Bali cer atdzīvināt tūrisma biznesu ar 4400 influenceru armiju

Indonēzijas sala Bali ir startējusi tūrisma kampaņu ''We love Bali'', kuras mērķis ir ar 4400 influenceru armiju atdzīvināt tūrisma biznesu. No oktobra līdz novembrim influenceri bez maksas varēs ceļot un baudīt atpūtnieka dzīvi. Influenceru uzdevums ir sociālajos tīklos komunicēt ar saviem sekotājiem.

Šobrīd Bali salā apmēram 75 000 cilvēku, kuri iepriekš strādāja tūrisma nozarē, ir palikuši bez darba. Kopš jūlija beigām Bali ir atvērta ceļotājiem, taču Covid-19 inficēto skaits septembrī strauji pieauga un tāpēc ārvalstnieku ieceļošana uz brīdi bija apstādināta.

Tagad Bali tūrisma birojs ir uzsācis kampaņu ''We love Bali''.

Vairāk informācijas - www.balitourismboard.or.id

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Bārtas plostnieku svētki Dienvidkurzemes novada tūrisma centrs
Gadsimtiem sens ir plostnieku amats – skaudrs, bīstams, bet reizē arī skaists. | Skatīt vairāk
SUP King Marathon – Salaca 100 Valmieras novada Tūrisma pārvalde
3. maijā Latvijā jau otro gadu notiks SUP airēšanas maratons “SUP King Marathon – Salaca 100”! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 17.04.2025 - 23.04.2025 Lieldienu brokastis viesnīcā Baltvilla!  Baltvilla
Aicinām uz īpaši gardām Lieldienu brokastīm mūsu restorānā. Tradicionāli Lieldienu ēdieni, brokastu gardumi – ideāli svētku rītam kopā ar | Skatīt vairāk
Sensorium Neredzamā Pasaule
Inovatīvs ekskursijas veids, ekskursija pilnīgā tumsā. Piecas ekspozīciju telpas. Ekskursija norisinās neredzīgu gidu pavadībā. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.37858295sec.