Pirmās klases pasažieriem jāsadzīvo ar nepilnībām ēdināšanā

Veicot higiēnas pārbaudes, atklātas vairākas neatbilstības normām British Airways pirmās klases pasažieru ēdināšanas sistēmā. Kā izrādās, pasažieriem, kuri par aviobiļeti nereti tērē vairāk kā 10 000 eiro, tiek pasniegta pārtika ar beigušos derīguma termiņu.

Vecas olas un netīri galda piederumi ir to nepilnību vidū, pie kurām vainojams ēdināšanas un piegādes uzņēmums "BaxterStorey". Pārbaužu laikā atklāts arī netīrs ledus automāts un aukstumkaste, savukārt kāds darbinieks manīts, sagatavojam lasi nemazgātām rokām. Arī desas, olas un citi produkti tikuši glabāti neatbilstošos apstākļos, proti, siltumā.

Kā ziņo britu laikraksts The Scotsman, uzņēmums "BaxterStorey" saņēmis vērtējumu "slikti" par British Airways pirmās klases salonos, kā arī "Concorde Room" Hītrovas lidostas 5. terminālā pasniegtajiem ēdieniem. 

Kā norādījusi "BaxterStorey" pārstāve, uzņēmums turpinās sadarbību ar British Airways, cenšoties maksimāli uzlabot servisa kvalitāti. Viņa piebildusi, ka jau šobrīd veikti ievērojami uzlabojumi uzņēmuma darbībā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūta Melnkalnē vai Horvātijā  Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, transfēri un 7 naktis viesnīcā ar izvēlēto ēdināšanas programmu // 04.06. - 10.09.2022. | Skatīt vairāk
no 539 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 28.06.2022 - 14.07.2022 Eksotisks ceļojums uz Kubu! Latvia Tours
Īsta paradīze tūristiem, apburoša ar silto klimatu, pasakainajiem liedagiem un dzidro jūras ūdeni. | Skatīt vairāk
no 1665 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2022 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2022 1st-studio.com

 
Total Timed::0.37032485sec.