«Ryanair» komercdirektors: Par neērtībām sūdzas tikai tie, kas nav lidojuši ar «Ryanair»

Jaunās Īrijas lidsabiedrības «Ryanair» politikas - kā piemēram, lūgums rokassomas nodot kā nododamo bagāžu bez maksas, kā arī pasažieru izsēdināšana, ir tikai pašu klientu interesēs un par tām sūdzas tikai cilvēki, kas ar «Ryanair» nekad nav lidojuši, situāciju raksturoja «Ryanair» komercdirektors Deivids O'Braiens.

"Viss patiesībā ir ļoti vienkārši - ikviens mūsu pasažieris drīkst lidmašīnā ienest divas rokas bagāžas vienības, ja ir iegādājies "Priority" pakalpojumu. Ja nav, tad lidaparātā var ienest vienu - mazāko - rokas bagāžu. Otra, lielākā bagāžas vienība tad tiek ievietota lidmašīnas bagāžas nodalījumā bez maksas. Es uzsveru - bez maksas. Rokas bagāžas nodošana bagāžas nodalījumā nozīmē, ka lidmašīnas salons nav pārbāzts ar bagāžu, kā arī to, ka lidaparāts pacelsies tam paredzētajā laikā, jo nebūs jāpavada papildu minūtes, domājot kur nolikt lieko bagāžu. Lidmašīnas salons pavisam vienkārši nav būvēts tā, lai tajā varētu ievietot 180 pasažieru somas. Tas nav fiziski iespējams. Un ja to mēģina, tad lidaparāta pacelšanās tiek aizkavēta, jo jāmeklē vietas pēdējām somām," sacīja Deivids O'Braiens.

Viņš arī atgādināja, ka Ungārijas zemo cenu lidsabiedrība "Wizzair" agrāk prasīja maksu par lielās rokassomas pārvadāšanu lidaparātā - līdz pat 20 eiro.

Atbildot uz travelnews.lv repliku, ka "Wizzair" nu savu politiku ir mainījis un lielo rokas bagāžu ļauj pārvadāt bez maksas, "Ryanair" komercdirektors atbildēja, ka "Wizzair" šādu soli spēris, lai līdzinātos "Ryanair".

"Mēs uzskatām, ka mūsu politika ir pavisam godīga. Mēs neprasām papildu samaksu par somas pārvadāšanu. Es arī neticu, ka cilvēki, kas ar "Ryanair" ir lidojuši, par mūsu politikām sūdzas. Tie, kam ir ļoti svarīgi lidot ar savu somu salonā, to vēl arvien var darīt - par to samaksājot pāris eiro vairāk. Tas ir gadījumos, kad cilvēks vēlas izkļūt no lidmašīnas pirmais vai vēlas paturēt savu somu acīs. Bet es gan vēlos atgādināt, ka ļoti bieži bagāža līdz bagāžas saņemšanas vietai nonāk pat ātrāk nekā pats pasažieris. Cilvēki, kas lido ar "Ryanair", to zina un viņi par mums nesūdzas," sacīja O'Braiens.

Savukārt par nejauši piešķirto vietu sistēmu, Īrijas lidsabiedrības pārstāvis sacīja, ka aviokompānijai jānodrošina iespēja tiem pasažieriem, kas vēlas sēdēt kopā, iespēju sēdēt kopā. Tāpēc algoritms cilvēkus parasti izsēdina pa vienam, lai viņiem blakus būtu divas vietas.

"Tāpat vēlos atgādināt, ka cilvēkiem ir iespēja iegādāties sēdvietas kuras vēlas. Ir skaidri noteikta sistēma un nosacījumi".

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 07.06.2025 - 20.06.2025 Kovšu ezers - Rēzeknes zilā sirds Rēzeknes pilsētas TIC
Atklāj Rēzeknes zaļo sirdi – Kovšu ezera parku! Šeit daba savijas ar piedzīvojumiem: peldvietas, aktivitātes, laivu braucieni un neaizmirstami mirkļi | Skatīt vairāk
CHADA viesnīcas - Krabi un Ko Lanta Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, brokastis, 7 naktis viesnīcā un atpūtas piedāvājums // Piemērotas ģimenēm un pāriem mierpilnai atpūtai! | Skatīt vairāk
no 1330 EUR
Bebrenes muižas komplekss TAKA
Bebrenes muižas ansamblis ir viens no nedaudzajiem Sēlijā, kurā pilnībā ir saglabājušies visi 19. gs. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 13.06.2025 - 20.06.2025 Atpūtas un izklaides vietas Liepājā Liepājas reģiona TIB
Liepāja ir pilsēta, kas pulsē savā ritmā – gan dienā, gan naktī. Tā piedāvā daudzveidīgas iespējas kvalitatīvai atpūtai. | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.90307403sec.