Pandēmijas dēļ «norāvies» ceļojums – vai klientam ir tiesības uz kompensāciju?

Kāds Igaunijas iedzīvotājs, kurš pērn augustā devās atpūtas braucienā uz Grieķiju, ir gauži vīlies par tūrisma aģentūru, kas par pandēmijas dēļ pārtraukto ceļojumu atgriezusi pārāk maz naudas. Tikmēr Igaunijas Patērētāju tiesību aizsardzības komiteja nostājusies tūrisma pakalpojuma sniedzēja pusē.

Klients izmantojis tūrisma aģentūras “Okeaania Travel OÜ” pakalpojumus, par 3530 eiro iegādājoties desmit dienu ceļojumu uz Grieķiju, kas noticis pērn augustā. Taču pandēmijas dēļ ceļojumu nācies pārtraukt, un klients Grieķijā sabijis vien četras dienas, tādēļ vērsies pie tūrisma aģentūras, pieprasot kompensēt 1107 eiro, tostarp 150 eiro par morālo kaitējumu.

Tūrisma aģentūra klientam atgriezusi 807 eiro par neizmantoto naktsmītni. Klients uzsvēris, ka tas ir krietni par maz, un nu jau viņš sarēķinājis, ka tūrisma aģentūrai būtu jāatgriež vismaz 1765 eiro.

Taču patērētāju tiesību aaizsardzības komiteja nolēmusi, ka tūrisma aģentūra ir rīkojusies pareizi, un Covid-19 ir nepārvarama vara, un tūrisma operators to ietekmēt nevar. Tiesa gan, klients šādu spriedumu var pārsūdzēt augstākā instancē.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
5* Villa Ammende, Pērnava - Lux ar saunu Estravel Latvia
1 nakts 2 personām Lux numurā ar privātu saunu, brokastis, uzkodas un alus saunai | Skatīt vairāk
Igaunija no 181 EUR
Noorus Spa, Narva - ar Spa procedūrām Estravel Latvia
1 nakts 2 personām, brokastis, Spa procedūras // Three Apples Spa – jaunībai, veselībai un skaistumam. Atsevišķa zona bērniem un VIP zona 18+ | Skatīt vairāk
no 121 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2021 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2021 1st-studio.com

 
Total Timed::0.40300417sec.