Riga  maratons, kurā kā jau katru gadu, piedalīsies arī "Latvia Tours" komanda

Latvijā šovasar noteikti apskatīšu...

Kuldīgu

Mans novēlējums Baltictravelnews.com...

turpināt turēties pie kvalitatīva satura, un iziet starptautiskajā arēnā!

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Medus nokrāsās Bauskas novadā Bauskas TIC
Iepazīsti medu un atklāj tā daudzveidīgās īpašības radošajās meistarklasēs! | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 13.03.2024 - 24.03.2024 TUKUMS: Vestarda Šimkus klaviermūzika TUMĒ Tukuma TIC
24.martā koncertu cikla "Klaviermūzikas pavasaris" ietvaros skanēs gaiša mūzika Vestarda Šimkus izpildījumā. Tā ir oriģinālmūzika, kas apkopota | Skatīt vairāk
6 populārākie brīvdienu galamērķi šogad airBaltic
Dodies neaizmirstamos piedzīvojumos un baudi Balkānu pasakainos skatus, vēsturiskās vietas un neskarto dabu. | Skatīt vairāk
79 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 11.03.2024 - 20.03.2024 “Adamsu ģimenes melnā trešdiena” Valmieras TIC
19.martā plkst.12.00 un 14.00 Valmieras Kultūras centrā koncertuzvedums “Adamsu ģimenes melnā trešdiena” koncertu ciklā “Mūzika Tev”. | Skatīt vairāk
7 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.38053799sec.