Foto: BalticTravelnews.com
Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com
2021. gada oktobra sākumā par uzņēmuma “TUI Baltics” ģenerālmenedžeri iecelts Leonīds Močeņovs, kuram ir vairāk nekā 20 gadu pieredze tūrisma biznesā. Kļūstot par vadošo zīmola pārstāvi visās trīs Baltijas valstīs, L.Močeņovs apņēmies sekmēt ne tikai zīmola vērtības un atpazīstamību, bet arī nostiprināt tūroperatora pozīcijas Baltijas tirgū un palielināt sabiedrības uzticību arī citiem TUI grupas un ar to saistītajiem uzņēmumiem.
“Starptautiskais TUI zīmols ir plaši pazīstams starp tūrisma nozares profesionāļiem un ceļotājiem, tāpēc viena no prioritātēm būs pozīciju nostiprināšana un uzticības vairošana gan zīmolam, gan uzņēmumiem, kas saistīti ar mūsu zīmolu. Notikusī uzņēmuma reorganizācija sekmēs mūsu iespējas turpināt nodrošināt ceļotājiem augstākos atpūtas standartus un realizēt galveno zīmola mērķi – būt orientētiem uz klientu,” uzsver Leonīds Močeņovs.
Reklāma
Uzņēmums “TUI Baltics” (SIA “TT Baltics”) ir daļa no TUI grupas, kas ir lielākais tūrisma pakalpojumu nodrošinātājs pasaulē. 2018. gada 27. septembrī “TUI Baltics” atklāja komercdarbību Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Zīmola ienākšana Baltijas tirgū bija likumsakarīga no uzņēmuma attīstības viedokļa Centrāleiropā un Austrumeiropā. “TUI Baltics” Baltijas valstīs piedāvā daudzus tūristiem pazīstamus zīmolus. 2021. gada sezonā Turcija un Ēģipte tika izvēlētas par piedāvājumu Baltijas ceļotājiem. Galvenās zīmola vērtības - “Uzticams, atbildīgs, iedvesmojošs”.
Leonīds Močeņovs ir tūrisma nozares profesionālis, kurš 2015. gadā ieguvis arī nozares apbalvojumu “Gada cilvēks tūrismā” (Absolūtā nominācija).
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.