Ryanair sasniedz jaunus klientu apkalpošanas rekordus

Ryanair, vienīgā ultrazemo cenu lidsabiedrība Eiropā, publicējusi 2012. gada oktobra statistikas datus, kuri apliecina, ka lidsabiedrība Ryanair notur līdera pozīcijas klientu apkalpošanā.

2012. gada oktobrī:

• 92% (no 49.000) lidojumu tika veikti pēc saraksta;
• Mazāk nekā 1 sūdzība uz 1000 pasažieriem;
• Mazāk nekā 1 sūdzība par bagāžu uz 2000 pasažieriem.

Oktobris 2011 2012
Atlidoja laikā 92% 92%
Sūdzības uz 1000 pasažieriem 0.58 0.53
Sūdzības par bagāžu uz 1000 pasažieriem 0.42 0.34
Sūdzību izskatīšana 7 dienu laikā 99% 99%


• Tikai Ryanair garantē viszemākās cenas bez piemaksām par degvielu.
• Ryanair operē ar Eiropas jaunāko, "zaļāko", tīrāko floti.
• Raynair ir Eiropas punktuālākā lidsabiedrība (katru nedēļu pārspējot easyjet kopš 2003.gada).

Lidsabiedrības Ryanair komunikācijas direktore Stephen McNamara saka:

"Ryanair nepārspējamības formula (zemākās cenas bez degvielas piemaksas un pirmā vieta klientu apkalpošanā) turpina pārvilināt pasažierus no tādiem Eiropas augsto cenu pārvadātājiem kā, piemēram, Air France, BA and Lufthansa. Vienu reizi izmantojot Ryanair piedāvājumu, šie pasažieri atgriežas, lai izvēlētos nepārspējamo punktualitāti, retākas problēmas ar bagāžu un lielisku klientu apkalpošanu."


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Jezupovas (Juzefovas) parks TAKA
Jezupovas (Juzefovas) parks ir veidots 19. gadsimtā holandiešu stilā, mūsdienās ir saglabājusies tikai neliela daļa no muižas parka. | Skatīt vairāk
Vaboles muižas parks TAKA
Vaboles parks ir veidots kā ainavu jeb angļu stila grāfu Plāteru-Zībergu pusmuižas parks (19. gs.). | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.22957206sec.