Autors: Aivars Mackevičs
Avots: BalticTravelnews.com/Auto-reporter.de
Portāls AutoScout24.com ir veicis aptauju 7 Eiropas valstīs starp 37 068 interneta lietotājiem, nosakot pirkšanas kritērijus attiecībā uz vieglo automobili. Vīrieši lielāku piekrišanu akcentē uz automašīnas ‘’iekšējām’’ vērtībām, bet sievietes – uz ārējām. Gandrīz divas trešdaļas (67%) vīriešu bez partneres piekrišanas patstāvīgi izlemj par motora lielumu un jaudu. Vīrieši izlemj paši par automašīnas drošības aprīkojumu, piemēram, drošības gaisa spilveni vai ESP (58%), par klimata kontroli un navigācijas ierīcēm (52%). Lielākā daļa sieviešu, pērkot automobili, ieklausās partnera padomos, taču 34% gadījumos nejautā par nākošās automašīnas krāsu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.