Foto: Baltictravelnews.com
Autors: Kantar TNS
Avots: Kantar TNS
Lūgti norādīt, ko sagaida no šīs vasaras atpūtas vai atvaļinājuma (ar atpūtu domātas arī brīvdienas un brīvais laiks), salīdzinoši visbiežāk Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem sagaida ar ģimeni kopā pavadītu laiku (67%), jaunu, līdz šim neredzētu vietu apmeklējumu (45%), iespēju paveikt dažādus atliktus darbus mājās/dārzā (41%), kā arī iespēju izgulēties/atjaunot enerģiju (40%). Salīdzinoši bieži iedzīvotāji ir norādījuši, ka no šīs vasaras atpūtas vai atvaļinājuma sagaida kultūras pasākumu apmeklēšanu (32%).
Salīdzinoši retāk norādīts, ka iedzīvotāji sagaida iepazīšanos ar jauniem cilvēkiem (14%), kā arī iesaistīšanos jaunās/ līdz šim neizmēģinātās aktivitātēs (12%).
Salīdzinoši reti iedzīvotāji norāda, ka no šīs vasaras atpūtas vai atvaļinājuma sagaida ekstrēmus piedzīvojumus (7%).
1% iedzīvotāju norādījuši, ka šajā vasarā atvaļinājums nav plānots.
1% iedzīvotāju norādījuši, ka no šīs vasaras atpūtas vai atvaļinājuma sagaida kaut ko citu.
2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju
Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2017. gada 30. maija līdz 1. jūnijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par Kantar TNS
Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.