Autors: Aivars Mackevičs
Avots: BalticTravelnews.com/Welt.de
Mūsdienās vairs īsti nav problēmu atrast labu, skaistu viesnīcu par pieņemamu cenu. Problēmas sākas tad, kad klienti prombraucot atklāj, ka papildus paredzētajai maksai ir jānorēķinās par kādiem citiem pakalpojumiem, kas istabas cenā nav bijuši iekļauti. Tirgus izpētes institūts HRS ir veicis aptauju, kuras mērķis ir noskaidrot, kuri papildmaksas pieprasījumi viesnīcu klientiem ir visnepatīkamākie.
Klienti visvairāk dusmojas, ja atsevišķi ir jāmaksā:
Reklāma
1. Par auto novietošanu viesnīcas stāvvietā (68%)
2. Par interneta izmantošanu (49%)
3. Par minerālūdeni numurā (38%)
4. Par fitnesa un wellness zonas izmantošanu
5. Par brokastīm (29%)
6. Par dzērieniem un uzkodām no minibāra numurā (21%)
7. Par apkalpošanu viesnīcas numurā (20%)
8. Par TV skatīšanos (14%)
Aptaujā piedalījās 600 respondentu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.