Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com/Simpleflying.com
Apvienotās Karalistes lidsabiedrības “easyJet” pasažieri, kuri lidos no Londonas Getvikas un Ženēvas lidostām, tagad var saņemt jaunu pakalpojumu – viņu bagāžu lidsabiedrība var paņemt no mājas vai viesnīcas durvju sliekšņa, un šādi var izbēgt no ilgās stāvēšanas rindā, kas rodas, nododot bagāžu lidostā, vēsta portāls “Simpleflying”.
Šobrīd “easyJet” pretendē sniegt pasažieriem ātrāko un ērtāko bagāžas reģistrācijas pakalpojumu. Ko tas nozīmē? Piemēram, ja pasažieri lido no Getvikas vai no Ženēvas uz jebkuru galamērķi, viņi var iegādāties šo pakalpojumu – bagāža tiks savākta no durvju sliekšņa, un “AirPortr” autovadītāji veiks bagāžas transportēšanu, veic visu iekāpšanas karšu un pasu pārbaudu un nobildē somas. Kad somas ir paņemtas, pasažieri saņem īsziņu ar digitālo bagāžas kvīti, un tā ļauj pasažieriem sekot līdzi savai bagāžai visu ceļojuma laiku.
Reklāma

Šajās divās lidostās ir iespēja pasūtīt arī pakalpojumu, ka bagāžu no lidostas nogādā pie mājas sliekšņa. Bet, ja lido no Getvikas uz Ženēvu, tad bagāžu var paņemt pie mājas sliekšņa Londonā, un nogādāt līdz slieksnim Ženēvā.
Šādu pakalpojumu var iegādāties, ja pērk “flexi” klases biļeti.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.