Jānis Kaļķis: Šajā viesnīcā diez vai atgriezīšos [1]

Latvijas Vīnziņu asociācijas prezidents Jānis Kaļķis nule saskāries ar sāpīgu attieksmi viesmīlības nozarē. Savu skaudro pieredzi viesnīcā "Mercure Riga Centre" viņš publicējis Facebook.com lapā un ar viņa atļauju pārpublicējam to arī Travelnews.lv.

Latvijā lielā daļā viesnīcu ir problēmas ar viesmīlību, viesmīlības darbiniekiem un attieksmi. Galvenais, attieksmi. Jo kā citādi izskaidrot dažas nesaprotamas lietas...

Rīkoju degustāciju viesnīcas konferenču telpā. Pasūtīju telpu, pasūtīju lektoriem istabas, viss it kā ok.

Pirmais pārsteigums par brīdinājumu, ka būs jāmaksā par ledu vīna dzesēšanai 2€/kg... Vēl nekad un nekur pasaulē par to nav prasījuši naudu. Uz jautājumu kādēļ, sekoja, manuprāt, banāla atbilde - mēs taču tērējam elektrību un filtrējam ūdeni ledus pagatavošanai...  Varētu padomāt, kā citur dara citādi. Ok, atteicos no eksluzīvā ledus. Un būtu aizmirsis par šo, ja nesekotu vēl pārējais.

Iebraukšanas dienā man zvana lektori un jautā vai tiešām viņiem jāmaksā par istabām, kā to pieprasa recepcijā. Piebildīšu, ka meilā lūdzu apvienot rēķinu par konferenču telpu un istabām. Biju netālu, tādēļ aizgāju noskaidrot, kas un kā. Recepcijā, protams, neviens neko nezina un mēģina sazvanīt kādu atbildīgo, bet tikai pēc mana pieprasījuma. Tikai pēc trešās reizes kad pieprasīju, lai lektorus vismaz ielaiž istabā un ar mani tiek galā paralēli, tas tika izdarīts. Neviens neko tā arī nenoskaidroja tajā dienā, tādēļ aizrakstīju meilu, ka nemaz nevēlos zināt iemeslus un vienkāršu lai piestāda rēķinu. Tas gan tika izdarīts uzreiz un laicīgi.

Vēl jau bārmenis ilgi bolīja acis kad viņam viesis paprasīja vai bārā ir Fernet branca. Ok, šī dzēriena nebija, viesis pasūtīja Jagermeister, kas bija dzērienu kartē. Pēc ilgas meklēšanas, izrādījās, kā bārā nav un, neko nepasakot, bārmenis pazuda noliktavas telpu dzīlēs. Aizgājām prom tā arī neko nedabūjuši.

Nākamā dienā pirms degustācijas palūdzu nomainīt Latvijas vīnziņu asociācijas nosaukumu uz info TV pie zāles, jo to, acīmredzot, bija rakstījis cilvēks ar diezgan vājām latviešu valodas zināšanām. Uz viena TV nomainīja, bet uz otra tā arī palika nepareizais. Biju jau noguris no šīs viesnīcas attieksmes un vienkārši neko vairs neteicu. Rēķinu, protams, apmaksāšu, bet šajā viesnīcā diez vai atgriezīšos un saviem viesiem diez vai ieteikšu vairs.

Žēl, jo pirms tam veiksmīgi sadarbojāmies, bet, kā izrādās, nomainījušies visi darbinieki un labāk no tā noteikti nav palicis.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 tā nu tur ir 05/28/2023 22:12 Diemžēl diezgan liels krievu kantoris ar attiecīgu servisu. Ieteiktu par šo paziņot franšīzes īpašniekiem.

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Putnu draugu skola 2024 Bauskas TIC
Pavadi brīvdienas izglītojošās sarunās par putniem! | Skatīt vairāk
Latvija
Glika dienas Alūksnē Alūksnes TIC
Godinot Bībeles tulkotāju Ernstu Gliku 370. gadskārtā un svinot Bībeles tulkojumam 330 gadus, Alūksne aicina uz “Glika dienām”! | Skatīt vairāk
MOSTIES DABĀ Cēsu novadā! Cēsu TIC
Brīvdienu ceļevdis līdz ar pavasara ienākšanu dabā palīdzēs arī Tev mosties no ziemas miega un baudpilni tvert neskaitāmās iespējas, ko piedāvā | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 11.04.2024 - 30.04.2024 Īpašs piedāvājums ģimenēm  Gulbenes novada TIC
Izglītojošais un interaktīvais centrs “Dzelzceļš un Tvaiks” Gulbenē iepriecinās apmeklētājus, dāvājot iespēju piedalīties brīnišķīgā | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.70226407sec.