Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com/Tvnet.lv
2002. gada 20. decembrī pirmo reizi no Rīgas uz Stokholmu kursēja septiņdesmitajos Somijā būvētais Latvijas prāmju rēderejas "Rīgas jūras līnijas" pasažieru prāmis "Baltic Kristina".
Prāmis bija paredzēts 512 pasažieru pārvadāšanai. Tolaik pasažieris varēja izvēlēties starp kajīti un sēdvietu. Interesanti, ka prāmis savā pirmajā kruīzā atgāja no Rīgas piektdienas pēcpusdienā un atgriezās Rīgā vien pirmdienas rītā.
Reklāma

Sākot jau ar deviņdesmitajiem, proti, pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas, no Rīgas uz Stokholmu un atpakaļ kursējuši neskaitāmi prāmji - "Rusj", "Mihails Šolohovs", "Max Mols" un kas tik vēl ne. Diemžēl dažādu naudas izsaimniekošanas skandālu un citu nebūšanu dēļ prāmji šajā līnijā diez ko ilgi noturēties nespēja... Labi, ja dažus gadus.
Beigas šīm nebūšanām bija 2006. gads. Tad Latvijā ienāca ievērojamā un valstī plaši reklamētā Igaunijas prāmju rēdereja "TALLINK", kura sāka apkalpot līniju "Rīga-Stokholma-Rīga" un kura jau labu laiku tiek uzskatīta par Latvijas tūrisma ikonu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.