Norvēģijas Frøya tunelis: vidējā ātruma mērīšana sāksies 29. aprīlī

Ar fiksētiem ātruma radariem vien nepietiek, tāpēc Norvēģija paļaujas uz pilnīgu ātruma kontroli, lai uzlabotu ceļu satiksmes drošību Frøya tunelī, kas ir 5,3 km garš.

Automātiska satiksmes uzraudzība, īpaši, ja tiek uzraudzīts viss maršruts, ir viens no efektīvākajiem pasākumiem ceļu satiksmes drošības uzlabošanai, norāda Norvēģijas Ceļu administrācija.

Sākot ar otrdienas, 2025. gada 29. aprīļa, pusdienlaiku, ātrums vairs netiks mērīts tikai konkrētos Frøya tuneļa un 714. šosejas punktos, bet gan visā maršrutā. Norvēģijas Ceļu administrācija esošos ātruma radarus aizstāj ar vidējā ātruma uzraudzības sistēmu, lai uzlabotu ceļu satiksmes drošību.

Pētījumi liecina, ka šāda veida uzraudzība var uz pusi samazināt bojāgājušo un nopietnu ievainojumu skaitu.

Vairāk informācijas: www.visitnorway.com

* bilde: tikai ilustratīvs foto materiāls

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
💃SPĀNIJAS VASARA -100EUR Coral Travel Latvia
Baudi sauli, jūru, gurmānu virtuvi un pilnīgu relaksāciju izdevīgāk! LĪDZ 31.JŪLIJAM ceļojums uz BARSELONU vai MALJORKU par īpašu cenu! | Skatīt vairāk
Labākā ceļojuma daļa: apstāšanās Stambulā! Turkish Airlines
Stambula ir pasakaina metropole, kas savieno Eiropu un Āziju ar elpu aizraujošu arhitektūru, mazām kafejnīcām un vēsturiskiem notikumiem. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 01.07.2025 - 05.07.2025 Latvijas čempionāts vieglatlētikā Valmieras novada Tūrisma pārvalde
3. – 4. jūlijā Jāņa Daliņa stadionā notiks Latvijas U18, U20, U23 čempionāts vieglatlētikā. | Skatīt vairāk
Atpūtas parks “Stalkers” TAKA
Labiekārtotais parks atrodas gleznainā vietā Daugavas krastā meža ielokā dabas parka “Daugavas loki” teritorijā. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::2.28227901sec.