Autors: Inese Lukaševska
Avots: Luka.lv
Eventex konkurss, kurš tiek uzskatīts par pasākumu industrijas Oskaru un kurā tiek apbalvoti izcilākie pasākumi un pieredzes mārketinga projekti pasaulē Ineses Lukaševskas vadītā aģentūra Luka par tās rīkoto pasākumu “Dvēseles stīgas” ir ieguvusi sešas zelta godalgas, tai skaitā kā labākais mākslas pasākums pasaulē.
Šogad konkursam tika pieteikts rekord liels projektu skaits - 1239 pasākumi no 59 valstīm un sešiem kontinentiem. Savus darbus bija iesnieguši pasaules vadošie zīmoli: Netflix, Qatar Airways, Real Madrid, Disney, dažādu valstu ministrijas, kā arī tika pieteikti kultūras un mākslas projekti kā grupas Colplay tūre, olimpisko spēļu noslēguma ceremonija, dažādu valstu gaismu, mākslas festivāli un daudzi citi. Aģentūra Luka konkursā triumfēja ar pasākumu “Dvēseles stīgas”, iegūstot sešas zelta godalgas, kā labākais mākslas pasākums, pārmaiņu vadības pasākums, labākais pasākuma koncepts, labākais caur pasākumu izvītais stāsts, labākā scenogrāfija, kā arī inovatīvākais pasākums ar milzu ietekmi.
Reklāma

“Iegūt sešas zelta godalgas turklāt konkursā, kurā pat savus darbus piesaka Coldplay koncertu rīkotāji ir absolūti nereāli. Vēl nereālāk ir lasīt komentārus no žūrijas, kurus saņemam tai skaitā pat no Walt Disney studijas, ka šis ir radošākais un drosmīgākais pasākuma koncepts kāds jebkad ir redzēts. Nemaz nerunājot, ka mums ir izdevies atkal jau izkonkurēt tādus pasaules gigantus kā Netflix un daudzus citus. Šis ir milzīgs panākums un atzinība pasaulē, kura diemžēl mūsu valstī bieži paliek nepamanīta, jo jau ir pieraduši pie mūsu uzvarām un šķiet, ka tās “no gaisa krīt”. Taču iegūt zeltu tik dažādās kategorijās, tai skaitā kā labākais mākslas pasākums nav nieks, bet gan milzīga darba, radošuma, drosmes un pašatdeves rezultāts”, skaidro pasākuma idejas autore Inese Lukaševska.
Pasākuma Dvēseles stīgas ideja bija caur unikālu mākslas valodu atklāt profesoriem neiroloģijā no 12 valstīm viņu pacientu, jeb cilvēku, kuriem ir neironu problēmas ikdienu, no eksistences pilnīgā tumsā līdz veiksmīgai ārstniecībai. Pasākums tika veidots kā vienots trīs stundu gastronomiski horeogrāfisks iestudējums, kurš sastāvēja no trīs pacientu dzīves cikliem: dzīve tumsā, transformācijas un spēju just dzīvi pilnās krāsās.
““Dvēseles stīgas” ir viena no ambiciozākajām un rosinošākajām koncepcijām, ko esmu redzējis. Pārvērst tādu medicīnisku tēmu kā neiroloģija par pilnībā ieskaujošu, multisensoru priekšnesumu nav viegls uzdevums. Ideja izmantot ēdienu, horeogrāfiju, kostīmus un multimediju risinājumus, lai iedvesmotu veselības aprūpes speciālistu empātiju, ir patiesi spēcīga. Tas ir brīnišķīgs atgādinājums, ka dažreiz māksla var nodot to, ko zinātne un dati nekad nespēs. Stāvovācijas ir vairāk kā pelnītas” komentē Derrin Brown, The Mandala Social ģenerāl menedžeris.
“Katra tēma ir ļoti labi saistīta; māksla, gastronomija, kartēšana, stāstu stāstīšana. Arī maza budžeta izmantošana ir neparasta. Varu vien pateikt, ka šis ir izcils pasākums, kuram nevaru ielikt mazāk kā desmit”, informē Zeynep Uygur, The Walt Disney Company, komunikācijas vadītāja.
Visi konkursa darbi tika vērtēti pēc tādiem kritērijiem kā: radošums, inovācijas, projekta realizācija, spēja risināt krīzes situācijas, pielietotajiem instrumentiem un sasniegtajiem rezultātiem. Pasākumam “Dvēseles stīgas” no visiem Latvijas pārstāvjiem ieguva augstāko zelta godalgu skaitu ar šo pašu projektu vēl nesen plūcot uzvaras laurus Kannu festivālā, kurā tika iegūts otrais Grand Prix un zelta godalgas.
Pasākuma “Dvēseles stīgas” radošais sastāvs: horeogrāfe: Linda Lejiņa Grebina, režisore, scenogrāfe: Inese Lukaševska, video mākslinieks projekcijām, 3D, animācijas: Viktors Keino, dekorācijas: Simona Kalniņa, fotogrāfs: Jānis Vīksna, video mākslinieki: Colortime, mūziķi: Riharda Lībieša orķestris un grupa Karameles, vadītājs: Mārtiņš Daugulis, šefpavārs: Raimonds Zommers, horeogrāfa asistente: Elīna Vjatere, modes māksliniece: Ieva Ādamsone.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.