Lidsabiedrība «Ryanair» spiesta atteikties no komunikācijas kanāla ar pasažieriem

Kopš 2023. gada 8. maija Īrijas lidsabiedrība “Ryanair” vairs neļaus saviem klientiem sazināties ar lidsabiedrības klientu apkalpošanas nodaļu sociālo mediju platformā “Twitter”, vēsta portāls “Simpleflying.com”.

Lidsabiedrība apgalvo, ka šādu lēmumu pieņēmusi dēļ nesen pieņemtajām izmaiņām “Twitter” politikā, un, kā izrādās, “Ryanair” nebūt nav vienīgā lidsabiedrība, kas spērusi šādu soli.

Travelnews.lv iesaka visiem, kuriem ir nepieciešamība sazināties ar “Ryanair” klientu apkalpošanas nodaļas speciālistiem, darīt to “Facebook” vietnē – tā tomēr ir ātrākā un efektīvākā komunikācija. Tiesa gan, tā kā atbild reāls cilvēks, nevis bots, reizumis ir atkarīgs, cik kompetents ir šis speciālists. Ir reizes, kad problēmu izlabot var tikai trešais klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks, turklāt, labojot iepriekšējo kolēģu pieļautās kļūdas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Kalkūnes muižas pils TAKA
Celta 1890. – 1892.g. pēc pazīstamā arhitekta V. Neimaņa projekta. Pils ēka ir asimetriska. | Skatīt vairāk
Taizeme,cena no 1009 eur!  Itaka Latvia
Taizeme - mirdzoši tempļi un tropu pludmales. | Skatīt vairāk
no 1009 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 13.05.2025 - 19.05.2025 Meistarklases Preiļu novadā! Preiļu novada TIC
Preiļu novadā tiek piedāvātas daudzveidīgas meistarklases, kas sniedz iespēju attīstīt radošumu, apgūt jaunas prasmes un saturīgi pavadīt brīvo | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 10.05.2025 - 17.05.2025 Muzeju nakts 2025 Līvānu TIC
“Muzeju nakts 2025” “STIKLS: STĀSTS PAR CAURSPĪDĪGO MATERIĀLU” | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::2.11655188sec.