«Ryanair» komercdirektors: Par neērtībām sūdzas tikai tie, kas nav lidojuši ar «Ryanair»

Jaunās Īrijas lidsabiedrības «Ryanair» politikas - kā piemēram, lūgums rokassomas nodot kā nododamo bagāžu bez maksas, kā arī pasažieru izsēdināšana, ir tikai pašu klientu interesēs un par tām sūdzas tikai cilvēki, kas ar «Ryanair» nekad nav lidojuši, situāciju raksturoja «Ryanair» komercdirektors Deivids O'Braiens.

"Viss patiesībā ir ļoti vienkārši - ikviens mūsu pasažieris drīkst lidmašīnā ienest divas rokas bagāžas vienības, ja ir iegādājies "Priority" pakalpojumu. Ja nav, tad lidaparātā var ienest vienu - mazāko - rokas bagāžu. Otra, lielākā bagāžas vienība tad tiek ievietota lidmašīnas bagāžas nodalījumā bez maksas. Es uzsveru - bez maksas. Rokas bagāžas nodošana bagāžas nodalījumā nozīmē, ka lidmašīnas salons nav pārbāzts ar bagāžu, kā arī to, ka lidaparāts pacelsies tam paredzētajā laikā, jo nebūs jāpavada papildu minūtes, domājot kur nolikt lieko bagāžu. Lidmašīnas salons pavisam vienkārši nav būvēts tā, lai tajā varētu ievietot 180 pasažieru somas. Tas nav fiziski iespējams. Un ja to mēģina, tad lidaparāta pacelšanās tiek aizkavēta, jo jāmeklē vietas pēdējām somām," sacīja Deivids O'Braiens.

Viņš arī atgādināja, ka Ungārijas zemo cenu lidsabiedrība "Wizzair" agrāk prasīja maksu par lielās rokassomas pārvadāšanu lidaparātā - līdz pat 20 eiro.

Atbildot uz travelnews.lv repliku, ka "Wizzair" nu savu politiku ir mainījis un lielo rokas bagāžu ļauj pārvadāt bez maksas, "Ryanair" komercdirektors atbildēja, ka "Wizzair" šādu soli spēris, lai līdzinātos "Ryanair".

"Mēs uzskatām, ka mūsu politika ir pavisam godīga. Mēs neprasām papildu samaksu par somas pārvadāšanu. Es arī neticu, ka cilvēki, kas ar "Ryanair" ir lidojuši, par mūsu politikām sūdzas. Tie, kam ir ļoti svarīgi lidot ar savu somu salonā, to vēl arvien var darīt - par to samaksājot pāris eiro vairāk. Tas ir gadījumos, kad cilvēks vēlas izkļūt no lidmašīnas pirmais vai vēlas paturēt savu somu acīs. Bet es gan vēlos atgādināt, ka ļoti bieži bagāža līdz bagāžas saņemšanas vietai nonāk pat ātrāk nekā pats pasažieris. Cilvēki, kas lido ar "Ryanair", to zina un viņi par mums nesūdzas," sacīja O'Braiens.

Savukārt par nejauši piešķirto vietu sistēmu, Īrijas lidsabiedrības pārstāvis sacīja, ka aviokompānijai jānodrošina iespēja tiem pasažieriem, kas vēlas sēdēt kopā, iespēju sēdēt kopā. Tāpēc algoritms cilvēkus parasti izsēdina pa vienam, lai viņiem blakus būtu divas vietas.

"Tāpat vēlos atgādināt, ka cilvēkiem ir iespēja iegādāties sēdvietas kuras vēlas. Ir skaidri noteikta sistēma un nosacījumi".

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Turcijas 4* un 5* viesnīcas, 7 naktis Estravel Latvia
Turcijas kūrorti - Alānija, Side, Beleka // VIESNĪCU VASARAS KOLEKCIJA // 7 naktis viesnīcā, viss iekļauts ēdināšanas programma | Skatīt vairāk
no 304 EUR
Jūnijs- jaunas atlaides Piedzīvojumu tūrēm Estravel Latvia
Atlaide līdz 30% pēdējā brīža ceļojumiem // līdz 10 - 25% piedzīovoju tūrēm 2024.gadā // AKCIJA līdz 30.06. | Skatīt vairāk
no 363 EUR
Neaizmirstams randiņš tumsā Neredzamā Pasaule
Izbaudiet neaizmirstamu randiņu tumsā! 90 minūšu ekskursija piecās telpās ar neredzīga gida vadību un romantiska divvientulība kafejnīcā ar uzkodām | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.06.2024 - 22.06.2024 Aktuālās izstādes Liepājā Liepājas reģiona TIB
Iepazīsties ar šī brīža aktuālajām izstādēm Liepājā – ieplāno un iedvesmojies! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.27068996sec.