Latvijas kultūra un daba ir nacionālā vērtība, kas veicinājusi tūrisma pieaugumu

Realizējot stratēģiski precīzas un radošas mārketinga aktivitātes, 2015. gada rudenī salīdzinājumā ar 2014. gadu vietnēs Travellink un Expedia ārvalstu tūristu rezervāciju skaitu ir izdevies palielināt par 35 %. Latvijas kultūra ir galvenais tūrisma produkts, uz ko likts uzsvars ārvalstu tūristu piesaistei nesezonas periodā.

Kampaņas tika virzītas stratēģiskajos mērķa tirgos - Lielbritānijā, Vācijā, Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Dānijā, Lietuvā un Igaunijā. Kā galvenie kampaņas komunikācijas elementi tika izmantoti interneta baneri populārākajos tūrisma portālos - Tripadvisor, Expedia, Travellink u.c. Tāpat tika īstenota preses, vides reklāmu, starptautisku blogeru piesaiste, kā arī tika izveidota kampaņas vienojošā interneta vietne enjoyedbyme.com. Apkopojot datus, iespējams secināt, ka kampaņas periodā kopumā ir veiktas 8145 ceļotāju rezervācijas, kas prognozējoši valsts ekonomikā kopumā ir iepludinājušas aptuveni 2,7 miljonus eiro.

 LIAA Tūrisma departamenta direktore Inese Šīrava:

"2015. gads Latvijas tūrisma nozares vēsturē ir vērtējams ar iepriecinošu plusa zīmi. Viesnīcās un citās tūristu mītnēs apkalpoto ārvalstu viesu skaits pieaudzis par 3,1 % apstākļos, kad līdzšinējā Latvijas tūrisma tirgus līdera – Krievijas - tūristu skaits turpināja kristies, pērn sarūkot gandrīz par trešdaļu.

Gada veiksmīgās bilances pamatā ir mērķtiecīgs un profesionāls darbs. Daudzējādā ziņā pagājušajā gadā veiktajai reklāmas kampaņai Latvijas tūrismā nav līdzinieku. Pirmo reizi tika izmantots tik plašs mārketinga instrumentu arsenāls, kas tika spilgti un radoši pielāgots katram tirgum. Pirmo reizi Latvijas tūrisma reklāmas kampaņas laikā aicinājām arī Latvijas tūrisma nozares uzņēmumus piedāvāt savus pakalpojumus ārvalstu klientiem par izdevīgām cenām. Dati liecina, ka klienti šo iespēju izmantoja un reklāmas kampaņas laikā tika veiktas vairāk nekā 8000 rezervāciju. Tas ir ievērības cienīgs rādītājs, kas ļauj runāt par izmērāmu kampaņas rezultātu un sniedz vērtīgu pieredzi, kas noderēs turpmākajā darbā."

Kampaņas Enjoyed by me radošo risinājumu izstrādāja un tās pielāgošanu astoņām valstīm nodrošināja radošā aģentūra Bill&Yard, savukārt izvietošanu medijos nodrošināja Alpha Baltic.

Andrs Hermanis, Bill&Yard radošais direktors:

"Latvija kā zīmols joprojām atrodas savas asociatīvās identitātes meklējumos. Ir skaidrs, ka globālā tūrisma arēnā ar skaisti nopucētiem attēliem vien nepietiek, lai piesaistītu auditorijas uzmanību. It īpaši tas attiecas uz nesezonu, kad ir jāspēj konkurēt ar saulrietu fonā esošām palmu lapām, mutuļojošiem paradīzes ūdenskritumiem un aprasojušiem kokteiļu lietussardziņiem. Šī iemesla dēļ, veidojot kampaņu, liels izaicinājums bija panākt tieši emocionālu saikni ar potenciālo ceļotāju. Ainaviskā un četras reizes gadā mainīgā Latvijas daba ir spēcīgs iedvesmas avots, kas kalpo kā fundamentāls fons mūsu kultūrai, tāpēc bez jebkādām tehnoloģiskām inovācijām apvienojām divus neatkarīgus attēlus, kas rezultātā veido vizuāli jēgpilnus, viegli uztveramus un iedvesmojošus stāstus. Šāda taktika ļauj ne tikai attīstīt komunikāciju ilgtermiņā, bet arī spēj mudināt mērķauditoriju iepazīt mūsu nepārblīvēto vidi un talantus klātienē."

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Bez steigas iepazīsti Bauskas novadu! Bauskas TIC
Ja vēlies izbaudīt kultūras bagātības mierīgā un nesteidzīgā gaisotnē, Bauskas novads ir īstā vieta. | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 08.01.2025 - 25.01.2025  Laikmetīgā deja "Ziemas pasaka" Tukuma TIC
aicina ģimenes kopā sajust ziemas burvību un atcerēties, ka pat aukstākajos gada mēnešos var rast siltumu un prieku caur mākslu, draudzību un | Skatīt vairāk
Valentīndienas svinības Tukuma TIC
Engurē būs Kukul un Mazjuras brūzis tradicionālais Tapu vakars tematisko svētku versijā - DJ Calma un visu laiku labāko mīlestībai veltīto dziesmu | Skatīt vairāk
Mūzikls bērniem “Īkstīte” Tukuma TIC
Jāņa Lūsēna un Normunda Beļska mūzikls bērniem “Īkstīte”. Februārī muzikālā pasaka krāšņā un iespaidīgā jauniestudējumā atgriezīsies | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.65973806sec.