ASV Chrysler automobiļu izplatītāju pieņemto pasūtījumu skaits pēc šī modernā automobiļa ar pieticīgo cenu dubultojas dažu nedēļu laikā.
Vēl laikā, kad Dodge Caliber bija tikai zīmējums uz Chrysler grupas rasēšanas dēļa, uzņēmuma dizaineri un pārdošanas plānotāji vadījās tikai pēc viena principa – automobilis nevar izskatīties piemīlīgs.
Kopš februāra, kad ASV sākās Caliber tirdzniecība, automobilis ieņem augstu vietu pārdotāko automobiļu sarakstos, aprīlī sasniedzot 11232 pārdoto automobiļu skaitu. Augstie sākotnējās pārdošanas rādītāji ļāva Dodge” kompensēt vājos pārdošanas apjomus vieglo kravas automobiļu, apvidus un minivenu kategorijā.
Turklāt, pasūtījumu skaits pieaug. Dodge no saviem izplatītājiem ir saņēmis 48700 Caliber automobiļu pasūtījumus, salīdzinājumam – pirms dažām nedēļām, šis rādītājs bija tikai nepilni 20000 automobiļu” piebilst Chrysler preses sekretārs Kevins Makkormiks.
Caliber mērķis ir atrasties vadošajās pozīcijās pieblīvētajā piecvietīgo hečbeku automobiļu segmentā, kurā ietilpst tādi automobiļi, kā Mazda3, Hyundai Elantra un Pontiac Vibe, turklāt, automobilis jau pašlaik ir ieguvis 5 procentus šajā mazizmēra automobiļu segmentā ASV.
Caliber modeļa izskats apstiprina aksiomu, ka pievilcīgs dizains ir labākais un dažreiz vienīgais veids, kā Detroitas autobūves uzņēmumi var izcelties plašajā attiecīgā segmenta modeļu piedāvājuma jūrā.
Sen gaidītais Dodge Caliber ir nonācis arī Latvijā, kas manāmi ir sācis iekarot tirgu arī pie mums un uzsācis veiksmīgu sadarbību ar topošo LTV7 ekstrēmo sporta raidījumu 1080 coming soon.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.