Viedoklis: Cik lielu uzmanību viesnīcas pievērš savu fasāžu noformējumam?

Viesnīcu Rīgā ir salīdzinoši ļoti daudz, tāpēc tām ir jāspēj izcelties, iespējams pat piesaistot potenciālo klientu. Tieši tāpēc viesnīcām būtu jāpievērš uzmanība to noformējumam un jāspēj izcelt labākais. "Travelnews.lv" redakcija vērsās pie dažu no viesnīcu pārstāvjiem un taujāja, cik lielu nozīmi viņi pievērš viesnīcas fasādes noformēšanai kā dienā, tā tumsā.

Jekaterina Grigorjeva, viesnīcas "Rixwell Gertrude Hotel" viesnīcas vadītāja

Protams, pievēršam uzmanību fasādes vizuālajam noformējumam, bet ne jau pārāk kritiski! Ir viesnīcas nosaukuma izkārtne, ir apgaismojums, bet viss normas robežās. Tā pārāk ļoti neizceļamies – mums tā nav prioritāte. Tas, iespējams, arī tāpēc, ka viesnīca atrodas ēkā, kur īsti nav ko izcelt.
Uzskatu, ka pirmais, ko klients redz un pirmais, pēc kā novērtē viesnīcu, ir viesnīcas ārējais izskats! Tas ir centrālā ieeja, piebraucamie ceļi un arī fasāde. Tāpēc es personīgi cenšos pievērst maksimālu uzmanību viesnīcas ārējam izskatam, bet, kā vienmēr, ir arī ierobežojošie faktori – naudas resursi. Šādos jautājumos naudas nav žēl, bet viņa ir tik, cik ir! Taču budžeta iespēju robežās maksimāli cenšamies nodrošināt, lai spuldzes visas deg, lai centrālā ieeja ir tīra un ir puķes apkārt viesnīcai.
Fasādes vizuālajam noformējumam pievēršam uzmanību pilnā mērā! Mums, piemēram, viena no viesnīcām, kas ir "Mercure Riga Centre", katru gadu saņem atzinības rakstu saistībā ar "Staro Rīga", jo tur ir ļoti iespaidīgs vizuālais un gaismu noformējums! Tur ir iespējams mainīt gaismu toņus miljonos krāsu un attiecīgi intervālus – kad kurai krāsai parādīties, kurā sektorā tās mainīsies – visu ir iespējams regulēt. Pat nezinu, vai kādam vēl tā ir! To novērtē gan viesnīcas klienti, gan paši rīdzinieki.

Spriežot par to vai viesnīcas fasāde var ietekmēt potenciālo klientu izvēli, kur nakšņot - manuprāt, tas ir atkarīgs no mērķauditorijas. Ir tāda, teiksim, klientu grupa, kuriem primārais kritērijs ir tieši šis fasādes vizuālais noformējums. Tas varētu būt – 50/50 no visiem klientiem.

Runājot par to, cik ekonomiski izdevīgi ir ieguldīt fasādes noformējumā, nemācēšu nosaukt konkrētus ciparus, jo to ir grūti pateikt, bet ir jāņem vērā kopējais budžets. Tomēr, pavisam iespējams, ka vairumā gadījumu izdevumi, kas ieguldīti fasādes noformēšanā, var atmaksāties, bet tas laikam ne mūs gadījumā, jo tas lielā mērā ir atkarīgs no objekta īpatnībām.

Ilja Mendelsons, viesnīcas "Rixwell Old Riga Palace Hotel" direktors

Ņemot vērā, ka mūsdienās viesnīcu izvēle galvenokārt notiek attālināti, klients redz maz – viņš redz bildi, kas ir veidota konkrētā dienā, pie tam sagatavojoties. Tāpēc es domāju, ka varbūt tieši viesnīcu izvēles ziņā tās fasāde nespēlē izšķirošu lomu, jo pat ne īpaši interesantu objektu var labi prezentēt un nofotografēt... Savukārt, jau ierodoties, tas ir tas pirmais iespaids, kas rodas, ieraugot viesnīcu. Un, ja tas ir kā negatīvs, vēl jo vairāk, ja redzētais ļoti atšķiras no tā, ko klients ir iedomājies, izvēloties viesnīcu, tas, protams, viņu jau negatīvi noskaņo pirms vēl klients ir spēris pirmo soli iekšā. Un, ja cilvēks, kam ir negatīvs pirmais iespaids, viņam ir tendence arī visu pārējo uztvert diezgan negatīvi! Tāpēc vizuālais iespaids ir svarīgs.

Domāju, ka maksimāli ir jācenšas pieturēties pie realitātes – protams, viesnīca nav jāfotografē no slikta leņķa, bet bildei ir jāatbilst reālajai situācijai!

Fasādes noformējumu mēs mainām atbilstoši sezonai – ir noteiktas konkrētas dienas, kad noformējums tiek nomainīts.

Valdis Vanadziņš, viesnīcu "Pullman Riga Old Town" un "Mercure Riga Centre"  vadītājs

Manuprāt, noformējumam ir pat milzīga nozīme. Esmu arī dzirdējis, ka cilvēki, piemēram, neatceras konkrēti kas tā par ēku, bet tā asociējas kā ēka ar gaismiņām – cilvēki ir acīgi!

Runājot par to, cik viesnīcas fasādes gaumīga noformēšana var izmaksāt, ir ir grūti teikt, vai tas ir ļoti dārgi vai nav dārgi, jo ir lietas, ka ir dārgs, ir tādas, kas ir lētāks. Var atrast dažādus risinājumus spuldzēm, bet galvenā nianse ir uz ko citu – idejas izstrādāšana un realizēšana. Piemēram, dizaineris no Holandes, kurš veidoja "Mercure Riga Centre" ēkas dizainu, dzīvoja blakus viesnīcai, kad tā vēl tikai tika celta. Dzīvojot blakus, dizaineris skatījās un pētīja ik dienu, kā veidot viesnīcas vizuālo tēlu. Līdz ar to, lai visu ideju saliktu kopā, tas aizņēma diezgan daudz laika. Var jau vienkārši aizbraukt uz būvmateriālu veikalu, sapirkt lampas un salikt kā pašam patīk, bet nu ir lietas, kas šajā gadījumā ir darītas ļoti profesionāli.

Visās trijās viesnīcās, kas mums ir, dizains ir ļoti mūsdienīgs. Mēs cenšamies tā pozitīvi pozicionēt sevi – kā mūsdienīgu dizaina viesnīcu, kas mūs arī atšķir no konkurentiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Meksikas ēdienu variācijas mūsu virtuvē! Viesistaba
Meksikas ēdienu variācijas mūsu virtuvē, 15.10.2024/18:00, Kursu vada: Dzintars Jaunpujāns | Skatīt vairāk
no 60 EUR
Žiga ceļojumu jubilejas tūre Valmieras novada Tūrisma pārvalde
19.oktobrī plkst.12.00 Valmieras Kultūras centrā Žiga ceļojumu jubilejas tūre. Grāmatas prezentācija. | Skatīt vairāk
15 EUR
5* Promenade Hotel - Liepāja Estravel Latvia
1 nakts 2 personām Prestige numurā, brokastis un spa atpūtas piedāvājums | Skatīt vairāk
no 189 EUR
Vienīga vieta Ziemeļeiropā Neredzamā Pasaule
Atklāj pasauli pilnīgā tumsā vienīgajā Ziemeļeiropas muzejā. Uzzini, kā strādā tava dzirde, tauste, oža un garša. Rezervē ekskursiju jau šodien! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.95826697sec.