LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie SIA «Atlantic Travel» valdes priekšsēdētājas Jūlijas Rimļinas

LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie SIA «Atlantic Travel» valdes priekšsēdētājas Jūlijas Rimļinas

SIA «Atlantic Travel» valdes priekšsēdētāja Jūlija Rimļina jau gandrīz 18 gadus vada savu tūrisma uzņēmumu, pārdodot ne tikai tūroperatoru sagatavotus ceļojumus, bet arī tos organizējot uz dažādām vietām pasaulē.

BalticTravelnews.com: Kas labs ir bijis 2019. gadā un kādi plāni ir izvirzīti 2020. gadam?

Jūlija Rimļina: 2019. gads Latvijas tūrismā visiem tā dalībniekiem bija ļoti nemierīgs - tirgū ienāca un to pameta lieli tūroperatori, tika atklāti jauni ceļojumu virzieni. Jūnijā iestājās karsta vasara un jau šķita, ka visi paliks atpūsties Jūrmalā un Vecāķos, bija daudz lētu piedāvājumu ceļojumiem. Taču jūlijs un augusts apstiprināja, ka laikapstākļi mūspusē ir neprognozējami - čartera lidojumu cenas kāpa, un pat ar izziņotajām lidojumu programmām nepietika visiem, kuri vēlējās aizlidot no lietus.

Mums kā ģenerālaģentam visneviennozīmīgāk vērtētais notikums izvērtās sadarbība ceļojumu pārdošanā ar "ITAKA". Kad 2018. gada vasarā mēs vienojāmies par sadarbību, bija gaidāma ļoti interesanta perspektīva - jauni virzieni, jauni nosacījumi pārdošanas komisijām, iespēja attīstīt franšīzes aģentūru tīklu. 2019. gadā mēs sākām šo projektu, bet no mums neatkarīgu iemeslu dēļ "ITAKA" pieņēma neturpināt Latvijā darbu.

2020. gadam ir daudz plānu, galvenokārt tie saistīti ar jaunu virzienu, 2019. gadā pārbaudīto autortūru organizēšanu - lifestyle (dzīvesstila) brīvdienas ar vadošajiem DJ un Latvijā slaveniem cilvēkiem. Tās ir programmas, kurās mūsu klienti varēs ieraudzīt ne tikai valsti un tās ievērojamās vietas, bet arī iepazīties ar citiem grupas ceļojuma dalībniekiem, kopā  piedalīties dažādās aktivitātēs - rītos vingrot pie okeāna, skriet, klausīties interesantas lekcijas, piedalīties dažādās meistarklasēs u.tml.

BalticTravelnews.com: Kā Jūs raksturojat Latvijā strādājošo tūroperatoru tirgu?

Jūlija Rimļina: Tas ir optimāls. Ar vairākiem tūroperatoriem esam pieraduši strādāt jau daudzus gadus. Ar savu ievērojamo darba pieredzi, klientiem izvēlamies tikai to tūroperatoru pakalpojumus, par kuriem skaidri zinām, ka viņi piedāvās labu servisu un ceļojuma kvalitāti. Man, kā vadītājai, ir svarīga paredzamība. Ja ceļojumā notiks kaut kas neparedzēts, mums ir svarīgi, kā tūroperators risinās situāciju - vai viņa pieeja būs tikai formāla, vai arī ceļotāja labā tiks izdarīts viss iespējamais, lai arī turpmāk šis tūrists būtu mūsu kopīgais klients. Mums ir ļoti svarīgi, lai ceļotājs, kuram pārdotam konkrētā tūroperatora ceļojumu, paliktu apmierināts. Tas mums ir pats svarīgākais! SIA "Atlantic Travel" tūroperatoriem nodrošina stabilu klientu plūsmu, līdz ar to esam vērā ņemams sadarbības partneris.

BalticTravelnews.com: Vai cilvēkiem, iegādājoties ceļojumu, ir svarīgi zināt, kurš tūroperators to nodrošinās?

Jūlija Rimļina: Ceļotāji drīzāk interesējas, kura lidsabiedrība nodrošinās lidojumu. Nav noslēpums, ka atsevišķas aviokompānijas mēdz aizturēt reisus par vairākām stundām, bet ir tādas, kuras gandrīz vienmēr strādā punktuāli.

BalticTravelnews.com: Madagaskara tiešām bija interesants piedāvājums mūsu ceļotājiem. Kādēļ tāda vairāk nav? Visi tūroperatori Latvijā pārdod galvenokārt vienus un tos pašus galamērķus.

Jūlija Rimļina: Tālajiem virzieniem nepieciešamas citas lidmašīnas. Partneris "ITAKA" - "Blue Panorama" izpildīja reisus ar "Boeing 767", kas ir piemērota tieši šādiem - tālajiem lidojumiem un lidmašīnā ir 276 vietas pasažieriem. Mūsu tirgū pašreiz nav līdzīgu piedāvājumu.

Latvija no Lietuvas atšķiras ar to, ka mūsu ceļotāji ir konservatīvāki un gaida, lai sākumā citi pamēģina jauno, publicē fotogrāfijas sociālajos tīklos un tikai tad ir gatavi padomāt par šo ceļojumu.

Visvairāk jautājumu par iespēju ceļot uz Madagaskaru radās tad, kad bija jau paziņots, ka lidojumi uz šo galamērķi no Latvijas vairāk nebūs. "Kā? Kāpēc? Es taču neaizlidoju!" - mūsu klienti bija izbrīnīti. Tomēr mēs turpinām pārdot ceļojumus uz Madagaskaru ar lidojumiem no Polijas, ko arī organizē "ITAKA". Jā - vispirms ir jālido uz Varšavu, jāpavada viena nakts viesnīcā un tikai tad ir lidojums uz Madagaskaru, bet šis joprojām ir diezgan populārs galamērķis.

BalticTravelnews.com: Kā Jūs raksturotu "ITAKA" ienākšanu, darbu Latvijā un aiziešanu no mūsu tirgus?

Jūlija Rimļina: "ITAKA" tika ļoti labi pieņemts Latvijas tirgū - daudzas lielās tūrisma kompānijas uzreiz ar mums, kā Polijas tūroperatora pārstāvjiem, parakstīja līgumus. "ITAKA" produktu pārdošanai noslēdzām līgumus ar 140 ceļojumu aģentūrām. Tāpat arī "ITAKA" paši pārdeva savus ceļojumus - tikai tiešsaistē un ar zvanu centra starpniecību.

Manā skatījumā, poļu kolēģiem pietrūka zināšanas par tirgu, analīzes par procesiem, kas notiek pie mums. Viņi strādāja it kā "uz aklo", paļaujoties uz tiem noteikumiem un stratēģijām, pie kurām pieraduši Polijā, neņemot vērā mūsu patērētāju vēlmes un paradumus.

Latvijā esošais menedžments bija Polijā esošās uzņēmuma vadības acis un rokas, bet viņi šeit nestrādāja tā, kā reālajā situācijā vajadzētu.

"ITAKA" izvēlējās nepareizi orientētu reklāmas kompāniju - uzsvars tika likts uz televīzijas reklāmām. Nav noslēpums, ka Latvijā televīziju skatās ne tā pati aktīvākā sabiedrības daļa. Lidojumi tika organizēti, vadoties pēc poļu lidojumu programmām, nevis Latvijas pieprasījuma. Bija arī vēl daudzas citas, no pirmā acu uzmetiena, sīkas detaļas, kas beigās izveidojās par nebūt ne maziem poļu tūroperatora zaudējumiem.

BalticTravelnews.com: Kādi vēl ir Jūsu secinājumi pēc sadarbības ar "ITAKA"?

Jūlija Rimļina: Par galveno problēmu kļuva cenu noteikšana, proti, nosakot nozīmīgas atlaides pirms lidojuma tām pašām viesnīcām, kurās pirms tam dzīvošana tika pārdota par vairākkārt augstāku cenu.  

Latvijā eksistē tāds jēdziens kā "agrās rezervācijas cenas garantija". Arī "ITAKA" bija šāda akcija, kurā daudzi ceļojumus iegādājās agrāk. Kad radās bažas, ka "ITAKA" reisus nepiepildīs, sākās ceļojuma cenas samazināšana uz pusi vai pat vairāk, un faktiski solījums par zemās cenas garantiju, kāds bija dots reklāmā, tika pārtraukts.

Tūristi, kuri lidoja kopā vienā lidmašīnā un dzīvoja vienā viesnīcā, bija maksājuši pilnīgi atšķirīgu cenu par precīzi to pašu produktu. Mēs saistībā ar šo saņēmām ļoti daudz sūdzību, jo zemākas cenas garantija tika ļoti plaši reklamēta.

Rezultātā "ITAKA" ceļojumus sāka iegādāties kā "karsto ceļazīmju tūroperatoru" - tas radīja milzīgus zaudējumus un noveda pie reisu atcelšanas, bet atcelšana savukārt paralizēja kontraģentu pārdošanas.

Uzsākt sadarbību ar "ITAKA", mani galvenokārt pārliecināja viņu ciešā un līgumā atrunātā nostāja par vienas paketes tūres cenu visam tirgum. Tas tā jau sen veiksmīgi šādi darbojas pie mūsu kaimiņiem Igaunijā.

Latvijā ir izteikti raksturīgi, ka klienti sākumā aiziet pie vienas aģentūras, tad iet meklēt nākamo cenu, kas ir par 5-10 EUR zemāka. Cik esmu runājusi ar tūroperatoriem, viņi šīs problēmas risināšanā neiesaistās. Taču šī nepārredzamā atlaižu sistēma bieži vien ir arī viens no ceļojumu aģentūru bankrotēšanas iemesliem. Iedod atlaidi, bet pēc tam paši nespēj apmaksāt savus ikdienas izdevumus.  

Vēl viens iemesls sadarbībai ar "ITAKA" bija iespēja šim tirgum iedot jaunu, eksotisku galamērķi. "ITAKA" ir ļoti labi tālie ceļojumi uz Maldīvu salām, Madagaskaru, Kaboverdi, Kubu, Taizemi, Zanzibāru u.c. Ja ceļojumi būtu organizēti tā, ka tūristi no Latvijas tiktu nogādāti Varšavā un tālāk lidotu lielajās lidmašīnās pa visu pasauli, tam būtu daudz lielāks darbības attīstības potenciāls.

Šobrīd mūsu sadarbība turpinās tikai tajos tirgos, kuros "ITAKA" ir savi lidojumi, un, kā ģenerālpārdošanas aģents Latvijā, mēs piedāvājam viņu programmas ar izlidošanu no Lietuvas un Polijas. Savienojošie avioreisi ar Varšavu to atļauj. Arī cenas eksotiskiem galamērķiem "ITAKA" ir ārpus konkurences.    

 

BalticTravelnews.com: Kā aizvadītajos gados ir mainījušās ceļotāju prasības?

Jūlija Rimļina: Tendences liecina, ka ceļotāji sagaida personiskāku attieksmi, izpratni par viņu vajadzībām. Tirgū izvēle ir tik liela, katrs pats var sev rezervēt viesnīcu, aviobiļetes! Informācijas tehnoloģiju straujā attīstība ir radījusi milzīgu izvēli - pats dārgākais ir kļuvis laiks. Cilvēki vēlas kvalitatīvu atpūtu, jaunu pieredzi, sagaida kādas īpašas socializēšanās iespējas, tāpēc izteikti raksturīgi kļuvis ceļot mazās interešu grupās. Ceļojumi kļūst tematiskāki, piemēram, ceļojot par noteiktām kinofilmu uzņemšanas vietām vai tml. Daļai tūristu vairs nav interesanti ceļojumi, kuros iekļauta tikai atpūta pludmalē.

Ja vēl pirms 10 gadiem 50 - 80 gadus veci cilvēki atvaļinājumā palika mājās, tad tagad šī vecuma grupa ir aktīva ceļojumu izvēlē, ceļo arī gados vēl vecāki. Ceļošana vairs nav greznība, bet cilvēku pirmā nepieciešamība, ja ir runa par atpūtu. Līdz šim Latvijas ceļotājs domāja, ka labāk ir vienreiz aizbraukt atpūsties dārgākā viesnīcā, nekā divas reizes gadā par līdzīgu summu doties ceļojumā, apmetoties trīszvaigžņu viesnīcā. Manuprāt, pieaugs tendence ceļot atbilstošāk katra interesēm, neieguldot lielus līdzekļus vienā ceļojumā.

Mileniāļi pieraduši, ka visu var nopirkt internetā, un citās valstīs ceļojumu izvēle tiešsaistē ir vēl daudz populārāka nekā Latvijā. Jāatzīst, ka individuāli iegādājoties lidojumu, rezervējot viesnīcu, mēs visi pasaulē izmantojam starptautiskas tehnoloģijas, kas tiek vienādi nodrošinātas visiem. Diemžēl tās aizvien ir dārgas tūrisma uzņēmumiem ieviešanai mazā tirgū, un Latvijā organizētos ceļojumus iegādāties ar vienu klikšķi telefonā, izmantojot pasaules līmeņa IT risinājumus, pagaidām vēl ir pagrūti - tos nevar atrast ceļojumu salīdzināšanas sistēmās.

BalticTravelnews.com: Kāda ir ceļojumu aģentūru nākotne?

Jūlija Rimļina: Par to, ka interneta dēļ pazudīsim, dzirdam jau gadiem ilgi. Līdzīgi runāja, ka ies bojā teātris, kino, bet tā nenotiek. Es pret šo attiecos pozitīvi, jo mūsu stiprā puse ir personiskā attieksme pret ceļotāju. Baltijas tirgū redzam, ka Latvijā ir lielākais skaits sīko ceļojumu aģentūru. Katru gadu ir kāds bankrota gadījums.

Es ceru, ka no 2019. gada 1. jūlija ieviestā licencēšanas sistēma visiem tirgus dalībniekiem nākotnē dos mums iespēju izvairīties no šādām situācijām. Tūristiem varu ieteikt - esiet uzmanīgi un, pirms samaksājiet savu naudu par ceļojumu, PTAC mājaslapā apskatieties un pārbaudiet ceļojumu aģentūras licenci.

Mēs, ceļojumu kompānijas, arī aizvien vairāk esam internetā, izmantojam jaunās tehnoloģijas. Pasaulē pazīstamākās biļešu un viesnīcu rezervēšanas mājaslapas strādā jau daudzus gadus, un varbūt ne visi ir pamanījuši, ka, iegūstot lielu auditoriju, tās paceļ cenas. Šādā situācijā mūsu organizētie ceļojumi tiek piedāvāti par zemāku cenu, nekā internetā piedavāto.

BalticTravelnews.com: Aizvadītajos gados nevienu nopietnu ceļojumu aģentūru - jaunpienācēju - neesam ieraudzījuši. Kādēļ?

Jūlija Rimļina: Jā, tās ceļojumu aģentūras, kuras ir ar savu vārdu un varam uzskatīt par nopietnām, šajā tirgū strādā jau sen. Pirms gadiem arī mēs bijām neliela kompānija, bet toreizējais laiks deva iespēju visiem pakāpeniski attīstīties. 20 gadus cītīgi strādājot, nepieviļot klientus, mēs esam izveidojuši stabilu klientu bāzi. Arī darbinieku kodols mums ir tāds, kas šeit strādā gadiem ilgi. Ceļojumu aģents ir kā savs zobārsts vai frizieris, ko nemaina.

Esmu pārliecināta, ka "Atlantic Travel" panākumu atslēga ir tās darbinieki! Kolēģus esmu redzējusi tik dažādās dzīves situācijās, mēs cits par citu tik daudz zinām. Šī komanda ir mans lielākais spēks! Ja es kaut kur aizbraucu ceļojumā, tad drīz jau sāku skumt pēc kolēģiem. SIA "Atlantic Travel" komandā strādā 18 cilvēki un mums ir divi biroji.

BalticTravelnews.com: Vienubrīd tūroperatori veidoja savas aģentūras, bet tagad tas neizskatās aktuāli. Kā Jūs komentētu šo tendenci?

Jūlija Rimļina: Tūroperatoriem šādu aģentūru izveide ir interesanta, jo iespējama tiešā pārdošana. Mēs klientam pārdodam ceļojumu, par kuru esam pārliecināti, ka tas izdosies, tādēļ tūroperatoram sevi visu laiku "jāuztur labā formā", ja runa ir par kvalitāti. Vienlaikus tūroperatoram nav garantija, ka mēs pārdosim tieši viņa ceļojumu. Bet klientam ceļojumu izdevīgāk iegādāties aģentūrā, kas piedāvā dažādu tūroperatoru ceļojumus - mēs klientiem izvēlamies labāko no tā brīža tirgus piedāvājuma un labi zinām viesnīcu bāzi. Tas ir labāk nekā paļauties uz interneta ieteikumiem.

BalticTravelnews.com: Vai piedalāties arī valsts iepirkumos ceļojumu organizēšanai? 

Jūlija Rimļina: Nē, pagaidām mēs koncentrējamies uz atpūtas ceļojumu pārdošanu un korporatīvo klientu apkalpošanu.

BalticTravelnews.com: Ar ko labu vēl iezīmēsies 2020. gads?  

Jūlija Rimļina: Savā ziņā mans hobijs ir radio SWH + ēterā vadītā programma "Магнитики" par ceļojumiem, kurai ir ļoti augsts reitings. Tā reizi nedēļā skan jau divus gadus. Tagad īpaši aktuāli, ka stāstām par praktiskām lietām, kas noder plānojot ceļojumus un tajos dodoties. Nākamgad ar manu radio raidījuma partneri Natāliju Oļesik noteikti dosimies dažādos ceļojumos. Cilvēki ļoti daudz vēlas uzzināt par ceļošanu un mēs turpināsim viņiem palīdzēt!

BalticTravelnews.com: Kur esat augusi, mācījusies, kā nonācāt tūrisma nozarē?

Jūlija Rimļina: Esmu augusi un mācījusies Rīgā. Trakajos deviņdesmitajos gados vecākiem bija grūti ar finansēm un es sāku strādāt jau pēc 11. klases. Paralēli darbam absolvēju RISEBA, kur specializējos ekonomikā, bet pēc tam ISMA ieguvu maģistra grādu tūrismā.

Mamma padomju gados piestrādāja par gidi un veda tūristus uz Siguldu. Es braucu līdzi un redzēju tūrisma praktisko pusi. Mana tante bija darbiniece Jūrmalas tūrisma birojā. Tūrisms man bija visapkārt, bet apzināti šādu profesiju neizvēlējos. Mana pirmā darbavieta bija "Fēnikss", kur strādāju par administratori.  No 1998. gada sāku strādāt jau lielākā uzņēmumā - "Mono". Tūrisms man it kā sekoja, jo "Mono" vadītājs pēc dažiem mēnešiem piedāvāja atvērt ceļojumu aģentūru, ieceļot mani par direktori. 1998. gadā visu mācījos no nulles! 2002. gadā, esot dekrētā, sapratu, cik man ir grūti nestrādāt, tādēļ dibināju savu tūrisma uzņēmumu, un, lai gan mājās bija zīdainis, dažas stundas dienā es varēju strādāt.

BalticTravelnews.com: Kā radījāt "Atlantic Travel" nosaukumu?

Jūlija Rimļina: Tolaik bija svarīgi, lai telefonu grāmatas sarakstā firma nosaukuma dēļ atrastos augstu, tātad to vajadzēja nosaukt, lai vārds sāktos ar A. Sākumā izvēlējāmies citu nosaukumu, bet pēc brīža atklājās, ka tāds jau ir reģistrēts. Sēdēju pie galda, uz kura izklāta karte. Ieraudzīju Atlantijas okeānu un meklēju nosaukumu saistībā ar to. Okeāns ir liels - tas dod enerģiju un spēku!

BalticTravelnews.com: Kādi ir Jūsu hobiji?

Jūlija Rimļina: Iepriekš pieminētā radio pārraide ir mans galvenais hobijs. Esmu sportiska, agrāk nopietni nodarbojos ar tenisu. Tas noteikti ir ietekmējis manu raksturu. Profesionālajā sportā nepietiek izlikt sevi par 100%, vajag iet uz visiem 120%! Dzīvē rodas situācijas, kad man arī sevi šādi jāiegulda par 120%. Veselības dēļ ar tenisu tādā līmenī vairs nevaru nodarboties, bet man patīk to uzspēlēt. Vēl es slēpoju ar kalnu slēpēm. Mans tētis ir kalnu slēpošanas instruktors un mani uz slēpēm uzlika jau trīs gadu vecumā. Pagājušajā gadā Austrijā apmeklēju kursus, kur apguvu jaunāko slēpošanas tehniku. Jaunā mācīšanās arī noteikti ir mans hobijs! Protams, lielu daļu laika veltu, lai būtu kopā ar saviem trim bērniem un varu atbalstītu viņus attīstībā.

BalticTravelnews.com: Kad Jums būs vairāk laika, ar kādiem hobijiem Jūs vēl gribētu nodarboties?

Jūlija Rimļina: Es vēl neesmu pietiekami daudz ceļojusi pa pasauli, noteikti gribētu drīzumā šo labot. Man ir daudz enerģijas, pieredzes. Pasaule atvērta un esmu gatava sev atklāt līdz šim tajā neatklāto!

BalticTravelnews.com: Ja Jums būtu iespēja vienu gadu (kopā trīs) padzīvot kādā valstī, kuras tās būtu?

Jūlija Rimļina: Es padzīvotu Japānā - tā mums ir kā citplanētiešu kultūra. Tur ir tik mierīgi! Ja es gribētu visu mainīt dzīvē, tad es dotos uz Japānu. Vēl es gribētu padzīvot vietā, kur nekā nav, lai varu pabarot savu iekšējo intravertu. Varbūt varētu padzīvot La Gomera, kas ir viszaļākā no Kanāriju salām. Vēl varētu dzīvot Barselonā, jo man ir tuva spāņu kultūra, es pat nedaudz zinu spāņu valodu. Barselona ir multinacionāla, bagāta ar savu kultūru, reizē tā ir kūrorta pilsēta, tuvumā ir Andoras kalni, kur paslēpot. Citreiz paskatos filmas spāņu valodā ar angļu valodas subtitriem, lai pilnībā neaizmirstu to, ko esmu iemācījusies. Savulaik jau nedaudz esmu padzīvojusi Tenerifē un divus mēnešus Barselonā - par šīm vietām man ir ļoti siltas atmiņas!

BalticTravelnews.com: Kuras Jums ir Latvijā mīļākās vietas?

Jūlija Rimļina: Bērnību pavadīju Jūrmalā, un arī šodien, kad pārbraucu pāri tiltam, mani pārņem sajūta, ka viss būs kā bērnībā. Visas problēmas it kā paliek Rīgā... Protams, nejūtos jauki, kad Jūrmalā ir cilvēku tūkstoši, bet es turp regulāri dodos arī ziemā. Vēl man patīk Salacgrīvā, pastaigāt gar Vidzemes jūrmalu. Citreiz ziemā braucu pavizināties uz Siguldas kalniņiem. Mana bērnība tēta pavadībā pagāja Kaķīškalnā - vajadzēja ne tikai slēpot, bet palīdzēt arī trases sagatavošanā. Ar katru stūrīti man saistās bērnības atmiņas un vienmēr patīkami tur atgriezties. Mani jaunākie bērni nodarbojas ar snovbordu un tā esam kopā dabā.

UZZIŅA

  • "Atlantic Travel"  -  tūrisma operators un aģentūra, dibināta 2002. gadā.

  • "Atlantic Travel" ir 2 biroji, darbinieku skaits ir 18 cilvēki, kuru pieredze tūrismā ir vidēji 7-12 gadi.

  • "Atlantic Travel" vīzu centrs ir lielākais Latvijā un nodrošina vīzu noformēšanu uz daudzām valstīm

  • "Atlantic Travel" ir IATA akreditēts aģents (Nr. 67 3 2041 1) un Latvijas Tūrisma Aģentu un Operatoru Asociācijas ALTA biedrs.

EKSPRESS JAUTĀJUMI & ATBILDES

Esmu dzimusi un augusi...

Rīgā

Viena no manām jaunākajām atziņām ir...

Nekur nav tik labi kā mājās!

Mans iecienītākais restorāns (-ni)...

Hercogs (Ķīpsalā)

Kad kļūšu pietiekami drosmīga, es...

Vienmēr esmu drosmīga!

Panākumi...

Mani bērni, pārējie vēl priekšā!

Trīs lietas, kuras es paveikšu Jaunajā gadā...

Iemācīšos peldēt, apceļošu Dienvidameriku, daudz strādāšu

No kultūras dzīves drīzumā baudīšu...

Lielu Rafaela izstādi Romā, kas notiks pavasarī, Jana van Eika izstādi Gentā, un, protams, Latvijā būs daudz dažādu pasākumu un koncertu.

Labākā dāvana ir...

Tāda, kas izvēlēta ar mīlestību

Es ceru piedzīvot...

Atklāt sev Japānu!

Labākā apziņa, dodoties ceļojumā...

Jaunie piedzīvojumi

Latvijā noteikti drīzumā apskatīšu...

Kuldīgu

Ticu, ka man izdosies doties ceļojumā uz...

Ekvadoru

Mans novēlējums Baltictravelnews.com...

Vienmēr palikt objektīvam!

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ģimenes brančs līdzņemšanai! Hercogs Mārupe
Ģimenes bagātīgais brančs 4 personām līdzņemšanai vai ar piegādi mājās! Atbraucot pašiem pakaļ uz restorānu Mārupē, Vītiņu ielā 4a, atlaide | Skatīt vairāk
Latvija 50 EUR
Atpūtas kompekss Lielbornes muiža TAKA
vienīgais muižas komplekss, kas saglabājies dabas parka „Daugavas loki“ teritorijā. | Skatīt vairāk
NAUJENES NOVADPĒTNIECĪBAS MUZEJS TAKA
Dabas, vēstures un mākslas ekspozīcijas, raošās darbnīcas, meistarklases, muzejpedagoģiskās programmas, ekskursijas dabas parka ''Daugavas loki'' | Skatīt vairāk
Komplekss korporatīvajiem pasākumiem TAKA
Lieliska vieta dažādu sporta un korporatīvo pasākumu, nometņu, treniņu, koncertu, festivālu, baļļu, svētku un citu pasākumu organizēšanai. | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.33213401sec.