Marriott un IKEA plāno jauna viesnīcu zīmola izveidi Eiropā

ASV viesnīcu ķēde "Marriott" paziņojusi par plāniem apvienoties ar zviedru mēbeļu gigantu "IKEA" ar mērķi radīt jaunu budžeta viesnīcu zīmolu Vācijā un citviet Eiropā.

"Marriott" vadītājs Arne Sorensons ziņu konferencē Berlīnē paziņojis, ka tuvāko 10 gadu laikā 10 valstīs plānots atvērt 150 jaunas tā dēvētās zemo cenu viesnīcas. Jaunizveidotais zīmols būs pazīstams zem nosaukuma "Moxy Hotels".

Viesnīcas plānots atvērt Vācijā, Austrijā, Lielbritānijā, Somijā, Īrijā, Nīderlandē, Norvēģijā un Zviedrijā.

Pirmo "Moxy Hotels" viesnīcu paredzēts atvērt Milānā jau 2014. gada sākumā. Zīmola mērķauditorija būs gados jauni ceļotāji, kuriem būtiski izvēlēties izdevīgus naktsmītņu piedāvājumus.

Tajā pašā laikā ASV viesnīcu grupa "Starwood Hotels and Resorts" paziņojusi par plāniem atvērt 50 jaunas viesnīcas Eiropā tuvāko piecu gadu laikā, īpaši koncentrējoties uz bijušās Padomju Savienības valstu, kā arī Turcijas tirgu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 01.07.2025 - 13.07.2025 Lielākais VELO festivāls Baltijā! Madonas TIC
11., 12., 13. jūlijā - Gaiziņkalnā lielākais VELO Gravity MTB festivāls Baltijā!Trīs dienas pilnas adrenalīna, traku sacensību un īstas MTB | Skatīt vairāk
PUTU BALLĪTES JŪRMALĀ - katru svētdienu! Baltic Beach Hotel & SPA
Tieši tā, no 6.jūlija, pašā Jūrmalas sirdī, katru svētdienu, no plkst. 13:00 pludmales bērnu kluba teritorijā norisināsies burbuļojošas ballītes! | Skatīt vairāk
20 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 07.07.2025 - 14.07.2025 Dzimšanas diena mums- dāvanas Jums Nikos Travel
Dzimšanas diena mums - Dāvanas Jums! Rezervē ceļojumu un saņem garantētu dāvanu! Vislabākās dāvanas- ierobežotā daudzumā | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.1412549sec.