Autors: Daiga Poda
Avots: BalticTravelnews.com/travelandleisure.com
Daudzos smalkos restorānos ēdienu nosaukumi ir tik sarežģīti, ka to skaidrojumu jāprasa viesmīlim, tomēr kādā Londonas restorānā sava pasūtījumu iespējams pasūtīt ar īpašu emocijzīmju virkni.
The Little Yellow Door restorāns visu vasaru piedāvā viesiem iepazīties ar ēdienkarti, kas sastāv tikai no emocijzīmēm. Lai tas nebūtu jau gana neierasti, restorāns iedrošina arī ēdienu pasūtīt ar ziņas palīdzību lietotnē WhatsApp.
Reklāma

Restorāna īpašnieks Kamran Dehdashti stāsta, ka emocijzīmes ir liela daļa no jebkuras sarakstes mūsdienu tehnoloģiju pasaulē, tāpēc to ieviešana arī citās ikdienišķās situācijās ir tikai pašsaprotama. Daži emocijzīmju savienojumi var būt grūtāk izprotami kā citi, bet tas restorānā piedzīvoto padara tikai vēl aizraujošāku. Ne visiem ēdieniem gan iespējams piemeklēt atbilstošu emocijzīmi, piemēram, kāds ēdiens, kurš izskatās pēc Protams, ka sliktākajā gadījumā vienmēr pastāv iespēja lūgt palīdzību viesmīlim, kas izskaidros šo emocijzīmju nozīmi.
Īpašā ēdienkarte ir pieejama katru trešdienu un ceturtdienu visas vasaras garumā The Little Yellow Door restorānā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.