63% Latvijas iedzīvotāju nākamo 6 mēnešu laikā plāno veikt kādus ne-ikdienišķus pirkumus

Gandrīz divas trešdaļas (63%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem nākamo 6 mēnešu laikā plāno veikt kādus ne-ikdienišķus pirkumus.

Visbiežāk (32%) Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka nākamo 6 mēnešu laikā plāno veikt ne-ikdienišķus pirkumus, kas saistīti ar mēbeļu iegādi vai mājokļa iekārtošanu.

Nedaudz retāk Latvijas iedzīvotāji norāda, ka nākamo 6 mēnešu laikā plānotie ne-ikdienišķie pirkumi ir saistīti ar sadzīves tehnikas iegādi (24%) vai ceļojumiem (23%).

Salīdzinoši retāk Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka nākamo 6 mēnešu laikā plāno ne-ikdienišķus pirkumus, kas saistīti ar automašīnas/ motocikla/ cita transportlīdzekļa iegādi (10%), nekustamā īpašuma iegādi (6%), mākslas/ dizaina priekšmetu iegādi (3%), akciju, vērtspapīru iegādi (2%) vai citiem pirkumiem (3%).

Latvijas iedzīvotāji vecumā no 30 līdz 39 gadiem, kā arī vīrieši ievērojami biežāk norādījuši, ka nākamo 6 mēnešu plāno iegādāties nekustamo īpašumu. Savukārt Rīgas iedzīvotāji ievērojami biežāk norādījusi, ka viņu plānotie ne-ikdienišķie pirkumu ir saistīti ar mēbeļu iegādi vai mājokļa iekārtošanu.

29% Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka nākamo 6 mēnešu laikā neplāno veikt ne-ikdienišķus pirkumus.

8% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica laikā no 2016. gada 9. līdz 11. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
ROKA DZIESMU SVĒTKI | Džūkstē Tukuma TIC
29. jūnijā pie Džūkstes Kultūras nama pirmie “ROKA DZIESMU SVĒTKI” sadarbībā ar Latvijas Rokmūzikas Asociāciju. | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 20.05.2024 - 03.06.2024 Vairāk nekā 50 "geocaching" slēpņi Bauskā! Bauskas TIC
Piedalies mūsdienu dārgumu medībās un atklāj Bauskas novadu no jauna! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 28.05.2024 - 06.06.2024 Ieturi maltīti kādā no terasēm Bauskā! Bauskas TIC
Jūsu ērtībai esam apkopojuši šajā vasaras sezonā aktuālās terases Bauskas novadā! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.70399785sec.