Autors: Sigita Dzērve
Avots: euromag.ru/telegraph.co.uk
Skotijas politiķi asi kritizējuši saukli, ar kura palīdzību Edinburga plānojusi piesaistīt tūristus.
Saukli ''Incrediburgh'', kura aptuvenais tulkojums latviešu valodā ir ''Satriecburga'', radījusi Edinburgas organizācija Marketing Edinburgh, kas reklamē galvaspilsētas šarmu. Reklāmas kampaņu, kuras budžets ir 300 000 mārciņu, bija plānots uzsākt Ziemassvētkos, tomēr kampaņa jau izpelnījusies skarbu kritiku.
Reklāma

Bijusī pilsētas domes liberāldemokrātu līdere Dženija Deiva sacīja, ka tūristu piesaistīšanai vispār neesot vajadzīgi kaut kādi muļķīgi saukļi, kuri viņai uzdzenot šermuļus.
Kā ziņo The Telegraph, tas Lielbritānijā nav pirmais gadījums, kad sauklis tūristu piesaistīšanai izpelnās negatīvu kritiku. Mēneša sākumā Safolkas grāfistes parlaments nosodīja līdzīgu reklāmas kampaņu par to, ka tajā grāfiste tika nodēvēta par ''dīvainu''.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.