50% Latvijas iedzīvotāju plāno vai jau ir uzsākuši saldēt ogas

Salīdzinoši visbiežāk (50%) Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši saldēt ogas. To atklāj pētījumu kompānijas TNS” jūlija vidū veiktais pētījums.

Salīdzinoši bieži iedzīvotāji norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši gatavot ievārījumus (40%), konservēt dārzeņus (30%) un vākt zāļu tējas (26%).

Salīdzinoši retāk iedzīvotāji norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši spiest un konservēt sulas (22%), konservēt augļus/ogas (20%) un konservēt/kaltēt sēnes (17%). Savukārt ko citu konservēt plāno vai jau ir uzsākuši 1% iedzīvotāju.

Ceturtā daļa (27%) iedzīvotāju norādījuši, ka šogad neplāno/nav uzsākuši neko no minētā.

2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.


Trešā daļa (35%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad ir apmeklējuši vai plāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu. No tiem desmitā daļa (9%) iedzīvotāju šogad jau ir apmeklējuši un plāno apmeklēt vēl kādu mūzikas festivālu, 6% iedzīvotāju šogad ir apmeklējuši, bet vairs neplāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu un 20% iedzīvotāju šogad vēl nav apmeklējuši, bet plāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu.

64% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad nav apmeklējuši un neplāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu.

1% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.


Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija TNS laikā no 2016. gada 19. līdz 21. jūlijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 855 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

 

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

 

 

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Deju skolas "Demo" sezonas noslēgums Tukuma TIC
koncerts 2 daļās: 1. daļa – “Apskāviens”, 2. daļa – “Muļķa sirds”. Pārtraukumā: Deju skolas grāmatas un citu suvenītu iegāde, | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 10.05.2025 - 24.05.2025 Jūrtakas pārgājiens: Apšuciems - Engure Tukuma TIC
Pārgājiens no Apšuciema līdz Engurei – 14 kilometru garā maršrutā, kas ved gar plašiem liedagiem, priežu mežiem un piekrastes ciematiem! | Skatīt vairāk
Ieelpo pavasari Preiļos Preiļu novada TIC
Preiļu muižas komplekss un parks– lielākais pilsētvides ainavu parks Latvijā, kurš apbur ne vien ar savu romantisko veidolu, bet arī arhitektūras | Skatīt vairāk
Kur aizbraukt brīvdienās? Bauskas TIC
Kuru virzienu izvēlēties, lai atklātu un iepazītu Bauskas novadu šajās brīvdienās? Mēs palīdzēsim ar idejām - dodies piedzīvojumā! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::1.71988082sec.