Alūksne piedalīsies tūrisma izstādē „Balttour 2009”

No 6. līdz 8. februārim Rīgā, Ķīpsalas izstāžu zālē, notiks starptautiskā tūrisma izstāde „Balttour 2009”, kurā Alūksnes pilsētas dome savu tūrisma piedāvājumu prezentēs kopīgā stendā ar Alūksnes rajona padomi.

Prezentācijas stenda noformējuma ideju izstrādājušas Alūksnes pilsētas domes izglītības, kultūras un sporta darba organizatore Iveta Kovtuņenko un Alūksnes rajona padomes tūrisma speciālistes Kristīne Vimba un Ingūna Dovgāne. Izstrādāto ideju realizējis mākslinieks Ivars Vecāns.

Stenda noformējumā izmantotas fotogrāfijas no dažādiem pasākumiem un apskates vietām. Īpaši šogad izcelts kultūrvēsturiskais mantojums – baznīcas. Izstādes apmeklētāji, aplūkojot stendu, varēs uzzināt, kādi kultūras pasākumi šajā gadā plānoti Alūksnes rajonā.

Virs stenda atradīsies jau pērn izstādēm „Balttour 2008” un „Atpūta un sports” izgatavotais uzraksts „Alūksne”, kas rotē, līdz ar to ir pamanāms un izlasāms no visām izstāžu zāles vietām. Vienā pusē uzrakstam būs Bībeles attēls kā Alūksnes pilsētas vizītkarte, bet otrā – rajona vizītkarte – foto no Viktora Ķirpa Ates muzeja.

Stendā izstādes apmeklētāji varēs saņemt jaunos informatīvos materiālus par Alūksni – bukletu ar informāciju par apskates objektiem un tūrisma servisu, un pastkarti ar šī gada lielāko kultūras un atpūtas pasākumu sarakstu. Alūksni stendā pārstāvēs un ar tās tūrisma piedāvājumu iepazīstinās tūrisma speciāliste Santa Svara.

Alūksnes pilsētas domes izglītības, kultūras un sporta darba organizatore Iveta Kovtuņenko atzīst, ka līdzekļi tūrisma mārketingam ir samazinājušies, kas radījis konkurētspējas zudumu, salīdzinot ar kaimiņvalstīm.

- Tūrisms ir vesela industrija, kas sastāv no ienākošā, izejošā tūrisma, suvenīru tirdzniecības, veikaliem, ēdināšanas un naktsmītņu piedāvājuma, apskates objektiem, kultūras un sporta pasākumu piedāvājuma un daudz kā cita. Pēc Latvijas tūrisma aģentu asociācijas prezidentes Kitijas Gitendorfas LNT raidījuma „900 sekundes” 2. februārī teiktā, tūrisms veido 7.5% no Latvijas iekšzemes kopprodukta gadā un viens tūrismā ieguldītais lats dod 30 latu ieņēmumu. Alūksni reklamējam kā tūrisma pilsētu un kā tūrisma pilsēta tā ir novērtēta arī vairākos konkursos. Tādēļ mums ir jāstrādā pie tūrisma veicināšanas, jādomā, kā pasniegt sevi kā septīto brīnumu un jāpārliecina par to. Domāju, ka liels potenciāls tūrisma un atpazīstamības veicināšanai būs iesaistīšanās Vidzemes kopīgajā projektā „Cēsis – Eiropas kultūras galvaspilsēta 2014”, - norāda I. Kovtuņenko.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūta Lasvegasā! - Jaudīgi! Estravel Latvia
Iestartē vasaru - Lidojums un viesnīca Vegasā // Piedāvājumi 7-14 naktīm // Lidojums no Rīgas | Skatīt vairāk
no 1419 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 17.06.2024 - 23.06.2024 Vasaras saulgrieži Ķoņu kalnā Valmieras novada Tūrisma pārvalde
22.jūnijā pl.18.00 aicinām uz izrādi “Tobiass ir miris, lai dzīvo Tobiass” Ķoņu kalna estrādē. Pēc izrādes etnogrāfiskie danči ar folkloras | Skatīt vairāk
Neaizmirstams randiņš tumsā Neredzamā Pasaule
Izbaudiet neaizmirstamu randiņu tumsā! 90 minūšu ekskursija piecās telpās ar neredzīga gida vadību un romantiska divvientulība kafejnīcā ar uzkodām | Skatīt vairāk
Nomā auto Indijā! Europcar
Europcar atklājis 12 stacijas Indijā lielākajās pilsētās, piemēram, Deli, Mumbajā, Bangalorā, Haidarabadā, Čennajā. Rezervē savu auto! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.70437789sec.