Restorānu pārstāvji skaidro, kā reaģē, ja klients lūdz izņemt no ēdiena kādu sastāvdaļu

Restorāna apmeklējuma laikā, kad pētām ēdienkartes, cenšoties izvēlēties par labu vienam vai citam ēdienam, var gadīties tā, ka ir maltīte, kuras sastāvdaļas šķiet kārdinošas un gardas. Tomēr - ēdienu pasūtīt attur tas, ka tajā ir kāda sastāvdaļa, kas negaršo vai pret kuru ir alerģija. Sazinājāmies ar restorānu pārstāvjiem, lai noskaidrotu, kā tiek reaģēts gadījumā, ja klients lūdz izņemt no ēdiena konkrēto sastāvdaļu vai aizvietot to ar ko citu.

Pašā Vecliepājas sirdī esošā restorāna Upe pārdošanas vadītāja Sintija Pusaudze mierina un stāsta, ka restorānā vienmēr tiek ņemtas vērā klienta vēlmes. Proti, ja kāda sastāvdaļa nepatīk vai izraisa alerģisku reakciju, to var izņemt vai, piemēram, nomainīt pret kādu citu. Ja neēd gaļu vai zivis, tiek piedāvāta veģetārā ēdienkarte. "Mēs klientam piedāvājam alternatīvas un ar viņu vienojamies par to, kāds būs ēdiens. Viesmīļi konsultējas ar šefpavāriem un pastāsta klientam, kādi ir iespējamie varianti, ko varētu pielikt klāt, lai sastāvdaļa labi saderētu ar pārējo ēdienu," skaidro S. Pusaudze.

S. Pusaudze neatminas, ka būtu bijusi tāda situācija, kad restorāna apkalpojošais personāls nebūtu varējis ar klientu vienoties, un viņš būtu aizgājis neapmierināts: "Darām tā, lai visas iesaistītās puses būtu apmierinātas".

RestorānāOrizzonte, kurš atrodas jūras malā, klienta vēlmes tiek liktas pirmajā vietā. Kā stāsta restorāna šefpavārs Gatis Krastiņš, jebkuru ēdienu ir iespējams variēt: "Pamatsastāvs ir viens, taču piedevas noteikti varam pielāgot katra klienta vēlmēm. Ja kartupeļu vietā pie steika grib rīsus, pasniedzam rīsus, ja nevēlas kādu konkrētu mērci, pasniedzam ēdienu bez tās vai nomainām ar citu. Tāpat klients var noteikt, cik apceptu grib, piemēram, gaļu. Viss ir runājams".

Tiesa, gadījumā, ja ēdot Orizzonte restorānā vēlēsies ko pamainīt, ēdienkartē norādīta cena var atšķirties no tās, kāda ir realitātē. "Mums sastāvdaļas katram ēdienam ir jau nokomplektētas, un attiecīgi tām ir arī pielāgota cena. Ja klients izvēlas komplektā iekļaut kaut ko citu, tad arī cena mainās," skaidro šefpavārs, kurš piebilst, ka ikviens klients par to, ka būs kaut ko jāpiemaksā klāt, šādos gadījumos tiek informēts par to.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 17.04.2024 - 01.05.2024 Rīko konferences un seminārus Bauskā! Bauskas TIC
Iepazīsties ar Bauskas novada konferenču un semināra telpu piedāvājumu! | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 13.04.2024 - 30.04.2024 Gūsti pavasarīgu iedvesmu izstādēs Tukumā Tukuma TIC
Aprīlis uzņem apgriezienus. Mostas daba. Mostas krāsas. Atsprāgst pumpuri, un dzīvība zied. Ļauj iedvesmai ieplūst tevī caur mākslu Tukumā un | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 28.04.2024 - 30.04.2024 NBS orķestra DŽEZA DIENA Tukumā Tukuma TIC
30. aprīlī plkst. 19.00 Tukuma pilsētas Kultūras namā Latvijas Nacionālo bruņoto spēku Jūras spēku orķestra “Džeza dienas koncerts”. Ieeja bez | Skatīt vairāk
MOSTIES DABĀ Cēsu novadā! Cēsu TIC
Brīvdienu ceļevdis līdz ar pavasara ienākšanu dabā palīdzēs arī Tev mosties no ziemas miega un baudpilni tvert neskaitāmās iespējas, ko piedāvā | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.2318151sec.