Foto: intelligenttravel.com.au
Autors: Artūrs Melzobs
Avots: Tourism-review.com
Mēs atkal un atkal dažādos medijos dzirdam, ka roboti aizstās mūsu ikdienu un, ka mākslīgais intelekts un datu tīkli modernizēs tūrisma industriju. Cik daudz tajā visā ir patiesības, ir grūti vēl pāragri spriest, taču ir vērts ieskatīties dažādos viedokļos, kuros iesaistītās puses pauž savu viedokli par to, kā tehnoloģijas ietekmēs ceļotāju.
No vienas puses, ceļotāji šobrīd izmanto vairāk tehnoloģijas nekā jebkad iepriekš un ceļojumu aģentūras cenšas šo faktu izmantot, lai labāk un ērtāk sazinātos ar saviem klientiem. Un nākotnē nekas neplāno mainīties.
Reklāma
Lielākajai daļai no mums nāk daudz un dažādi piedāvājumi, vēstkopas un citas, vairāk vai mazāk svarīgas, vēstules. Šo visu mēs varam saukt vienā vārdā – spams.
Lai nu kā, mūsdienu ceļotājs ir ļoti atkarīgs no tehnoloģijas, jo tā dzīvi ir padarījusi vieglāku. Tagad nevaram iedomāties ikdienu bez Google kartēm vai tādām kompānijām, kā piemēram Tripadvisor, kas palīdz mums pieņemt ikdienas lēmumus.
Mums vienmēr vajadzētu atcerēties, ka esošā un nākotnes tehnoloģija var radīt mums gan labus gan ne tik labus brīžus, tas viss ir jāizmanto sabalansēti.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.