Samsung atklāj jaunākos Galaxy sērijas viedtālruņus

Samsung Electronics laidis klajā jaunāko papildinājumu Galaxy sērijas produktu klāstā – Samsung Galaxy S7 un Galaxy S7 edge viedtālruņus. Jaunie flagmaņi izceļas ar izsmalcinātu dizainu, uzlabotu kameru, programmatūras funkcionalitāti un plašām savienojamības iespējām ar citiem produktiem un pakalpojumiem.

"Ar jaunajiem Galaxy S7 un Galaxy S7 mēs parādām, ka tehnoloģijas spēj ikdienu padarīt vēl dinamiskāku, ērtāku un aizraujošāku," stāsta Māris Ķikāns, Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs. „Jaunās sērijas viedtālruņos iebūvēta vēl funkcionālāka kamera labākiem attēliem tumsā, ir uzlabots baterijas darbības ilgums, nodrošināta ūdens aizsardzība – tas viss savienojumā ar Gear VR ierīci, kuru saņems katrs telefona iepriekš pasūtīšanas veicējs, radīs īpašu mobilo tehnoloģiju lietošanas pieredzi."

Augstas kvalitātes attēli neatkarīgi no diennakts laika vai atrašanās vietas

Galaxy S7 un Galaxy S7 edge viedtālruņos iebūvēta Dual Pixel kamera, kas nodrošina gaišus un asus attēlus pat vāja apgaismojuma apstākļos. Pateicoties šai tehnoloģijai, gaišam objektīvam ar lielu diafragmas atvērumu, kā arī lielākam sensora pikseļa izmēram, kamera nodrošina ātru slēdža darbību un daudz precīzāku autofokusu pat nepietiekamā apgaismojumā. Savukārt jaunais Kustības panorāmas (Motion Panorama) režīms tradicionālajā panorāmas fotogrāfijā ievieš kustības iespēju, piešķirot papildu vizuālo efektu.

Pilnveidots dizains un funkcionalitāte

Abi viedtālruņi – Galaxy S7 ar 5,1 collu ekrānu un Galaxy S7 edge ar 5,5 collu ekrānu – ir veidoti no 3D stikla un metāla. To korpuss ir izturīgs un veidots ergonomiskā formā maksimāli ērtam satvērienam. Ierīces jaunā Always-On ekrāna funkcija ļauj neraizēties par neatbildēta zvana vai svarīga paziņojuma nepamanīšanu.

Galaxy S7 un Galaxy S7 edge viedtālruņi var lepoties ar IP68 standartam atbilstošu ūdens un putekļu aizsardzību. Edge UX īpašā lietotājsaskarne, kas veidota Galaxy S7 edge viedtālruņa ekrāna izliektajām malām, nodrošina ērtu un ātru piekļuvi iecienītākajām funkcijām, piemēram, e-pastam, kameras pašbildes vai panorāmas režīmam vai citām pēc lietotāja paša izvēles.

Uzlabota veiktspēja: no uzlādes līdz spēlēm

Galaxy S7 un Galaxy S7 edge nodrošina ātru uzlādi gan klasiskajā veidā, gan arī ar bezvadu uzlādes tehnoloģiju. Savukārt SIM kartes ligzda ļauj viedtālrunī ievietot arī microSD atmiņas karti, pieejamos atmiņas resursus palielinot pat par 200 GB.

Samsung veicis arī nozīmīgus aparatūras un programmatūras uzlabojumus, lai jaunajos viedtālruņos pilnveidotu spēļu iespējas. Jaudīgāks procesors un lielāka baterijas ietilpība nodrošina ilgāku spēlēšanas laiku, savukārt iekšējā dzesēšanas sistēma pasargās ierīci no pārkāršanas. Game Launcher funkcija ir jauns papildinājums spēļu cienītājiem, kas ļauj pārvaldīt baterijas patēriņu un minimizēt paziņojumus. Lietotāji var arī ierakstīt savu spēles norises gaitu, kā arī koplietot ekrānu, lai spēlētu kopā ar citiem. Galaxy S7 un Galaxy S7 edge viedtālruņos pielietotā Vulkan API lietojumprogrammu saskarne nodrošina iespēju spēlēt augstas grafiskās veiktspējas spēles ar mazāku enerģijas resursu patēriņu.

Galaxy ģimene

Jaunie telefoni radīti, lai tos varētu ērti savienot ar viedpulksteņiem, Gear VR ierīci, arī nupat kā pasaulē atklāto Gear 360 grādu kameru, kas ļauj viegli iemūžināt, aplūkot un koplietot telpiskus video un fotoattēlus, un citām Galaxy ekosistēmas ierīcēm. Šādā veidā sniedzot iespēju tehnoloģijas izmantot vēl daudzveidīgāk kā līdz šim.

Galaxy S7 un Galaxy S7 edge viedtālruņu lietotāji var izmantot arī mobilo maksājumu iespējas ar Samsung Pay tehnoloģiju – tā ir droša, vienkārši lietojama un pieejama daudzviet pasaulē. Aizsargāta ar Samsung KNOX, pirkstu nospiedumu skeneri un modernu tokenizācijas risinājumu, Samsung Pay darbojas gan ar NFC (Near Field Communication), gan MST (Magnetic Secure Transmission), gan arī svītru koda (Barcode) tehnoloģijām, lai mobilo maksājumu risinājums būtu maksimāli pieejams gan uzņēmējiem, gan patērētājiem.

Samsung Galaxy S7 un S7 edge Latvijas vadošo mobilo sakaru operatoru veikalos un lielākajos elektropreču tirdzniecības centros būs nopērkams no 2016. gada 11. marta. Savukārt no 22. februāra mobilo sakaru operatoru veikalos ir iespējams veikt ierīces iepriekš pasūtīšanu. Rezervējot kādu no jaunajiem Galaxy S7 sērijas tālruņiem, lietotāji ekskluzīvi saņems arī Gear VR ierīci. Tie sākotnēji būs pieejami melnā un zelta krāsā, vēlāk arī sudraba tonī.

KOMENTĀRI