«airBaltic» ievieš aizkavētās bagāžas tiešsaistes servisu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka nesen pilnveidojusi uzņēmuma pakalpojumus darbā ar aizkavēto vai bojāto bagāžu, ieviešot tiešsaistes pašapkalpošanās platformu komunikācijai starp pasažieri un lidsabiedrību.

airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: „Neskatoties uz to, ka mēs īpaši rūpīgi attiecamies pret pasažieru bagāžu un vairāk nekā 98% gadījumu tā droši un savlaicīgi sasniedz savu galamērķi, dažreiz bagāža var aizkavēties vai tikt sabojāta. Šādos gadījumos mūsu klientu serviss sniedz profesionālu aprūpi un dara visu nepieciešamo, lai bagāžu atrastu un piegādātu, kā arī atlīdzinātu pasažiera izdevumus.”

Pateicoties jaunajam servisam, pasažieri tagad var izveidot vai pārvaldīt pieteikumus un izsekot savu aizkavēto bagāžu pašapkalpošanās mājaslapā, kas atrodama https://mybag.aero/baggage/#/airbaltic/lv-lv/main-menu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Itāļu šarms un viss iekļauts! Latvia Tours - Berga bazārs
Vairākas valstis vienā ceļojumā – katru dienu pamosties jaunā pilsētā! Ideāli visiem vecumiem – no mini kluba bērniem līdz spa un ekskursijām | Skatīt vairāk
no 550.00 EUR
Piedāvā greznu viesnīcu, spa un restorānu! Liepupes muiža
Limbažu novadā Liepupes muižas komplekss piedāvā kāzu un citu svinīgu pasākumu rīkošanu. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 12.05.2025 - 19.05.2025 Delfinaŗijs un dinzoauru parks Nikos Travel
Sākam vasaras sezonas populārākos braucienus- Delfinārijs un dinozauru parks. Priecāsies gan bērni, gan pieaugušie. Smaidiem piepildīta diena! | Skatīt vairāk
no 40 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::5.899014sec.