«Zalando» 3. ceturksnī sasniedz 9,8 miljonu peļņu, veikto pasūtījumu kopējā vērtība - 3,1 miljards

Tiešsaistes modes tirdzniecības platforma “Zalando”, kas kopš jūlija darbojas arī Latvijā, šī gada 3. ceturksnī sasniegusi 9,8 miljonu eiro peļņu pirms nodokļiem, bet platformā veikto pasūtījumu kopējā vērtība pieaugusi par 25,3%, sasniedzot 3,1 miljardu eiro. Uzņēmuma prognozes 2021. gadam liecina, ka plānots pasūtījumu kopējās vērtības pieaugums par 31 - 36%, ieņēmumu pieaugums par 26 - 31%, bet peļņa pirms nodokļiem - 400 līdz 475 miljonu eiro diapazonā.

Uzņēmums veiksmīgi pārvarējis 3. ceturksni, kas vienlaikus ir pirmais ceturksnis, kopš ekonomika ir pilnībā atguvusies. “Zalando” turpina attīstīt savu stratēģisko programmu, palielinot aktīvo klientu loku – šobrīd klients skaits pārsniedz 46 miljonus. Dati liecina, ka klienti pasūtījumus veic aizvien biežāk. Vidējais pasūtījumu skaits uz vienu aktīvo klientu pēdējā gada laikā sasniedzis augstāko līmeni - 5,1 pasūtījums. 3. ceturksnī klienti veikuši 55,8 miljonus pasūtījumu.

Rentabilitāte 2021. gada 3. ceturksnī ļoti atbilst 2019. gada 3. ceturksnim jeb pirms-pandēmijas līmenim. Ņemot vērā, ka lielākajā daļā Eiropas 3. ceturksnī tika atcelti ierobežojumi, tradicionālie veikali atsāka darbu, kas veicināja arī patērētāju mobilitāti, pieauguma tempi 3. ceturksnī sāka normalizēties, salīdzinot ar pirmajā pusgadā sasniegto līmeni.

“Zalando” līdz-izpilddirektors Roberts Gentzs (Robert Gentz) skaidro: “Visa gada laikā demonstrējam spēcīgu progresu visās stratēģiskajās jomās, koncentrējoties uz mūsu ilgtermiņa vīziju - kļūt par modes sākumpunktu un izveidot ilgtspējīgu platformu, kurā veikto pasūtījumu kopējā vērtība līdz 2025. gadam sasniegs vairāk nekā 30 miljardus eiro. Ar pārliecību raugāmies uz 2022. gadu, kad tiks īstenotas vairākas stratēģiskās iniciatīvas, kas iepriecinās gan klientus, gan partnerus, virzot uzņēmuma ilgtspējības programmu tuvāk mērķiem.”

Galvenais finanšu direktors Deivids Šrēders (David Schröder) norāda: “Esam gandarīti, ka ievērojamais sniegums turpinās arī 3. ceturksnī, kas vienlaikus ir pirmais ceturksnis, kurā ekonomika ir pilnībā atguvusies. Neraugoties uz pieaugošo inflāciju un nenoteiktību piegādes ķēdēs, joprojām esam pārliecināti, ka sasniegsim paaugstinātās gada prognozes. Ar nepacietību gaidām, lai iepriecinātu mūsu klientus un atbalstītu sadarbības partnerus Kibernedēļas un gaidāmās svētku sezonas laikā.”

3. ceturkšņa rādītāji tuvina uzņēmumu stratēģiskajiem mērķiem. “Zalando” turpina demonstrēt progresu platformas pilnveidē, ilgtspējas ambīciju īstenošanā un virzībā uz vīziju - kļūt par modes sākumpunktu jeb modes patērētāju pirmo izvēli.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Valmierā skanēs mūzikls "Zvaigznes bērns" Valmieras Tūrisma informācijas centrs
Svētdien, 6. februārī Valmieras Kultūras centrā skanēs jaunais Jāņa Lūsēna un Kārļa Vērdiņa ģimenes mūzikls "Zvaigznes bērns". | Skatīt vairāk
Latvija no 15 EUR
Maksims Trivaškevičs Valmieras novadā Valmieras Tūrisma informācijas centrs
12. februārī plkst. 18.00 Dikļu Kultūras centrā un 25. februārī plkst. 19.00 Vaidavas Kultūras un amatniecības centrā viesosies komiķis Maksims | Skatīt vairāk
Daces Zēģeles gleznu izstāde Valmierā Valmieras Tūrisma informācijas centrs
No 2022. gada 8. janvāra līdz 9. aprīlim, Valmieras Integrētajā bibliotēkā, Cēsu ielā 4, skatāma Daces Zēģeles gleznu izstāde. | Skatīt vairāk
Gaismas instalācijas Valmierā Valmieras Tūrisma informācijas centrs
Valmieras pilsētvidē no 10. janvāra līdz 20. februārim būs apskatāmas Latvijas Jaunā teātra institūta projekta "Pateikts neonā" gaismas | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2022 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2022 1st-studio.com

 
Total Timed::0.10704708sec.