Autors: Ina Romāne
Avots: Baltictravelnews.com
Vai mūsdienās, kad mobilie sakari pieejami gandrīz visur, arī viesnīcu darbinieki atbild uz klientu jautājumiem nekavējoties? Travelnews.lv jautā Latvijas viesnīcu vadītājiem.
Margarita Platace
viesnīcas Radi un draugi vadītāja
Reklāma

Recepcijas darbiniekiem jāatbild uz telefona zvanu nekavējoties, pēc trešā zvana. Situācija, kad zvana telefons, un nav, kas atbild, nav pieļaujama. Arī atbildes uz klientu jautājumiem jāsniedz uzreiz. Ja ir saņemts numura rezervācijas pieprasījums, tad atbilde uz e-pastu tiek nosūtīta 1-3 stundu laikā. Atbildes uz sarežģītākiem jautājumiem vai lielu grupu pasūtījumiem tiek sniegta diennakts ietvaros. Arī uz jautājumiem svešvalodās atbildes sniegtas tādos pat termiņos.
Maksims Fiļuškins
viesnīcas TB Palace pārdošanas un mārketinga vadītājs
Viesnīcas recepcijas darbinieki atbildes uz klientu jautājumiem sniedz nekavējoties. Arī par numuru rezervāciju atbildīgā nodaļa sagatavo informāciju klientam pēc iespējas ātrāk. Netiek šķirots, vai jautājums uzdots angļu, vācu vai krievu valodā. Līdz šim nav saņemti pieprasījumi tādās valodās kā ķīniešu, japāņu vai korejiešu. Ja pieprasījums būtu nosūtīts ķīniešu valodā, tad viesnīcas pārstāvis jautātu, vai iespējams atsūtīt šo informāciju angļu valodā. Ja ne – pieprasījums tiktu tulkots no ķīniešu valodas.
Juris Baumerts
SemaraH Hotel Lielupe vadītājs
Pieņemts atbildēt, kad tālrunis nozvanījis trīs reizes. Viesnīcas katra individuāli nosaka laiku, kādā jāatbild uz klientu e-pastiem. Vairums atbild tajā pašā dienā. Pat tad, ja ir saņemts rezervācijas pieprasījums no lielām grupām, 24 stundu laikā klientam ir jāpiezvana vai jānosūta e-pasts, arī tad, ja uzreiz nav iespējams veikt rezervāciju. Populārākās svešvalodas, kādās klienti uzdod jautājumus ir angļu, vācu vai krievu. Ārvalstu viesnīcās, kurās ir ļoti liels tūristu skaits no Ķīnas vai Japānas, ir darbinieks, kuram ir ļoti labas šo valodu zināšanas.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.